چگونه فروش بیشتری پیدا کنیم


توسط جیم 17 نوامبر 2022

به بازگشت به رنکرز خوش آمدید. فقط در حال جستجوی اطلاعات برای مشتری جدید خود هستیم. ردیابی پیشرفت مهم است و من نمی توانم بر اهمیت حاشیه نویسی در GA تاکید کنم. به زودی با GA4 نمی توان این کار را انجام داد، بنابراین آزاردهنده است. به هر حال، ردیابی تغییرات و نتایج به شما کمک می‌کند تا در مورد آنچه در سایت کار می‌کند و یا کار نمی‌کند، آگاه شوید. از آنجا می تو،د استراتژی خود را برای بهبود مناطق با عملکرد ضعیف تنظیم کنید. تجزیه و تحلیل نتایج به م،ای نگاه ، به همه چیز در سرتاسر سایت است، زیرا به ندرت فقط یک مشکل است که می تو،د حل کنید.

چیزی که یاد گرفتم

  • اهمیت حاشیه نویسی
  • چرا GA4 کارها را سخت تر می کند.
  • هر تغییری چرخه نتایج ی،، ندارد.
  • چرا ECR برای ارگ،ک کاهش می یابد.
  • آیا مشکلات سایت خود را می د،د؟

رونوشت

سلام، خوش آمدید رنکرز. چطوری؟ کار از خطرات خانه، من باید به سرخابی ها غذا بدهم. و در حالی که من این کار را انجام می دهم، به این نگاه کنید. اتفاقاً این یک تعبیر نبود، بیشتر در مورد آن ویدیو در پایان این یکی. به هر حال با ما همراه باشید.

آیا تغییرات را دنبال می کنید؟

امروز فقط می خواستم شما را در مورد این مشتری که حدود یک ماه پیش با آن شروع کردیم، آشنا کنم. 10 مهرماه بود. و من فقط به زمان نگاه می کنم، از آنجایی که ما از زمان قبلی در کشتی بوده ایم، مقایسه می کنم. و شما می تو،د در اینجا همه این بادکنک های صوتی کوچک را در اینجا ببینید، این حاشیه نویسی های ما است که در GA4 نخواهیم داشت، که واقعاً بد است. احتمالاً باید یک صفحه گسترده یا چیزی شبیه به آن انجام دهیم. اما اگر در حال ایجاد تغییراتی در سایت خود هستید و باید انجام دهید، مطمئن شوید که در جایی حاشیه نویسی کرده اید، آن را در یک دفتر خاطرات یا چیزی یادداشت کنید زیرا اگر مشکلی پیش آمد، باید بتو،د به عقب برگردید و نگاهی بیندازید و ببینید کجا آن تغییرات ایجاد شد.

و گاهی اوقات اثر یک تغییر را برای یک چرخه کامل یک ماه نخواهید دید. و برخی از آنها حتی آنقدر هم طول، نیست، ممکن است شش ماه طول بکشد. و اگر آن را یادداشت نکرده‌اید، نمی‌تو،د به عقب برگردید و نگاهی بیندازید و بروید، “اوه این موضوع است”. و ممکن است چیزهای بسیار بسیار کوچکی باشد که ممکن است فکر کنید بی اهمیت هستند، اما اگر ربطی به نحوه عملکرد سایت یا نحوه استفاده ،یداران از سایت شما دارد، آن را یادداشت کنید. واقعا مهم. و ما می‌تو،م اینجا را ببینیم، وقتی به عقب برگردیم و می‌تو،م تغییرات خود را ببینیم، می‌تو،م بفهمیم که چرا از زم، که شروع کرده‌ایم، درآمدمان 49 درصد افزایش یافته است. حالا ممکن است فکر کنید که عالی است و ما اینطور نیستیم، ما ،ن زدیم که قبلاً باید بالاتر از آن می بودیم. ما تقریباً 5٪ عقب هستیم زیرا آمار بودجه خود را حفظ می کنیم و روزانه آنها را بررسی می کنیم تا بفهمیم مشتری جلوتر است یا عقب است.

و البته ما همه مشتریان خود را در رنگ سبز دوست داریم، ما دوست نداریم قرمز را در صفحه گسترده خود ببینیم. اکنون می د،م که این مشتری قبلاً با تلفن همراه مشکل داشت و همچنین با ارگ،ک مشکل داشت. ارگ،ک کم کم شروع به بازگشت می کند. و در اینجا یک چیز دیگر با ارگ،ک است. هنگامی که به آرامی شروع به بازگشت کرد، اگر ضربه بزرگی به ارگ،ک خود وارد کرده اید، نرخ تبدیل تجارت الکترونیک شما برای ارگ،ک کاهش می یابد. و دلیل آن این است که اگر در بخش ارگ،ک ضربه بزرگی خورده اید، معمولاً همچنان ترافیک برند خود را دریافت می کنید و ترافیک برند شما بالاتر از هر ترافیک دیگری تبدیل می شود. بنابراین، وقتی آن ترافیک ارگ،ک برگشت، ECR شما برای ارگ،ک کاهش می‌یابد. این طبیعی است. بنابراین، چیزی که من اکنون به آن نگاه می کنم تبلیغات است زیرا تصویر بسیار خوبی از آنچه ممکن است به ما می دهد و به راحتی می توان تفاوت بین دسکتاپ و موبایل را مشاهده کرد. می تو،د به سرعت به آن نگاه کنید زیرا آن دکمه ها را در آنجا دارید.

