خدمات سئو سایت، افزایش بازدید با سئو و بهینه سازی سایت کدُسئو

در واقع سئو اصول و تکنیک‌هایی است که هرکسی می‌تواند یاد بگیرد. ممنونم جناب قمصری از مطالب خوبتان استفاده کردم این نظرم برای کل سایتتونه نه فقط این مطلب.. واقعا چی از این قشنگ تر، که هر سوالی داریم تو گوگل سرچ می کنیم استاد خودمون لینک یکه؟ خدا قوت… این ابزار به شما کمک می کند تا تجزیه و تحلیل کاملی از SERP مشاهده کنید و خروجی هم در قالب CSV صادر می کند. با سرعت بالایی سایت های رقیب شما را بررسی و مقایسه می کند. براساس ویژگی Global Tracking به سادگی می توانید کاربران خود را در سطح کشور و شهر ردیابی کنید.

  • ابزار Disavow گوگل غالبا پس از چند روز تاثیر خود را می گذارد.
  • حال، تعیین این که چه افرادی وارد وب سایت شما شوند امری است کاملا نسبی و وابسته به تصمیم و استراتژی خودتان.
  • نیوسئو به عنوان بروزترین مرجع سئو ایران همواره شما را از نکات جدید سئو مطلع خواهد کرد.
  • و این که می خوام توی این مدت که داریم انتقال رو انجام میدیم از نتایج گوگل که الان هستیم پائین نیایم.

Domain Authority فقط ابزاری است که به کمک آن قادر خواهید بود محدوده رتبه ای که سایتتان در صفحات نتایج موتور‌های جستجو کسب خواهد کرد را پیش بینی کرده و حدس بزنید. شما در قسمت Link Explorer سایت Moz، می‌توانید اعتبار دامنه سایت خود را با وارد کردن URL آن بسنجید. بمنظور انجام این کار، موتورهای جستجو وب سایت‌های مختلف را کاوش و بررسی کرده تا بهتر متوجه موضوع و کم و کیف محتوای آنها شوند.

ریدایرکت 302 به کاربران و موتور‌های جستجو می‌گوید که URL مد نظر بطور موقت به آدرسی دیگر منتقل شده و برای رجوع‌های بعدی باید از URL اصلی استفاده کنند. زمانی که موتور‌های جستجو به این نوع ریدایرکت بر‌می‌خورند، درمی‌یابند که نباید لینک‌های صفحات نتایج جستجو‌ی خود را به آدرس جدید تغییر داده و نیز رتبه‌های صفحه، به صفحه جدید منتقل نمی‌شود. Conversion یا تبدیل زمانی اتفاق می‌افتد که یک بازدید کننده عمل مورد نظر شما را انجام دهد. به عبارت دیگر، از صرفا یک بازدید کننده، تبدیل به یک متقاضی شود. عمل مورد نظر شما، بسته به نوع وب سایت و فعالیت شما متفاوت است. مثلا اگر شما از سایتتان برای فروش محصولات استفاده می‌کنید، عمل مورد نظر شما خرید کردن خواهد بود.

بهینه سازی صفحات با سئو داخلی و سئو خارجی

ویژگی ها و بخش هایی مانند Google Autocomplete، People Also Ask یا Related Searches می توانند منبع خوبی برای کلمات کلیدی های جدید باشند. نیازی به دانستن همه فاکتورهای سئو و الگوریتم های گوگل در رتبه بندی سایت ها ندارید. اما برای موفقیت در سئو آگاهی از مهمترین پارامترهای تاثیر گذار امری ضروریست. موتورهای جستجو در زمانی که کاربران قصد یافتن چیزی در اینترنت دارند مورد استفاده قرار میگیرند.

Sitewide Links چگونه لینک‌هایی هستند و چه تاثیری بر سئو‌ی سایت شما دارند؟

از اواسط دهه ۱۹۹۰ میلادی که نخستین موتورهای جستجو اقدام به فهرست کردن وب نخستین کردند. مدیران وبگاه‌ها، تولیدکنندگان محتوا و کارشناسان سئو، شروع به بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها برای موتورهای جستجو نمودند. کار اصلی یک متخصص سئو در واقع باید بروز بودن و داشتن تجربه طولانی در زمینه مدیریت وبسایت و پا به پای موتورهای جستجو بهبود یافتن است. در روش SEM به هیچ عنوان بهینه سازی و سئو سایت برای بهتر دیده شدن سایت به صورت طبیعی در نتایج جستجو مطرح نیست. در حال حاضر روش های سئو کلاه سیاه تقریبا در جستجو گوگل ناممکن شده است .

بنابراین محتوای وب سایت را در راستای نیاز کاربر نوشته و به سوالات آنان پاسخ جامعی دهید. سئو دانشی نیست که بتوان چیزی را به صورت صد در صد در آن از قبل پیش بینی کرد. به عنوان مثال در صورت هدف گیری صد کلمه کلیدی رقابتی برای سایت، در بهترین و ایده آل ترین شرایط شصت درصد آنها به صفحه اول گوگل خواهند رسید.

توجه فرمایید که تمامی موارد گفته شده حتماً باید توسط یک متخصص و کارشناس سئو بررسی شود و انجام خودسرانه هر یک از این تکنیک ها می تواند باعث پنالتی شدن و آسیب به سئو سایت شما شود. سئو فرایندی قاعده مند است که موجب افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو می گردد و در نتیجه ترافیک بیشتری برای وب سایت ایجاد خواهد شد. درست است؛ در آن سال ها آنطور که باید و شاید، تجربه کاربری جایگاه بالایی نداشت. خوشبختانه امروزه، هیچکدام از آن تکنیک های سئو سایت، کارساز نیستند و گوگل برای هر کدام از آن روش ها، جریمه های سنگینی در نظر گرفته است. موتورهای جستجو زمانی که کاربران اینترنتی به دنبال چیزی می گردند، استفاده می شود و شما می خواهید در بین نتایج جستجوی آن ها باشید.