درصد انسان – فهرستی از ابزارهای آنلاین برای تشخیص محتوای هوش مصنوعی با کیفیت پایین


محتوای هوش مصنوعی

همانطور که من نمونه هایی از سایت هایی را به اشتراک گذاشته ام که توسط به روز رس، محتوای مفید (HCU) یا به روز رس، هر،مه اکتبرمن همچنین اسکرین‌شات‌هایی را از ابزارهایی که محتوای هوش مصنوعی را تشخیص می‌دهند به اشتراک می‌گذارم (از آنجایی که برخی از سایت‌هایی که ضربه می‌خورند از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت پایین‌تر استفاده می‌کنند – از جمله کارهایی که انجام می‌دهند و می‌توانند آنها را به دردسر بیاندازند). و بر اساس آن اسکرین شات ها، بسیاری از مردم از من می پرسند که از کدام ابزار استفاده می کنم.

بنابراین، به جای پاسخ دادن به آن سوال یک میلیون بار (به طور جدی، ممکن است یک میلیون باشد)، فکر کردم که یک پست سریع بنویسم که ابزارهای برتری را که با آن برخورد کرده ام فهرست کنم. سپس می توانم به سرعت افراد را به این پست در مقابل پاسخ دادن مکرر به این سوال راهنمایی کنم.

و توجه داشته باشید، من هستم نه می گویند که این ابزارها بی خطا هستند. من به تازگی دریافتم که آنها در تشخیص محتوای هوش مصنوعی با کیفیت پایین بسیار خوب هستند. و این چیزی است که ما باید سعی کنیم به هر حال آن را شناسایی کنیم (نه همه محتوای هوش مصنوعی … بلکه فقط محتوای هوش مصنوعی با کیفیت پایین که به طور بالقوه می تواند سایت را از نظر سئو با مشکل مواجه کند).

به ،وان مثال، در اینجا محتوای انس، با کیفیت بالا از طریق یک ابزار اجرا می شود:

تشخیص محتوای انس،

و در اینجا نمونه ای از محتوای هوش مصنوعی با کیفیت پایین است که از طریق یک ابزار اجرا می شود:

تشخیص محتوای هوش مصنوعی با کیفیت پایین

باز هم، اشتباه نیست، اما می تواند به شما احساس سریعی بدهد که آیا از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده شده است. در زیر، ردیاب‌های محتوای AI مورد علاقه‌ام را که تاکنون با آن برخورد کرده‌ام، پوشش می‌دهم. من همچنین به اضافه ، به این لیست ادامه خواهم داد، بنابراین در صورت تمایل من را در توییتر پینگ کنید اگر ابزاری دارید که در تشخیص محتوای هوش مصنوعی با کیفیت پایین عالی است!

در اینجا لیستی از ابزارهای پوشش داده شده در این پست برای تشخیص محتوای هوش مصنوعی آمده است:

1. ابزار تشخیص محتوای هوش مصنوعی Writer’s:
اولین ابزاری که پوشش خواهم داد از شرکتی است که پلتفرم نوشتن هوش مصنوعی دارد (نوعی ط،ه آمیز، اما منطقی است). همچنین، به نظر می رسد که این پلت فرم بیشتر برای آن است کمک ، نویسندگان از آنچه می توانم ببینم. برای اطلاعات بیشتر در مورد پلتفرم می تو،د به سایت آنها مراجعه کنید. خوب، آنها همچنین یک آشکارساز محتوای هوش مصنوعی بسیار خوب که خیلی خوب کار می کند احتمالاً اسکرین شات های من از این ابزار را چندین بار در توییتر و لینکدین دیده اید. 🙂 در زیر چند نمونه آورده شده است.

در اینجا ابزار Writer است که محتوای انس، با کیفیت بالاتر را تشخیص می دهد:

ابزار تشخیص محتوای هوش مصنوعی Writer که محتوای انس، با کیفیت بالا را اندازه‌گیری می‌کند

و در اینجا ابزار Writer است که محتوای هوش مصنوعی با کیفیت پایین‌تر را تشخیص می‌دهد:

ابزار تشخیص محتوای هوش مصنوعی Writer که محتوای هوش مصنوعی با کیفیت پایین‌تر را اندازه‌گیری می‌کند

2. نسخه نمایشی آشکارساز ،وجی Huggingface GPT-2:
اگر با Huggingface آشنایی ندارید، یکی از جوامع و پلتفرم های برتر برای یادگیری ماشینی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد کارهایی که انجام می دهند می تو،د به سایت آنها مراجعه کنید. خوب، آنها همچنین یک ابزار آشکارساز محتوای هوش مصنوعی مفید. فقط مقداری متن ب،ب،د و ببینید چه چیزی را برمی گرداند. من متوجه شدم که برای تشخیص محتوای هوش مصنوعی با کیفیت پایین بسیار خوب است.