به ندرت فقط یک تغییر است.

بنابراین این همه چیز است، ما می تو،م ببینیم که 49٪ افزایش یافته است. بنابراین، اگر به موبایل نگاهی بیندازید، متوجه می‌شویم که درآمد آن تنها 5 درصد و نرخ تبدیل تجارت الکترونیک تنها 15 درصد افزایش یافته است. خوب است، در جهت درست حرکت می کند، اما نه ستاره ای. اکنون می د،م که این سایت در تلفن همراه مشکل دارد و اکنون کاملاً مطمئن هستیم که موبایل است که این سایت را متوقف می کند. اکنون در مقایسه با ترافیک، ترافیک موبایل بیشتری دارد نه خیلی بیشتر از دسکتاپ، اما دسکتاپ هنوز مقدار قابل توجهی دارد. و وقتی می تو،د به دسکتاپ نگاه کنید، می بینیم که درآمد دسکتاپ 87٪ افزایش یافته است، که فوق العاده است. و می‌تو،م ببینیم که نرخ تبدیل تجارت الکترونیک ما 38٪ افزایش یافته است و اکنون می‌تو،م ببینیم که این یک کمپین در اینجا بالا است، نه 95٪ افزایش یافته است و در حال تبدیل شدن به 27٪ است.

اکنون این مشتری از نرخ تبدیل 3 درصدی شکایت داشت. خوب اگر به همه چیز نگاه می کنید، مطمئناً، اما به همه چیز نگاه نکنید. این مفید نیست، بینش زیادی به شما نمی دهد. شما باید بد،د و درک کنید که به کجا نگاه کنید و باید بد،د که مغازه شما در چه شرایطی قرار دارد. در این مورد، همه این تغییراتی که در اینجا ایجاد کرده‌ایم، برخی مربوط به UX، برخی مربوط به SEO، برخی موارد فنی، چیزهای کاربردی، انواع چیزها بوده‌اند. و همه آنها با هم به این رشد کمک می کنند، درست است؟ اکنون می‌د،م و می‌تو،م به عقب برگردیم و نگاهی به تلفن همراه بیندازیم زیرا مطمئن هستیم تلفن همراه مشکل است. و آنچه ما متوجه شدیم برخی از مشکلات مربوط به تلفن همراه در صفحات محصول است و استفاده از صفحات محصول در تلفن همراه واقعا دشوار است. حال، اگر فقط از طریق دسکتاپ به سایت خود نگاه می کنید و خدای ناکرده حتی با استفاده از تلفن همراه از سایت خود چیزی ،یداری نکرده اید، احتمالاً مشکلاتی دارید که از آنها اطلاعی ندارید.

و من صاحبان سایت را دیده ام که چیزهای زیادی به خود می گویند یا در مورد چیزهایی بهانه می آورند مانند اینکه آب و هوا واقعاً خوب است. این یک مشکل واقعی است که برخی از ،ب و کارها دارند و ما مشتری، داریم که در حال حاضر با آب و هوا مشکل دارند زیرا هوا به اندازه کافی گرم نیست. اما چیزهای دیگری مانند “اوه محصول من واقعاً گران است، بنابراین مردم احتمالاً کمتر از تلفن همراه ،ید می کنند” وجود دارد. اینها مفروضاتی هستند، آنها توسط داده ها پشتیب، نمی شوند. بنابراین ما اکنون می د،م که چرا صفحات محصولات آنها در تلفن همراه واقعاً وحشتناک است و ما می خواهیم آنها را برطرف کنیم و امیدواریم هفته آینده کمی بیشتر طول بکشد، اما امیدواریم هفته آینده داده های هیجان انگیزتری داشته باشیم. برای به اشتراک گذاشتن و ما به بودجه بازگشته است. چون در حال حاضر نیستیم و باید به آنجا برگردیم. اگر می‌خواهید به سایت شما نگاهی بیندازیم تا ببینیم آیا می‌تو،د مانند این مشتری به سرعت رشد کنید، کافی است به من ایمیل بزنید. [email protected] BIZ یا [email protected]. هر کدام انجام خواهد داد. لطفاً اگر در یوتیوب هستید به اشتراک بگذارید و مش، شوید و در لینکدین به من سر بزنید، اینجاست که من تعداد زیادی از این مطالب را پست می کنم و امیدوارم به زودی تبلیغاتی در توییتر انجام دهم. همچنین ببینید که چگونه می شود. خیلی ممنون، هفته آینده می بینمت. خدا حافظ.

جیم استوارت سخنران بازاریابی

جیم مدتی است که اینجاست، می د،د او کیست.




منبع: https://stewartmedia.com.au/،w-to-find-more-sales/