سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما

علاوه بر این خدمات تبلیغات گوگل خودتان را هم میتوانید به مجموعه ما بسپارید تا به بهترین شکل ممکن برای اجرای آن اقدام کنیم. حالا قصد دارم یک سایت جدید با دامین جدید و همون مطالب سایت قبلی ایجاد کنم و با دات نت روش کار کنم تا همه موارد رو ریز یه ریز بتونم کنترل کنم برای سئو. توی سایت آرشیو هم نگاه کردم صفحاتش خوب ایندکس نشدن که از روی اون کپی برداری کنم . در گذشته تمرکز گوگل بر این بود که کلمه کلیدی چند بار در متن تکرار شده. اسپایدر گوگل داشتن تگ عنوان، alt عکس، url، H1 و تگ توضیح را چک می‌کرد. 99.58 درصد snippetها مربوط به صفحاتی است که با آن کلمه کلیدی‌ در صفحه اول جای دارند.

  • سئو مجموعه‌ای از کارها برای بهبود رتبه وبسایت در نتایج جستجوی گوگل است.
  • از نظر سطح کیفی محتوایی وبسیما قابل مقایسه با هیچ منبع آموزشی دیگری نیست.
  • شما با این کار میتوانید متوجه شوید که در مرحله باید چه کار هایی انجام دهید و برنامه ریزی داشته باشید.
  • هر چه سایت های با کیفیت بیشتری از لینک شما استفاده کرده باشند، یعنی لینک صفحات وب سایت شما را برای مشاهده کاربران خود، در صفحات وب سایتشان قرار داده باشند، اعتبار شما نیز بیشتر خواهد بود.

ناگفته نماند که با استفاده از گوگل آنالیتیکس هم می‌توانید نرخ تبدیل خود را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که با بهینه سازی سایت و بهینه سازی ترافیک خود می‌توانید نرخ تبدیل خود را بهبود بخشید. Alexa Rank یا رتبه الکسا در‌حقیقت میزان محبوبیت یک وبسایت است و میلیون‌ها وبسایت را از این نظر رتبه بندی می‌کند.

سئو (SEO) چیست؟ | سئو وبسایت با اصول کلاه سفید گوگل

احتمالا شما با استفاده از ابزارها این آنالیز را انجام داده اید در حالیکه بسیاری از این لینک ها به مرور زمان حذف شدند (هنوز در گزارش ابزارها هستند) یا توسط ما در بخش Disavow به عنوان لینک مخرب به گوگل معرفی شدند. قدم اول آنالیز دقیق سایت و تصمیم گیری در مورد خدمات مورد نیاز است که بر همین اساس میتوان تخمین درستی از قیمت ارائه نمود. جایگاه نهم لیست متخصص‌ها و با تجربه‌های سئو به اریک انج تعلق دارد. او بیش از ۲۰ سال است که در حوزه سئو فعالیت می‌کند و یکی از با تجربه‌های حوزه سئو است. در این کتاب توضیح می‌دهد سیلیکون ولی چگونه افراد تازه کاری که می‌خواهند استارت‌آپ بزنند را گمراه می‌کند.

صفحات 404 و لینک‌های شکسته

تکنیک هایی مثل تولید محتوای کاربردی، لینک بیلدینگ (چه داخلی، چه خارجی) و استاندارد سازی کد. شاید نزدیک ترین جمله برای سئو مدرن این جمله باشد؛ مجموعه راهکارهای بهبود کارایی سایت و تولید محتوای با کیفیت که در راستای تجربه کاربری و بازخورد مثبت کاربران هدف گذاری می شوند. استفاده از نقاط ضعف موتور های جستجو و روش های غیر قانونی برای فریب آن ها را سئو کلاه سیاه می نامند. دلیل استفاده از آن سریع رسیدن به هدف می باشد ولی این ریسک را که دارد که اگر گوگل متوجه خطای شما شود با جریمه سنگینی مواجه خواهید شد.

اینکه محتوای شما در یک زیردامنه معرفی شده باشد یا بخشی از صفحات خود سایت باشد یک فاکتور تعیین کننده نیست. در نتیجه به جای پیدا کردن راه های جایگزین بهتر است بر کیفیت محتوا و بهبود صفحات فعلی تمرکز کنید. سئو یک محصول نیست بلکه مجموعه ای از خدمات تخصصی است در نتیجه نمیتوان قیمت مشخصی برای همه سایت ها در نظر گرفت. البته میتوان خدمات سئو را در دسته بندی های مختلفی شامل بهینه سازی سایت، بازاریابی محتوا، لینک سازی و … قرار داد و برای هرکدام هزینه مشخصی اعلام نمود.