4 نکته و استراتژی SEO برای تعطیلات 2022


نکات-و-استراتژی-برای-تعطیلات-SEO-2022

از آنجایی که فصل تعطیلات نزدیک است، باید برای همه فرصت‌هایی که به همراه دارد آماده باشید. این زمان از سال زم، است که مردم از 9 تا 5 شغل معمول خود استراحت می کنند و در تعطیلات خواهند بود.

این بدان م،ی است که آنها زمان بیشتری برای صرف اینترنت خواهند داشت، اکنون سؤال این است که آیا شما برای آنها قابل مشاهده خواهید بود؟

در این مقاله، چیزهای کلیدی را خواهید فهمید که باید روی آنها تمرکز کنید تا دید آنلاین خود را در این فصل تعطیلات آینده بهبود بخشید!

روندهای سال گذشته را مطالعه کنید

در آماده شدن برای تعطیلات پیش رو، باید به روندها و کلمات کلیدی نگاه کنید که در سال گذشته برای شما و وب سایت شما عملکرد خوبی داشتند. از طریق این، می تو،د تجزیه و تحلیل کنید که آیا به استراتژی ها و کلمات کلیدی قدیمی سال گذشته پایبند هستید یا اینکه قصد دارید در مورد جستجو و یافتن موارد جدیدی باشید که می تواند کیفیت SEO شما را برای فصل تعطیلات امسال بهبود بخشد.

نکته اصلی در اینجا این است که کلمات کلیدی که انتخاب می کنید باید ترافیک عادلانه ای را به سمت بالا هدایت کنند و در عین حال همچنان به برند شما مرتبط باشند.

به ،وان مثال، در اینجا روندهای سئو برای سال 2021 آورده شده است:

  • بهینه سازی برای Core Web Vitals و Page Experience
  • تمرکز بر هدف کاربر و جستجو
  • وب سایت را در کنسول جستجوی گوگل تأیید کنید
  • از AMP استفاده کنید
  • نشانه گذاری های طرحواره را اعمال کنید

می تو،د این مقاله را که در مورد روند سئو در سال 2021 نوشته ایم، بررسی کنید.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی فصلی

یکی از مهم ترین موارد در مورد سئو، کلمات کلیدی هستند، به همین دلیل تلاش برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی فصلی می تواند یک تقویت بزرگ برای وب سایت شما برای فصل تعطیلات آینده باشد.

به ،وان مثال، این فصل کریسمس کلمات کلیدی مانند:

  • تزیینات کریسمس
  • غذاهای کریسمس
  • بهترین هدایای کریسمس
  • مقاصد برتر کریسمس

تعطیلات دیگر سال نوی آینده است که مجموعه دیگری از کلمات کلیدی را به همراه دارد:

  • نمایش آتش بازی سال نو
  • جشن شمارش مع، سال نو
  • بهترین غذاها برای سال نو

به طور خلاصه، اگر نام تجاری یا وب سایت شما کلمات کلیدی فصلی را در صفحات محصول، صفحات فرود، وبلاگ ها یا مقالات شما نداشته باشد، در نتایج جستجو به سختی قابل مشاهده خواهید بود. به همین دلیل است که همیشه باید جستجوی کلمات کلیدی خود را انجام دهید تا کلمات کلیدی را پیدا کنید که بیشتر توسط جستجوگران و مصرف کنندگان در فصل تعطیلات استفاده می شود.

در اینجا چند ابزار وجود دارد که می تو،د برای تحقیق فصلی کلمات کلیدی خود از آنها استفاده کنید:

  • SERanking
  • SEMRush
  • Google Keyword Planner
  • پیشنهاد گوگل

برای فصل تعطیلات محتوا ایجاد کنید

محتوا پادشاه است!

محتوایی که مخاطبان را جذب و جذب می کند قطعا می تواند به افزایش ترافیک وب سایت شما در تعطیلات کمک کند، بنابراین در این زمان از سال از محتوای خلاقانه به ،وان اهرم استفاده کنید. بنویسید که چگونه برند شما می تواند این جشن تعطیلات را خاص تر کند، می تو،د ایده هایی برای هدیه ارائه دهید یا حتی داستان های جشن را با خوانندگان خود به اشتراک بگذارید!

همچنین می‌تو،د یک صفحه فرود خاص در وب‌سایت خود ایجاد کنید و طرح یا شعله‌ای به آن اضافه کنید که باعث می‌شود آن‌ها جوهره جشن را بیشتر احساس کنند. این باعث می شود وب سایت شما حتی برای مدت کوتاهی جشن و شاداب به نظر برسد، اما می تواند تأثیر مادام العمر بر روی مخاطبان شما بگذارد.

در اینجا یک چک لیست برای استراتژی محتوای خوب وجود دارد:

  • همیشه یک داشته باشید تراکم کلمه کلیدی 1-3٪ برای کلمه کلیدی/عبارات کلیدی متمرکز شما
  • با مخاطبان هدف خود درگیر شوید نوشتن محتوای طول، تعطیلات
  • از پر ، کلمات کلیدی خودداری کنید; سعی کنید از عبارات و کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید و آنها را در سراسر محتوای خود پخش کنید.
  • ایجاد ، محتوای جذاب بصریو فیلم ها، تصاویر، اینفوگرافیک ها یا حتی GIF ها را اضافه کنید!

بهینه سازی سئوی اولیه وب سایت خود

در هدف خود برای ایجاد محتوا و قابل مشاهده بودن در طول فصل تعطیلات، ممکن است سئوی اولیه وب سایت خود را نادیده بگیرید. در اینجا موارد فنی وجود دارد که باید آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید وب سایت شما دارای پایه سئوی خوبی است:

  • بررسی و حل و فصل صفحات با خطای ‘400’ برای صفحات حذف شده یا ش،ته
  • تغییر مسیرهای 301 را برطرف کنید برای لینک های ش،ته و صفحات فرود از دست رفته
  • سرعت صفحه خود را بهینه کنید – هم دسکتاپ و هم موبایل
  • سرور خود را بررسی کنید اگر بتواند ترافیک پر بار را مدیریت کند
  • واضح و قابل مشاهده Call To Action (CTA)

ابزارهای زیادی وجود دارد، اما یکی از قابل اعتمادترین ابزارهایی که من شخصاً در ردیابی سئوی وب سایت از آن استفاده می کنم این است. قورباغه جیغ.

غذای آماده کلیدی

از آنجایی که فصل تعطیلات نزدیک است، هرگز برای بهینه سازی وب سایت خود دیر نیست تا در این زمان از سال قابل مشاهده باشد. از این نکات و استراتژی ها نه تنها برای این فصل بلکه برای کمک به شروع سریع سئوی وب سایت خود برای سال جدید استفاده کنید!


منبع: https://seo-hacker.com/seo-tips-strategies-2022-،lidays/