سئو محتوا چیست؟ آموزش 0 تا 100 بهینه سازی و سئو محتوای متنی سایت-لیلی ری | سئو

گوگل گزینه ای خوبی است که شهرت نسبی هر یک از کلمات کلیدی که در موتور جستجو وارد می کنید را به شما نشان می دهد. وب سایت شما باید توسط موتورهای جستجو شناسایی و نمایش داده شود. فعالیت های هوشمندانه سئو باعث بهبود رتبه بندی محتوای شما در صفحات نتیجه موتورهای جستجو همچون گوگل خواهد شد.

  • گوگل صفحه را بررسی میکند و وقتی که در آن صفحه عبارت هایی مثل کلسیم، نوشنیدن و … را میبیند متوجه میشود که این یک صفحه در مورد شیر خوراکی است و با عبارت های مرتبط به شما رتبه میدهد.
  • یکی از روش های افزایش بازدید و رتبه سایت، تولید محتوا است.
  • در واقع شما تا به اینجا موفق شدید یک محتوای مناسب برای سئو بنویسید.
  • برای مثال نویسنده باید برای مخاطب بنویسند و تلاش نکند غیرواقع بینانه یا کمال گرایانه به دنبال اصول سئو باشد.
  • یکی دیگر از نکاتی که باید در تولید محتوا seo شده رعایت شود، کپی نبودن محتواها است.

به جای تکرار بیش از حد کلمه کلیدی بهتر است از عبارات مشابه، هم معنی، هم خانواده و مرتبط استفاده کنیم. با سلام، ممنون از نظرتون، بله استفاده زیاد از کلمه کلیدی به اصطلاح keyword stuffing گفته می شود که توسط الگوریتم پاندا شناسایی و باعث جریمه شدن سایت شما می شود. برای اطلاعات کامل تر در مورد این موضوع به مقاله الگوریتم گوگل پاندا مراجعه نمایید. در زیر نحوه بهينه سازي محتوای يك صفحه از سایتتان را به طور کامل شرح خواهم داد.

به همین دلیل سعی کنید کاربران را به درج سوال یا توضیحاتی که مرتبط با متن و حاوی کلمات کلیدی LSI مقاله باشند، دعوت کنید. تولید محتوا بر اساس سئو، فقط به کار بردن مجله خبری سئو کلمات کلیدی در تولید محتوا به تعداد زیاد نیست. استفاده زیاد از کلمات کلیدی در متن، دیگر مانند قبل کاربرد ندارد و حتی ممکن است به سئو صفحات شما آسیب برساند.

روش های تولید محتوا

یکی از بخش های جدیدی که به سرچ کنسول اضافه شده است، بخش گوگل دیسکاور است. در این شرایط ما به شما می‌گوییم که بنا به کسب و کاری که دارید چه محتواهایی مناسب شماست و در چه شرایطی بهترین نتیجه را خواهید گرفت. محتوا، یعنی انواع اطلاعاتی است که در صفحات وب قرار می گیرد.

URL باید کوتاه و بهینه باشد و حاوی کلمه کلیدی اصلی بوده و بتواند موضوع محتوا را مشخص کند. URL نباید خیلی طولانی و حاوی کلمات ربط و اضافه باشند و می‌تواند به صورت فارسی یا انگلیسی درج شود. مثلاً اگر محتوای شما در مورد آموزش سئو تصاویر است، نباید در URL از عباراتی مثل آموزش-سئو-تصاویر-به-زبان-ساده، صفد-تا-صد-آموزش-سئو-تصاویر، آموزش-سئو-تصاویر-با-مثال و … استفاده کرد.

بهینه سازی تگ تایتل یا عنوان محتوا

هرچند لینک‌های خروجی به بهبود متن کمک می‌کند اما تعدد آن‌ها می‌تواند آزاردهنده و ناخوشایند باشد که در این صورت، اثر آن در سئو هم معکوس و منفی خواهد شد. در حالی که ظاهر تیترها می‌تواند بسته به موضوع متفاوت باشد، گوگل بدون در نظر گرفتن رنگ یا اندازه قلم، آن‌ها را در رده مشخصی قرار می‌دهد. اگر در حال نوشتن پستی در مورد جنگل‌های ایران هستید، بدیهی است که مطلب شما شامل مجموعه‌ای از عکس‌های درختان و گیاهان می‌شود، اما همه آن‌ها یکسان نیستند.

یک ویدیوی جذاب و آموزشی قطعا بر افزایش تعداد دنبال کنندگانتان در اینستاگرام تاثیر بیشتری می‌گذارد. در آکادمی آموزش سئو سعی میکنیم بهترین مطالب کاربردی توسط متخصصان سئو در ویرگول رو جمع آوری کنیم تا از تخصص تمامی عزیزان استفاده کنیم. ۲- در عنوان، تگ H2 و محتوا ، از کلمه کلیدی مورد نظر استفاده نمایید.

در فیلم دوم آموزش سئو، توضیح داده شده است که از مالتی مدیا در سایت خود استفاده کنید. یعنی به جای اینکه همیشه سعی کنیم محتواهایی را تولید و سئو کنیم که رقابت شدیدی در سئو آنها وجود دارد ، به تولید محتوا بر روی عبارات کلیدی تمرکز میکنیم که رقابت چندانی روی آنها وجود ندارد. به این کار اصطلاحا “تحقیقات کلمات کلیدی” یا Keyword Research گفته میشود.

گاهی وقت ها ممکن است در مورد موضوعی صحبت کنید که اطلاعات بیشتری در مورد آن داخل سایت خودتان وجود ندارد. به خاطر همین کاربران تان را به منبع آن که یک سایت دیگر است ارجاع می دهید. همینطور ممکن است مقاله شما خیلی جامع و کامل باشد و دارای منابع زیادی باشد. با این کار اعتبار مقاله خودتان نزد گوگل افزایش پیدا خوهد کرد. به طور کلی لینک سازی خارجی با هدف کمک به کاربران برای درک بهتر موضوع و افزایش اعتبار مقاله خودتان انجام می شود.