این بستر برای کسانی که قصد دارند به سئو سایت خود، سرعت ببخشند و مشکلی در هزینه کردن ندارند، کاربردی و مناسب باشند. البته کسانی که می دانند سئو چیست و به خوبی تکنیک های آن را آموخته اند، هیچگاه به دنبال گوگل ادسنس نمی روند. درست است که سئو سایت یک پروسه زمان بر است؛ اما، استفاده از بهترین روش ها و تلاش برای ایجاد کردن محتوای با کیفیت و مفید، قطعا در انتها سود زیادی را برای شما ایجاد می کند. جستجوی کلمات کلیدی را انجام دهید؛ یکی دیگر از المان های مهم برای بهبود سئو، جستجوی کلمات کلیدی می باشد. شما باید کلمات کلیدی را پیدا کنید که مشتریان و بازدید کنندگان سایت شما به دنبال آن ها هستند.
- برحی از امکانات گوگل مانند featured snippets یا related questions تحت تاثیر سئو می توانند باشند.
- همانطور که در فصل قبل ذکر کردیم، تگ عنوان و متا دیسکریپشن یک صفحه، مکان خوبی برای استفاده از کلمه کلیدی هدف است.
- علاوه بر پیشنهادات کلمات کلیدی، این ابزار می تواند دشواری کلمات کلیدی در کسب رتبه را محاسبه کرده و به شما در تجزیه و تحلیل صفحه نتایج جستجو کمک کند.
به احتمال زیاد قبلا بارها بارها در جایی با این اصطلاح روبرو شده اید. اما سئو چیست؟ سئو چه مواردی را در بر میگیرد؟ در این پست، ما توضیح خواهیم داد که سئو چیست و از کجا باید شروع کنید. بنابراین برای آشنایی با سئو در ادامه این مطلب، همراه ما باشید.
یک محتوای عمیق، محتوایی است که به کاربر هر چه احتیاج دارد را میدهد. رنک و یا امتیازی که گوگل در سال گذشته به سایتها و صفحات سایتها نسبت میداد، که در حال حاضر یک سال است که متوقف شده است. Java یکی دیگر از زبانهای برنامه نویسی است که در ساخت نرم افزارها، بازیهای ویدئویی، اپلیکیشنهای موبایلهای هوشمند و پلاگینها مورد استفاده قرار میگیرد. URL) Uniform Resource Locator) که به آدرس وب نیز معروف است، مکان یک منبع (مثل صفحه وب) را در اینترنت مشخص میکند.
بعد از سئو چه کار کنیم
از آن پس، بجای در نظر گرفتن کلمات کلیدی، گوگل موضوع کلی صفحه را درک میکند؛ آن هم به طریقی بسیار شبیه به انسان. البته این به معنای کمرنگ شدن اهمیت کلمات کلیدی نیست، اما گوگل دیگر فقط روی آنها تکیه نمیکند. پس به جای اسکن صفحات به دنبال کلمات کلیدی، گوگل به دنبال موضوعاتی میگردد که آن کلمات کلیدی را پوشش میدهد.
روی رتبه های اول و دوم کیلیک میکنید و متوجه میشوید که واقعاً سئو را به زبان ساده بیان نکرده اند. که در نهایت باعث میشود در میزان ارزشمندی محتواها یک رقابت ایجاد شود. اگر این پیش ذهنیت را داشته باشید، محتوا کپی نمیکنید چون، از دید گوگل مطلب دسته اولی ندارید و کپی کار حساب میشوید.
دلیل که به شما می گوید چرا باید سایتتان را سئو کنید
متاسفانه در چند ماه اخیر گوگل به شدت با مشکل ایندکس مواجه شده و گزارشات زیادی در این باره در شبکههای اجتماعی منتشر شده است. دریافت سوشال سیگنال، لینکسازی داخلی و خارجی میتواند به افزایش سرعت ایندکس کمک کند. پیشنهاد میکنیم برای مدیریت بودجه خزش و ایندکس سریعتر مقالات زیر را در آکادمی وبسیما مطالعه کنید.
آیا برندسازی در سئو اهمیت دارد؟
همه تکنیک های لینک سازی مانند نوشتن نظرات اسپم در بخش کامنت ها بی ارزش محسوب نمی شوند. اگر کلمه کلیدی هدف شما «بهترین استراتژی بازاریابی محتوا برای مشاغل کوچک» است، استفاده از آن در تمام عناصر داخلی ذکر شده در بالا، کار عاقلانه ای نیست. هنگامی که موضوع را تعیین کردید، می توانید به کلمات کلیدی بازگشته و آن کلمه کلیدی را انتخاب کنید که موضوع محتوای شما را به بهترین شکل نشان دهد. در این فصل، یاد میگیرید که چگونه موضوعات مورد نظر خود را یافته و چگونه کلمات کلیدی سودآوری را که می توانید برای آنها رتبه کسب کنید، پیدا کنید.