سئو چیست؟ SEO یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

بله گوگل از شاخص نرخ پرش در رتبه‌بندی سایت‌ها استفاده نمی‌‌کنه. الگوریتم BERT کمک می‌کند تا گوگل ریزه‌کاری‌های زبان انسان را بهتر درک کند. تمرکز آپدیت برت روی نکات ریز دستوری، جملات و کلماتی که درمحاورهبه‌کار می‌روند و به خصوص رویعبارت‌های طولانی یا Long Tail Keywordsاست. این سیستم جدید به گوگل اجازه می‌داد صفحات را به شکل موثر‌تری بررسی و ذخیره کند. در‌ واقع با کمک این الگوریتم، گوگل می‌توانست صفحات بیشتری را در زمان کمتر ایندکس کند، در واقع نه تنها سرعت خواندن اطلاعات، بلکه حجم اطلاعاتی که ربات ها قادر بودن در طول یک بازه زمانی مشخص مرور کنند را متحول کرد. توصیه می‌کنم برای آشنایی بیشتر با تاثیر سرعت سایت روی سئو و همینطور روش‌های افزایش سرعت سایت، راهنمای کامل سرعت سایت را بخوانید.

  • تبلیغات اینترنتی شامل بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات کلیکی و پاپ آپ ها در انواع سایت ها است.
  • پیشنهاد مk اینه که حتی الامکان دست به تغییر پلتفرم وب سایت نزنید، مگر اینکه پلتفرم قدیمی دارید که دیگه بروزرسانی نمیشه یا مشکلاتی از این قبیل براتون به وجود اومده.
  • احتمالا http را در اول آدرس سایت ها دیده اید؛ پروتکل HTTP تعیین می کند که یک URL چگونه کار کند.
  • متأسفانه به دلیل عدم وجود استانداردهای یکسان قیمت گذاری در این حوزه متفاوت است ولی مجموعه ای از فاکتورها می تواند تا حدودی مشتریان را با نحوه قیمت گذاری سئوی سایت آشنا کند.

Seo فرایند بهبود و افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وبسایت در موتورهای جستجو می باشد. ترافیک پرداخت نشده ممکن است از انواع مختلف جستجوها، از جمله جستجوی تصویر، جستجوی ویدیو، جستجوی آکادمیک، جستجوی اخبار و موتورهای جستجوی عمودی خاص صنعت نشات گرفته باشد. ابزار کیوردپلنر از راه های مختلف به شما کمک می کند تا جایگاه سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید.

چگونه محتوای سایت را سئو کنیم

اگر می‌خواهید ترافیک ارگانیک بیشتری روی صفحات وبسایت خود ایجاد کنید، باید از الگوریتم‌های رتبه‌بندی در موتور جستجوی گوگل آگاه باشید. اگر بازدیدهای ویدیویی بیشتری برای کانال ویدیویی خود در یوتیوب می خواهید، باید تمرکز خود را روی سئو ویدیو و درک الگوریتم‌های رتبه‌بندی در یوتیوب بگذارید. بنابراین اهمیت بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا سئو در این است که بازدید یا ترافیک رایگان برای شما به همراه خواهد داشت، به شرطی که محتوای مناسبی تهیه کرده باشید که نیازهای کاربران را برآورده نماید.

ویژگی متخصص سئو – با 8 ویژگی یک سئوکار حرفه‌ای آشنا شوید

این کلمه انگلیسی زمانی ساخته شد که فرآیند رسیدن یک سایت به رتبه‌های اول گوگل تبدیل به عملیاتی شد که می‌توان با اجرای آن رتبه‌های خوبی در گوگل کسب کرد. سئوکار ها با یادگیری نحوه استفاده از Schema سعی می کنند، آمار ورودی از گوگل و بازدید از سایت را افزایش دهند. ما در سئو برای اینکه سایت را از تمام جهات مختلف، بهینه سازی کنیم، باید مسیر برخی از صفحات را تغییر دهیم.

سئوکار کلاه سیاه یا Black Hat SEO

در مقاله سئو تکنیکال می توانید این استراتژی های را بصورت کامل بیاموزید. اگر همه مطالب و محتوای سایت شما از جای دیگری کپی شده است و به این سایت ها لینک داده اید شانس زیادی برای کسب جایگاه در نتایج جستجو نخواهید داشت. معیار گوگل برای تعیین رتبه شما کیفیت محتوا، بهینه بودن ساختار کدنویسی و سرعت صفحه و در نهایت لینک سازی های داخلی و خارجی است.