مزایای ارسالی فهرست – Level343 LLC


یادداشت سردبیر: این مقاله تلفیقی از چند مقاله قدیمی است. آنها به روز شده اند تا با سبک های بازاریابی امروزی، دستورالعمل های SEO و استانداردهای گوگل مطابقت داشته باشند.

مزایای ارسال دایرکتوری یک راه عالی برای جابجایی وب سایت و فهرست محلی شما در صفحه یک در SERP است، از جمله بسته نقشه.

بخشی از هر استراتژی وب سایت این است که وب سایت خود را به دایرکتوری ها برای قرار گرفتن بهتر در معرض دید انبوه قرار دهید، سپس مزایا و معایب مختلف و انواع مختلف ارسال دایرکتوری را برای وب سایت مربوطه خود ارزیابی کنید. در زیر برخی از مزایا و معایب ارسال دایرکتوری آورده شده است.

آیا نقشهای دارید

سوال اول این است که آیا برنامه محکمی دارید؟ فرکانس ارسال‌های شما در حالی که مطمئن می‌شوید از محتوای تکراری استفاده نمی‌کنید چگونه است؟ قبل از ادامه، فرض می کنیم که شما در مورد کلمات کلیدی خود تحقیق کرده اید، از جمله پیوند قوی.

مزیت اصلی ارسال دایرکتوری، روشی سریع برای ایجاد پراکندگی لینک در موتورهای جستجو با بودجه کم است. به علاوه خدمات وجود دارد (ما سال ها از Whitespark استفاده می کنیم) که آن را به درستی انجام می دهند. وقتی به دنبال آن حضور محلی قوی هستید، با آنها تماس بگیرید. اینجا ش،ت…

سایر مزایای ارسال دایرکتوری عبارتند از:

1. برای لیست های دائمی: لینک های اودر برای موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارند و نه تنها ارزش رتبه بندی دامنه شما را تکمیل می کنند، بلکه قیمت فروش مجدد را نیز افزایش می دهند.

2. Anc،r Text: نوشتن مقالات آموزنده در مورد موضوعات مرتبط یک استراتژی خوب سئو است. محتوایی که در آنجا منتشر می کنید در مورد اطمینان از اینکه کلمات کلیدی شما در رتبه پنج رتبه برتر موتورهای جستجو قرار می گیرند است.

3. اسکرین شات ها: دایرکتوری های وب سایت با کیفیت و ارائه دهندگان خدمات سئو تصاویری خودکار برای وب سایت شما ارائه می دهند تا به شما در ارائه بازدیدهای ارجاعی به وب سایت خود کمک کنند.

4. پیوندهای عمیق: اگر از ارائه دهندگان خدمات حرفه ای تهیه شوند، بسیار مفید هستند. وب‌سایت‌های دارای پیوندهای عمیق احتمالاً عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر وب‌سایت‌های فاقد آن دارند.

کلید دایرکتوری

معایب ارسالی دایرکتوری

از معایب نسبتاً معدودی ارسالی دایرکتوری ها، یکی از معایب رایج این است که ارسال دایرکتوری طول، و خسته کننده است. بنابراین، کارهای اضافی را برای بهینه سازی صفحات وب و محتوای خود با توجه به دستورالعمل های SEO و نکات کپی رایتینگ SEO انجام دهید.

موتورهای جستجو وب سایت ها را ،نده می کنند، با لینک های یک طرفه ورودی که به ،وان بک لینک نیز شناخته می شوند، این وب سایت ها در طول این مدت دست به دست می شوند. ارزیابی گوگل. هنگام ارسال وب سایت شما به دایرکتوری ها، بسیار مهم است که من، ترین دسته را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

در مرحله بعد، از خدمات ارسال حجیم خودداری کنید، زیرا بررسی کیفیت چنین دایرکتوری ها بسیار دشوار است. علاوه بر این، هیچ اطمین، وجود ندارد که وب سایت شما در بین این خدمات رتبه بندی شود.

به یاد داشته باشید که مزایای ارسال دایرکتوری یک استراتژی طول، مدت سئو است و نه یک استراتژی لینک. از ارسالی های دایرکتوری خود انتظار ترافیک ورودی شدید نداشته باشید. در عوض مانند هر چیز دیگری در سئو ارگ،ک و رسانه های اجتماعی، صبور باشید.

دایرکتوری های طاقچه

خدمات ارسال دایرکتوری طاقچه یک راه عالی برای دریافت وب سایت و فهرست محلی شما در بالای SERP است. بنابراین، از دایرکتوری های ،ب و کار قانونی استفاده کنید که با مخاطب هدف شما مرتبط است.

