بهینه سازی فایل Robot txt آموزش کامل ساخت فایل robots.txt همیار وردپرس

لزوم استفاده از فایل Robots.txt خصوصا در سایت های فروشگاهی که تعداد صفحات بی شماری دارند، اهمیت بسیار بالایی پیدا می کند. تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا می باشد. سلام درست می‌فرمایید منظور در کد آخر جای گیری کد سایت مپ بود نه اینکه کد رو توی سایت قرار بدید. با گذشت حدود 15 روز دیروز به صورت ناگهانی توی وبمستر حدود 1000 عدد ایندکسمون حذف شدن.

  • برنامه بسیارعالی هستش وامکانات خیلی خوبی داره.اگه یسری اصول ارسال رعایت بشه،قطعارضایتبخش خواهدبودپشتیبانی…
  • ادمین سایت با هدف راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی به صورت آسان ایجاد شده.
  • ربات‌ها و خزنده‌ها فقط به مواردی که به آن‌ها دسترسی یا همان کد follow داده شده است می‌توانند مراجعه کنند.
  • 10 سال به روز رسانی مستمر و ارائه صدها ویژگی جدید پیشگام در شناسایی آخرین الگوریتم‌های گوگل توضیح بیشتر…
  • بله درست حدس می زنید، فایل ربات سایت برای ربات موتورهای جستجو ساخته می شود، موتورهای جستجو ابزاری دارند که به آن ربات یا بات bot می گویند.

در دنیای اینترنت، بیش از هزاران نرم افزار برنامه نویسی شده برای خزیدن داخل وب وجود دارند که به آن‌ها ربات‌های خزنده یا crawler گفته می‌شود. به کمک متا تگ noindex در هدر یک صفحه می‌توان امیدوار بود که این صفحه به صورت کامل از نتایج گوگل حذف خواهد شد. برای اینکار کافیست در هدر صفحه مورد نظر به صورت زیر عمل کنید. همان‌طور که قبلاً هم گفته شد Robots.txt در پوشه اصلی سایت قرار می‌گیرد.

چگونه یک فایل robots.txt ایجاد کنیم؟

خب، بیایید به موضوع اصلی خودمان یعنی فایل robots.txt برگردیم. ربات‌ها در واقع نرم‌افزارهایی هستند که به صورت خودکار صفحه‌های مختلف را باز و بررسی می‌کنند. مجوز سیب سلامت چیست و چرا باید آن را جدی گرفت؟ مجوز سیب سلامت چیست؟ دریافت این مجوز چه سودی برای کسب و کار دارد؟ چه محصولاتی می‌توانند سیب سلامت دریافت کنند؟ ضروری‌ترین اطلاعاتی را که… سلام همون فایل xml رو که توی کد های مقاله (غیرفعال کردن Feed وردپرس از ۲ روش مختلف) نوشته بودید رو نشون میده.

کل وب سایت را از ربات ها مخفی کنید

تغییرات اعمال شده توسط شما در فایل Robots.txt امکان آسیب جدی به سئو سایت شما دارد. پس لازم است اطلاعات موجود در این مقاله را دقیقا مطالعه کنید و با آگاهی کامل نسبت به اعمال تغییرات در این فایل اقدام کنید. حالا یک فایل با نام robots.txt در مسیر اصلی سایت خود ایجاد کنید و محتوای فوق را در آن کپی نمایید. دقت کنید که دستور disallow باید در خط بعد از user-agent قرار بگیرد.

فایل robots.txt سایت یک راهکار برای برقراری ارتباط با ربات های موتور جستجو است. شما به کمک این فایل که در هاست سایتتان قرار گرفته و البته متنی که درون آن نوشته شده، میتوانید به ربات های خزنده موتور جستجو فرمان بدهید. این که ربات‌های خزنده هر چند وقت یک بار به سایت شما سر می‌زنند به چند فاکتور بستگی دارد. هر چه در طول روز تعداد بیشتری محتوا در وب‌سایت‌تان قرار بگیرد و تغییرات سایت اهمیت زیادی داشته باشد، ربات‌های جستجوگر دفعات بیشتری به سایت شما مراجعه می‌کنند.

راهنمای استفاده از گوگل سرچ کنسول و آموزش جامع و گام به‌گام آن

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی بسیار متفاوت است اما با هر هزینه ای باید انتظاراتی متناسب داشته باشید. با توجه به اینکه بخش اعظمی از مشتریان در این بازار مجازی به دنبال شما هستند، بنابراین شما با حجم زیادی از مشتریان روبه‌رو هستید که باید خودتان را به آن‌ها معرفی کنید. طراحی سایت بیمه بهترین فرصت برای معرفی کسب و کار شما به حجم زیادی از مشتریان بالقوه‌ی شماست. پس از مشخص کردن ربات هدف باید دستورات لازم را به آنها بدهید. در این دستورات به ربات ها می گویید که کدام یک از صفحات شما اجازه ایندکس شدن دارند یا ندارند.