شرکت سئو چیست و چگونه بهترین آن را انتخاب کنیم؟-لیلی ری | سئو

می‌توان گفت که برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر در سئوی سایت، قوانین گوگل و سایر موتورهای جستجو با استفاده از سئو کلاه سیاه زیر پا گذاشته می‌شود و به نوعی موتور جست‌وجو فریب می‌خورد. ناگفته نماند که برخورداری از یک سایت دوستدار سئو امکان پذیر نیست، مگر اینکه رویکرد سئو پیش از طراحی آن لحاظ شود و ساختار سایت از همان ابتدا در جهت بهینه سازی شکل بگیرد. به سایر وب سایت های با کیفیت (در صورت منطقی بودن و ترجیحاً مرتبط با موضوع صفحه سایت شما) و سایر صفحات وب سایت خودتان لینک بدهید تا به کاربران کمک کنید تا درباره یک موضوع بیشتر مطالعه کنند. هرچند که موتورهای جستجو به یک وب سایت به صورت کلی می نگرند، با این حال رتبه بندی سایت ها بر اساس صفحات آن ها انجام می شود؛ به همین دلیل مهم است که به بهینه سازی تک به تک صفحات وب سایت خود توجه کنید. هنگام بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو، باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید تا اصول رتبه بندی موتورهای جستجو رعایت شود و در عین حال کاربران خود را راضی نگه دارید.

  • دقت داشته باشید که یک متخصص سئو برنامه نویس نیست که کد بنویسد.
  • به عنوان یک نکته بسیار مهم در نظر داشته باشید که پروژه ها و کسب و کار های آنلاین بسیار متنوع بوده و بهینه سازی آنها نیز نیاز به استراتژی های خاص خود دارد.
  • برای هر کدام از این زیرشاخه‌ها نیز یک محتوای جامع و کامل تولید می‌کنیم.
  • کلیت این اتفاق به موتور‌های جستجو (ازجمله گوگل) می‌فهماند که رتبه 2 نسبت به رتبه 1 مطالب مفید‌تری را در اختیار کاربر گذاشته است.
  • بهینه سازی تصاویر و محتوا درون سایت، ساختار چینش صفحات و لینکسازی بین آنها و چندین فاکتور مهم دیگر از جمله مواردی هستند که جزو سئو داخلی سایت محسوب می شوند.

لینک داخلی ایجاد به صفحات دسته بندی و مقالات خود ایجاد کنید. مطمئن شوید که سایت شما قابل کرول شدن توسط موتورهای جستجو می باشد. اگر از وردپرس استفاده می کنید، پلاگین هایی مانند Yoast Seo یا Rank Math و Schema را که افزونه های مهم بهینه سازی سئو وردپرس هستند را نصب کنید.

چه زمانی باید از سئو استفاده کنیم؟

از درک تغییرات کلان بازار تا درک هدف جستجو کننده در جزئیات، سئو به ما می گوید که مشتریان چه می خواهند و چه نیاز دارند. الگوريتم رتبه‌بندي گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبه‌بندي مجله خبری سئو يک سايت است. از اين رو مهندسين سئو مي‌بايست مهم‌ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌سازي موفق سئو بدانند. تو بعضی از سایت ها نوشته الان دیگه کار نمیکنه این قابلیت و گوگل نشون نمیده.

آیا می‌توانم سئو‌ی سایت را خودم انجام دهم؟

زمانی‌که دانش و تجربه نسبی در زمینه سئو را کسب کردید دیگر صرف زمان برای یادگیری شخصی و مطالعه مقاله منطقی نیست. شما می‌توانید با شرکت در دوره های تخصصی آموزش سئو در زمانی کوتاه دانش خود را تکمیل کرده و تکنیک‌های کاربردی زیادی را بیاموزید. در این روش مالک کسب و کار خودش سئو را فرا گرفته و بخش مهمی از زمان و انرژی خود را صرف این کار می‌کند. کسب و کارهای نوپا که هنوز بودجه کافی و ساختار سازمانی مشخص برای سرمایه‌گذاری در حوزه سئو را ندارند معمولا از این روش استفاده می‌کنند و پس از کسب موفقیت‌های کوچک و تامین بودجه استراتژی خود را تغییر می‌دهند. پیش از آنکه سایتی طراحی کنیم، محتوایی تولید کنیم یا حتی برای افزایش اعتبار سایت خود هزینه کنیم باید بدانیم که هدف اصلی ما از سرمایه‌گذاری در حوزه سئو چیست.

موبایل فرندلی در سئو چیست؟

یعنی ظاهر سایت شما برای کاربر مناسب باشد و دچار سردرگمی نشود. برخلاف اینکه خیلی ها تصور میکنند سئو تکنیکال بخش ترسناک seo است، اگر شما از یک سیستم مدیریت محتوای کاربردی مثل وردپرس استفاده کرده و چند افزونه مناسب روی آن نصب کنید، اصلا نیاز به نگرانی بابتش ندارید. تعیین قیمت بر اساس رتبه کلمات کلیدی یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین روش های قیمت گذاری برای سئو است. در این روش کارفرما لیستی از کلمه های کلیدی ای که می خواهد رتبه بهتری داشته باشند را به متخصص سئو می دهد و بر اساس میزان رشد آن ها، قیمت تعیین می کند. به این پروسه که طی آن مشکلات فنی سایت مورد تحلیل قرار گرفته و مرتفع می شوند، سئو تکنیکال یا فنی می گویند.