من متوجه نمی شوم که همه نمی دانند ارسال سایت شما به دایرکتوری به چه م،است، و نه همه ،، که این را می خوانند متخصص سئو هستند. دایرکتوری های کلی وجود دارد که تمام وب سایت ها را فهرست می کند. همچنین دایرکتوری های ویژه ای وجود دارند که مختص صنایع یا موضوعات خاصی هستند. ارسال به یک دایرکتوری طاقچه می تواند چندین مزیت نسبت به ارسال به یک فهرست عمومی داشته باشد.

اولاً، از آنجایی که دایرکتوری های طاقچه روی یک موضوع خاص متمرکز شده اند، می توانند ترافیک هدفمندتری را برای وب سایت شما فراهم کنند. بازدیدکنندگان دایرکتوری تخصصی معمولاً از قبل به نوع محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید علاقه مند هستند، به این م،ی که احتمال اینکه مشتری یا مشتری شوند بیشتر است.

دوم اینکه، دایرکتوری های طاقچه معمولاً استانداردهای کیفیت بالاتری نسبت به دایرکتوری های عمومی دارند. برای اینکه وب سایت شما در فهرست راهنما فهرست شود، باید معیارهای خاصی در رابطه با محتوا، طراحی و عملکرد داشته باشد.

در نتیجه، داشتن یک فهرست در یک دایرکتوری طاقچه می تواند به ،وان مهر تاییدی تلقی شود که می تواند اعتبار وب سایت شما را افزایش دهد.

دایرکتوری های طاقچه

ملاحظات دایرکتوری طاقچه

جست‌وجوی دایرکتوری‌های خاص راهی عالی برای سفارشی‌سازی حضور ،ب‌وکار من در Google بود و هنوز هم است. برخی حتی ممکن است استدلال کنند که این یک راه بسیار موثر برای ایجاد لینک و بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو است. مانند هر چیز دیگری، مزایا و معایبی وجود دارد که باید در نظر گرفت.

به طور کلی، دو دلیل اصلی برای ارسال یک وب سایت در فهرست های وب وجود دارد. اولین مورد این است که ترافیک زیادی را برای سایت خود به دست آورید و دوم اینکه رتبه صفحه بالاتری ،ب کنید.

اگرچه وب‌سایت‌های ارسال دایرکتوری و دایرکتوری‌های عمومی وجود دارند که هر نوع وب‌سایتی را فهرست می‌کنند، دایرکتوری‌های تخصصی نیز وجود دارند که مختص صنایع یا موضوعات خاصی هستند. ارسال به یک دایرکتوری طاقچه می تواند چندین مزیت نسبت به ارسال به یک فهرست عمومی داشته باشد. افزودن مقداری لینک بیلدینگ به تجربه کاربری خود افزوده بدی به این استراتژی نیست.

معایب دایرکتوری های طاقچه

معایب ارسال دایرکتوری بسیار زیاد و متنوع است، اما برخی از موارد رایج این است که وقت گیر و خسته کننده هستند. آنها نیاز به کار اضافی برای بهینه سازی صفحات وب یا محتوا با توجه به دستورالعمل های سئو سرمقاله و کپی رایتینگ SEO دارند.

باید دایرکتوری هایی را که به آنها ارسال می کنید با دقت انتخاب کنید، زیرا هم دایرکتوری های خوب و هم بد وجود دارد. دایرکتوری های خوب به افزایش ترافیک شما و بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو کمک می کنند، در حالی که دایرکتوری های بد چیزی جز اتلاف وقت شما انجام نمی دهند.

یکی دیگر از معایب ارسال های دایرکتوری این است که همیشه موثر نیستند. وب سایت شما در دریایی از وب سایت های دیگر گم شده است، یا ممکن است اصلاً در فهرست فهرست نشده باشد. همانطور که اینترنت با تعداد زیادی پر می شود دایرکتوری های وب، برای ارسال سایت خود مشکل خواهید داشت. معمولاً این فهرست‌های وب دارای دسته‌بندی‌های مختلفی برای بسته‌بندی هر موضوعی هستند.

سرویس ارسال دایرکتوری‌های وب سایت شما را به فهرست سایت‌های مرتبط با صنعت مبتنی بر وب که به صورت آنلاین در دسترس هستند، ارسال می‌کند.

در نهایت، از آنجایی که دایرکتوری های طاقچه معمولا کوچکتر از دایرکتوری های عمومی هستند، معمولا رقابت کمتری برای لیست وجود دارد. این بدان م،است که فهرست ، وب سایت شما در فهرست راهنما آسان تر است.