به ،وان مثال، در اینجا ابزار Huggingface است که محتوای انس، با کیفیت بالاتر را تشخیص می دهد:

ابزار تشخیص محتوای هوش مصنوعی Huggingface که محتوای انس، با کیفیت بالا را اندازه گیری می کند

و در اینجا ابزار Huggingface است که محتوای هوش مصنوعی با کیفیت پایین‌تر را تشخیص می‌دهد:

ابزار تشخیص محتوای هوش مصنوعی Writer که محتوای هوش مصنوعی با کیفیت پایین‌تر را اندازه‌گیری می‌کند

3. اتاق آزمون مدل زبان غول پیکر (GLTR.io)
سومین ابزاری که پوشش خواهم داد در واقع اخیراً ،اب شده بود، اما چیزهای خوبی در مورد آن از چندین نفر شنیده بودم (زم، که کار می کرد). در نهایت مشکل سرور وجود داشت و ابزار معلق بود. خوب، GLTR اکنون دوباره آنلاین است و من آن را آزمایش کرده ام تا ببینم چقدر محتوای هوش مصنوعی را تشخیص می دهد.

این ابزار توسط هندریک استروبلت، سباستین گرمن، و ال،اندر راش از آزمایشگاه هوش مصنوعی MIT-IBM Watson و هاروارد NLP. مطمئناً به اندازه اولین ابزارهایی که پوشش دادم شهودی نیست، اما هنگامی که به آن دست پیدا کردید، قطعاً می تواند مفید باشد.

چگونه کار می کند:
می‌تو،د متن را در ابزار جای‌گذاری کنید و نمایش تصویری آنالیز را به همراه چندین هیستوگرام که آماری درباره متن ارائه می‌دهد، مشاهده کنید. من فکر می‌کنم بیشتر مردم بر روی بازنمایی بصری تمرکز می‌کنند تا احساس کنند که هر کلمه بر اساس کلمه سمت چپ چقدر احتمال دارد کلمه پیش‌بینی‌شده باشد. و این می تواند به شما کمک کند تشخیص دهید که آیا یک متن توسط هوش مصنوعی نوشته شده است یا توسط یک انسان. باز هم، هیچ چیز بی‌خطر نیست، اما می‌تواند مفید باشد (و من متوجه شدم که این ابزار به خوبی کار می‌کند). برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد GLTR و نحوه عملکرد آن، می تو،د این مطلب را بخو،د معرفی دقیق در سایت.

به ،وان مثال، اگر کلمه ای با رنگ سبز برجسته شده باشد، در 10 کلمه پیش بینی شده با احتمال زیاد بر اساس کلمه سمت چپ آن قرار می گیرد. هایلایت زرد نشان می دهد که در 100 پیش بینی برتر قرار دارد، قرمز در 1000 پیش بینی برتر، و بقیه با رنگ بنفش برجسته می شوند (حتی احتمال کمتری وجود دارد که پیش بینی شود).

،ر کلمات قرمز و بنفش (پیش‌بینی‌های بعید) زم، که متن توسط انسان نوشته می‌شود افزایش می‌یابد. اگر برجسته‌سازی‌های سبز و زرد زیادی می‌بینید، می‌تواند نشان دهد که متن حاوی کلمات پیش‌بینی‌شده زیادی بر اساس مدل زبان است (علامت دادن به متن ممکن است توسط هوش مصنوعی نوشته شده باشد).

در اینجا دو نمونه آورده شده است. اولی محتوای هوش مصنوعی را نشان می دهد (بسیاری از کلمات با رنگ سبز و زرد برجسته شده اند). این متن از طریق GPT-2 تولید شده است.

تجزیه و تحلیل اتاق آزمون مدل زبان غول پیکر (GLTR) از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی.

و در اینجا یک مثال از یکی از مقالات من در مورد به روز رس، هسته گسترده است. توجه داشته باشید که کلمات زیادی با رنگ قرمز برجسته شده اند و چندین کلمه بنفش نیز وجود دارد (که نشان می دهد این متن نوشته شده توسط انسان است).

تحلیل اتاق آزمون مدل زبان غول پیکر (GLTR) از محتوای نوشته شده توسط انسان.

خلاصه: اگرچه ابزارها بی‌خطا نیستند، اما ابزارها می‌توانند برای تشخیص محتوای هوش مصنوعی مفید باشند.
باز هم، من تعداد زیادی سؤال در مورد ابزارهایی که برای تشخیص محتوای هوش مصنوعی با کیفیت پایین استفاده کرده‌ام دریافت کرده‌ام، بنابراین تصمیم گرفتم این پست سریع را در مقابل پاسخ دادن به آن سؤال بارها و بارها بنویسم. امیدوارم این ابزارها در پروژه های خود مفید واقع شوند. و باز هم، اگر ابزارهای دیگری را می شناسید که باید آنها را امتحان کنم، با خیال راحت از آنها استفاده کنید من را در توییتر پینگ کنید!

جی جی




منبع: https://www.gsqi.com/marketing-blog/tools-for-detecting-low-quality-ai-content/