10 ابزار برتر حسابرسی محتوا در سال 2023 برای افزایش عملکرد وب سایت


ممیزی محتوا با استفاده از ابزارهای عملکرد محتوای آنلاین موجود برای افزایش ارتباط محتوا انجام می شود.

در زمان کنونی، ابزارهای مختلفی به صورت آنلاین در دسترس هستند، اما باید ابزار من، را برای انجام ممیزی محتوا به روش صحیح بشناسید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در حین انجام ممیزی محتوا یک به یک در نظر گرفت:

1. تعیین اه،:

تعیین اه، شما مهمترین چیزی است که باید در نظر بگیرید تا تصمیم بگیرید کدام نوع محتوا برای کمپین بازاریابی شما من، است.

بدون هدف، فکر ، به دستیابی به چیزی ممکن نیست، بنابراین باید زمان با کیفیت خود را بر روی اه، سرمایه گذاری کنید.

2. شناخت شاخص های کلیدی عملکرد:

در حین انجام ممیزی محتوا، استراتژیست محتوا شاخص های کلیدی عملکرد را برای افزایش حیات اطلاعات در نظر می گیرد.

اینها به ،وان معیارهایی برای تعریف اعتبار محتوا که به ،وان علمی، قابل اندازه گیری و کیفی طبقه بندی می شوند، شناخته می شوند.

3. سازماندهی الگوی حسابرسی شما:

سازماندهی قالب حسابرسی یکی دیگر از موارد مهمی است که باید در حین انجام ممیزی در نظر بگیرید.

این به شما کمک می کند تا نتایج سازمان یافته را به شیوه ای سازنده به دست آورید.

4. جمع آوری داده ها:

پس از سازماندهی داده ها، باید تمام داده های مورد نیاز را جمع آوری کنید که قابل اعتماد و دقیق باشد.

5. انجام ارزیابی محتوا:

ارزیابی محتوا یکی از موارد مهمی است که در طول ممیزی محتوا باید انجام شود.

این شامل دانستن کیفیت محتوایی است که تولید کرده‌اید و ترتیب درستی از صفحات.

6. نتیجه گیری خود را توصیه کنید:

پس از انجام صحیح هر مرحله همانطور که در بالا ذکر شد، در پایان قرار است بر اساس نتیجه گیری خود از ممیزی محتوا توصیه هایی را ارائه دهید.


منبع: https://www.theweb،spitality.com/content-audit-tools/