پشته بازاریابی پستی مستقیم در یک قفسه قدیمی

دلار برای کلیک

وب سایت ها در حال حاضر در یک بازار رقابتی فزاینده برای کلیک ها رقابت می کنند. بهترین راه برای پیشی گرفتن از رقبا استفاده از پیوندها است.

پیوندهای متقابل در صورت استفاده صحیح می توانند معجزه کنند زیرا نه تنها محتوای ارزش افزوده ارائه می دهند، بلکه تجربه کاربر را در هنگام مرور صفحات در انتهای مصرف کنندگان بهبود می بخشند – همه این مزایا منجر به افزایش درآمد فروش در طول دوره زم، می شود که صرفاً به دلیل داشتن رتبه خوب است.

راه های مختلفی برای ایجاد لینک به وب سایت شما وجود دارد که برخی از آنها بهتر از سایرین هستند، اما بسته به بودجه شما، در مورد سیب و پرتقال صحبت می کنیم. مطمئناً می توان گفت ارسال دایرکتوری یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین روش هاست، اما آیا هنوز هم موثر هستند؟

خدمات ارسال دایرکتوری

ممکن است متوجه ایمیل‌های بیشتری شده باشید که وعده ارسال سایت شما را به بیش از 1000 فهرست با قیمت 100 تا 600 دلار می‌دهند. خوب حقیقت این است که بیشتر دایرکتوری هایی که سایت شما را به آنها ارسال می کنند بی ارزش هستند. از خود بپرسید که با ارسال این فهرست وب چه کاری می خواهید انجام دهید؟

اگر قصد دارید سایت خود را به هر کدام ارسال کنید دایرکتوری اینترنت یا به دنبال شخص دیگری برای انجام این کار هستید، سپس مطمئن شوید که یک فهرست وب خوب انتخاب کرده اید. اگر از قو،ن و مقررات آن دایرکتوری ها پیروی کنید، به راحتی می تو،د رتبه های بالای صفحه دایرکتوری های اینترنتی را بدست آورید.

مزایای ارسال به دایرکتوری ها

دایرکتوری های طاقچه بر روی موضوعات خاصی متمرکز شده اند. آنها ترافیک هدفمندی را برای وب سایت شما فراهم می کنند. بازدیدکنندگان دایرکتوری تخصصی معمولاً از قبل به نوع محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید علاقه مند هستند، به این م،ی که احتمال اینکه مشتری یا مشتری شوند بیشتر است.

دوم اینکه، دایرکتوری های طاقچه معمولاً استانداردهای کیفیت بالاتری نسبت به دایرکتوری های عمومی دارند. شما می‌خواهید در فهرست راهنما فهرست شوید، این به کاربران شما اطلاع می‌دهد که معیارهای خاصی را در رابطه با محتوا، طراحی و عملکرد رعایت کرده‌اید. در نتیجه، داشتن یک فهرست در یک دایرکتوری طاقچه مهر تایید بزرگی است که می تواند اعتبار وب سایت شما را افزایش دهد.

در نهایت، از آنجایی که دایرکتوری های طاقچه معمولا کوچکتر از دایرکتوری های عمومی هستند، معمولا رقابت کمتری برای لیست وجود دارد. این به این م،ی است که فهرست ، وب سایت شما در یک دایرکتوری طاقچه آسان تر است که می تواند در وقت و تلاش شما صرفه جویی کند.

نتیجه

در نهایت، به یاد داشته باشید که یک سرویس ارسال دایرکتوری خوب گزارش جامعی را ارائه می دهد که توجیه می کند سایت شما را به فهرست های وب با کیفیت ارسال کرده است.

خدمات ارسال دایرکتوری طاقچه می تواند راهی عالی برای دریافت وب سایت و فهرست محلی شما در صفحه یک موتورهای جستجو باشد، اما تنها در صورتی که از دایرکتوری های قانونی مرتبط با مخاطبان هدف شما استفاده کنند.

ما 10 آژانس برتر SEO در منطقه خلیج هستیم. ما به 100 کمپین سئوی محلی کمک کرده‌ایم تا در کمترین زمان ممکن بالاتر از رقبای خود قرار بگیرید.

علاقه مند به افزایش دید آنلاین خود و هدایت ترافیک بیشتر به سایت خود، برای مشاوره رایگان و بحث در مورد مزایای ارسال دایرکتوری برای ،ب و کار خود، همین امروز با ما تماس بگیرید.


منبع: https://level343.com/advantages-and-disadvantages-of-directory-submissions-2/