سئو چیست seo چیست معنای بهینه سازی سایت چیست؟

كليه سرورهای ايران هاست از نظر نرم افزار و سخت افزار از آخرين تکنولوژی روز بهره مند می باشند بنابراين شما با ما آنچه را که از وب سايت خود انتظار داريد درمي يابيد. سوالات متداول رو در تمام صفحات، به غیر از صفحه محصول می‌توانید قرار دهید. گوگل الگوریتم‌های زیادی دارد و البته خیلی از این الگوریتم‌ها کاملا مخفی هستند. بدیهی است بخش اعظمی از یادگیری، پیاده‌سازی و کسب تجربه است و تا نکاتی که آموخته‌اید را پیاده‌سازی نکنید در واقع یادگیری شما تکمیل نشده است. برای یک سئو کار لازم است کار با ابزارهای زیر را تا بیاموزد.

  • رنک و یا امتیازی که گوگل در سال گذشته به سایت‌ها و صفحات سایت‌ها نسبت می‌داد،‌ که در حال حاضر یک سال است که متوقف شده است.
  • گاهی اوقات اعتبار اجتماعی شما هم بر روی رتبه بندی سایتتان تاثیر دارد.
  • این روز‌ها سئو محصول یکی از مهم‌ترین نیاز‌های کسب‌وکارهای آنلاین است.
  • پیشنهاد میکنم برای نتیجه گیری بهتر سئو سایت را به یک متخصص بسپارید و یا با شرکت در دوره های آموزشی دانش خود را در این حوزه بالا ببرید.

در نهایت قطعه محتوای جدیدی ایجاد کنید که روی آن کلمه کلیدی تمرکز داشته و آن محتوا را را در آن صفحه قرار دهید. هنگامی که برای محتواهای خوب خود بک لینک دریافت کردید، می توانید از طریق لینک های داخلی در آن صفحه، «link juice» را به صفحات دیگر خود (به عنوان مثال صفحات پول ساز خود) منتقل کنید. کسب رتبه مخصوصا برای وب سایت های جدید، بدون بک لینک بسیار سخت و بعضا غیرممکن است.. دریافت بک لینک های با کیفیت بدون تلاش بیشتر از جانب شما بسیار سخت (حتی غیرممکن) است. مخصوصا این موضوع برای وب سایت های جدید چالش بسیار بزرگیست.

اسلش دنباله دار Trailing Slash در URL چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

در واقع، اگر شما سایتی داشته باشید که برای موبایل بهینه سازی نشده باشد، هرگز رتبه خوبی به دست نمی آورید. سرعت وب سایت یکی از عوامل رتبه بندی است که باید در هر مطلب آموزش سئو به آن پرداخته شود. مشخص است که 50% از کاربران انتظار دارند یک سایت در 2 ثانیه یا کمتر از آن بارگذاری شود و اگر در 3 ثانیه بارگذاری نشود آن را ترک می کنند. اگر شما می خواهید شروع به استفاده از نکات آموزش سئو کنید، باید آماده کارهای خلاقانه، فنی و تحلیلی باشید. در بازار کسب و کار اینترنتی تکنیک هایی با اهداف مختلف وجود دارد، با این حال نکته اصلی و سودآور هنوز هم و برای همیشه؛ بالا بودن در نتایج جستجوی گوگل است. متنی که حاوی لینک است و کاربر را از صفحه ای به صفحه دیگر منتقل می کند، انکر تکست گویند.

پس موتور‌های جستجو نمی‌توانند صفحات یتیم را توسط لینک‌ها پیدا کنند. در‌نتیجه، ایندکس نشده باقی می‌مانند و هرگز در صفحات نتایج موتور‌های جستجو نمایش داده نخواهند شد. به گونه‌ای که حتی اگر صفحات یتیم شما در نقشه سایتتان فهرست شده باشند، همچنان برای سئو یک مشکل بحساب می‌آیند. برعکس صفحات وب، که معمولا با اهداف متفاوتی ساخته می‌شوند، صفحات فرود تنها با یک هدف بوجود می‌آیند. همین تمرکز بر روی تنها یک هدف معین، باعث شده تا صفحات فرود بهترین گزینه برای افزایش نرخ تبدیل کمپین‌های بازاریابی و تبلیغاتی و نیز کاهش هزینه‌های فروش باشند. حال این هدف می‌تواند خرید، ثبت نام و یا عضویت در سایت باشد.

روی چیزهایی که مهم نیستند تمرکز نکنید!

با توجه به اینکه این ترافیک از طریق جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما بدست آمده است، امکان جذب و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری بسیار بالا است. برای شروع کار خود نیازمند یک استراتژی مشخص و دقیق خواهیم بود. استراتژی ما در سئو براساس شناخت ما از مخاطب و تحلیل رقبا شکل میگیرد. براساس موضوعات هدف خود و ادبیات کاربران عبارات کلیدی هدف را شناسایی میکنیم و با توجه به وضعیت رقبای خود و نقاط ظعف و قوت آنها یک برنامه ی اجرایی برای هدف گذاری و تولید محتوا در نظر میگریم. کلمات کلیدی به عباراتی گفته می شود که کاربران برای یافتن عبارات مورد نیازشان در موتورهای جستجو وارد می کنند.

چند روش برای بالا بردن سئوی سایت:

سال ها پیش، این استراتژی کاملاً پذیرفته شده بود که هنگام جمع آوری محتوا برای وب سایت خود باید به نحوه تعامل موتورهای جستجو با آن فکر کنید. سئوی محلی یا لوکال نوعی سئو است که فقط برای مشاغل محلی مناسب است. به عبارت دیگر، اگر شما یک وب سایت دارید و هدف، جلب بازدیدکنندگان محلی از فروشگاه آنلاین شما است، باید وب سایت خود را برای سئوی محلی بهینه کنید.

اهمیت رتبه الکسا ازین نظر میباشد که سایتی که دارای رتبه الکسا خوبی هست حتما دارای بازدید بالایی نیز میباشد. اما در واقعیت این منطق درستی نیست و موضوعات مختلف دارای کاربران مختلفی هستند . به عنوان مثال موضوعات تفریحی دارای میزان سرچ بالایی هستند که اکثر سایت های دارای این موضوعات دارای رتبه الکسا بسیار پایینی هستند اما رتبه گوگل کاملا مستقل از رتبه الکسا است.