سئو چیست؟ + اهمیت SEO و بهینه سازی سایت برای موتور جستجو ایران هاست-لیلی ری | سئو

سئو امروزه قدرتمند ترین ابزار کسب و کارها برای بازاریابی تبدیل شده و تقریبا من میتونم بگم بدون سئو، کسب و کارها نمی تونند در این بازار دوام بیارند. در ابتدا برامون سخت بود که هزینه ای رو صرف کنیم، بدون اینکه نتیجه کوتاه مدتی رو مشاهده کنیم. اما بعد از چند ماه همه چیز عوض شد و این سیل ترافیک بود که به سایت ما سرازیر میشد. لینک ها تنها بخشی از سئو محسوب می شوند و سئو در حالت کلی مجموعه بسیار زیادی از مهارت هاست که یادگیری و کسب تجربه در آنها، نیاز به صرف زمان زیادی دارد. فعالیت بر روی سئو خارجی نیاز به استراتژی خوب و صبر و حوصله زیادی دارد. شاید نیاز به زمان بیشتری برای مشاهده اثرات آن داشته باشید.

  • در این ویدئو تعاریف متخصصین سئو از این مفهوم به عنوان اطلاعات اولیه به کار گرفته شده است.
  • اگر می خواهید در رتبه های اصلی موتورهای جستجو باقی بمانید و نام تجاری خود را به صورت آنلاین در گوگل زنده نگهدارید، باید کاربران خود را بشناسید و بر اساس سلیقه و نیازهای آن ها تولید محتوا انجام دهید.
  • ارکان تکنیکال سئو، قابل فهم ساختن هرچه تمام‌تر محتوای یک وب سایت برای موتور جستجو و نیز سریع و آسان کردن فرآیند بررسی آن است.
  • متن را برای ربات گوگل بهینه سازی نکنید و همواره کاربران خود را در نظر داشته باشید.

متاسفانه فکر میکردم اینکه اگه زیر دامنه داشته باشم و یه سری مطالب مرتبط به سایت اصلی رو درش قرار بدم برای بالارفتن سئو سایت بهتره. که البته اینم بگم که برای سایت زیر دامنه اپ موبایل متصل شده و برای سایت اصلی اسکریپت VIP دانلود نصب دارم. اگر سایت شما توسط گوگل جریمه شده باشد معمولا با افت شدید جایگاه و بازدید مواجه میشوید. اگر نام برند یا آدرس دامنه را در گوگل جستجو کردید و صفحه اصلی سایت در صدر نتایج جستجو دیده نشد احتمالا سایت شما توسط گوگل جریمه شده است. زمانی‌که دانش و تجربه نسبی در زمینه سئو را کسب کردید دیگر صرف زمان برای یادگیری شخصی و مطالعه مقاله منطقی نیست.

پیشنهاد میکنیم برای موارد جزئی از فریلنسرها یا شرکت‌های کوچک خدمات بگیرید. خوشحال میشوم جناب آقای اسماعیلی نظرشون رو درمورد این نوع بخش بندی بفرمایند. من در وبینار جناب اسماعیلی شرکت کردم و مشکل سایتمون رو اونجا بهشون گفتم – فرمودن یک کیس استادی هست .

دنبال کردن یا ردیابی رتبه سایت

علاوه بر این در دوره ای فرد یا مجموعه ای قصد داشته تا با لینک سازی مخرب سئو سایت وبسیما را تحت تاثیر قرار دهد. سئو یک محصول نیست بلکه مجموعه ای از خدمات تخصصی است در نتیجه نمیتوان قیمت مشخصی برای همه سایت ها در نظر گرفت. البته میتوان خدمات سئو را در دسته بندی های مختلفی شامل بهینه سازی سایت، بازاریابی محتوا، لینک سازی و … قرار داد و برای هرکدام هزینه مشخصی اعلام نمود. سئو تکنیکال این امکان را برای موتورهای جستجو فراهم می آورد که کیفیت وب سایت شما را در هنگامی که می خواهند کاربران را به سایت شما هایت کنند، ارزیابی نمایند. در مقاله سئو تکنیکال می توانید این استراتژی های را بصورت کامل بیاموزید.

الگوریتم دزد دریایی (2014 Pirate)

تبلیغ کننده لوازم مهمانی به طور متوسط برای این عبارت جستجو حدود ۱ دلار برای هر کلیک هزینه می کند. این بدان معناست که ترافیک وب سایت ۲۲۰۰۰ بازدیدکننده تقریباً ۲۲۰۰۰ دلار در ماه ارزش دارد. مجله خبری سئو با توجه به اینکه اولین نتیجه در گوگل حدود ۲۰ درصد از کل کلیک ها را به خود اختصاص می دهد ، اگر در صدر صفحات بالا ظاهر شوید ، ماهانه ۲۲۰۰۰ بازدیدکننده از وب سایت شما بازدید می کنند.

سئو یعنی از داده های خام گوگل برای خودتان غذا بپزید!

همانطور که قبلا ذکر شد، الگوریتم گوگل روز به روز هوشمندتر می شود و با استفاده از ورودی ثابت انسان، همچنان با تفکر ما هماهنگ می شود. همانطور که گفته شد، هیچ شکاف یا فرمول جادویی هوشمندانه ای وجود ندارد که از موتور های جستجو پیشی بگیرد، بنابراین تلاش نکنید. در نهایت، اولویت شما باید همیشه این باشد که به مخاطبان خود آنچه را که به دنبالش هستند، ارائه دهید و این تنها از طریق نوشتن محتوای جذاب و اساساً طبیعی است. به کلمات کلیدی محرک اجازه دهید تا محتوای آموزنده و ارزشمند شما را ارتقا دهند. دو مفهوم SEM وSEO عناصری منحصر به فرد در دیجیتال مارکتینگ هستند. تفاوت اصلی بین این دو اصطلاح، بهینه سازی موتورهای جستجو است که می ‌توان آن بخشی از بازاریابی در این فضا دانست.