سئو چیست SEO چیست آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو متمم-لیلی ری | سئو

بجای آنکه دو صفحه مجزا برای رتبه گرفتن در هر دو حالت دارای ” در” و فاقد “در” ایجاد کنید. لری پیج و سرگئی برین، دو دانشجوی فارغ‌التحصیل دانشگاه استنفورد، یک موتور جستجو موسوم به بک‌روب را توسعه دادند که جهت ارزیابی برجستگی صفحات وب، به یک الگوریتم ریاضیاتی تکیه داشت. عددی که توسط الگوریتم محاسبه می‌شد، یعنی «رتبه صفحه»، تابعی است از مقدار و قدرت لینک‌های ورودی. رتبه صفحه، میزان یک صفحه معین را که توسط یک کاربر، که به‌صورت تصادفی شبکه را جستجو می‌کند، مورد دسترسی قرارگرفته، تخمین می‌زند و لینک‌های یک صفحه به صفحه دیگر را دنبال می‌کند. سئو انواع گوناگون جستجو را دربرمیگیرد؛ از جمله جستجوی تصویر، جستجو در ویدیو، جستجوی دانشگاهی، جستجو در اخبار و جستجو در نقشه.

زمانی که عکس بارگذاری نشود، ویژگی Alt، متن داخلی را به جای عکس نمایش می ‌دهد. در ویژگی title با قرار گرفتن ماوس روی عکس، یک متن به ‌جای آن نشان داده مجله خبری سئو می ‌شود. لینک ها برای رتبه بندی و ایجاد اعتماد از اهمیت بالایی برخوردار هستند. علاوه بر لینک های داخلی، می توان از لینک های خارجی نیز استفاده نمود.

  • بخش های آنالیز و جمع آوری اطلاعات را به این ابزارها بسپارید و خودتان تنها نقش تحلیل گیر و تصمیم گیرنده را بازی کنید.
  • در حقیقت شما ۸ هزار مشتری بالقوه که مستقیما به دنبال شما بوده‌اند را از دست داده‌اید.
  • به عبارتي ديگر اصطلاح سئو کلاه – سياه اشاره به مجموعه‌اي از دستورات دارد که به منظور فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار مي‌رود.
  • ظاهر صفحات شما باید در رزلوشن های مختلف در کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ، تبلت و موبایل به درستی نمایش داده شود.
  • درصد بازدیدکنندگانی که از فرم تماس در وب سایت شما استفاده کرده اند.

مثلا چنانچه به دنبال جذب ترافیک سریع برای وب‌سایت هستید و شرایطی مثل فروش شب عید دارید و ۲ ماه زمان دارید؛ سئو گزینه مناسبی نیست. من در مقالهکسب در آمد از سئو ۸ روش کاربردی و اجرایی آموزش داده‌ام. و دیگری اینکه کاربران را به شیوه‌های مختلف تشویق به کامنت گذاشتن و نظر دادن در وبسایت خودتان کنید. یکی اینکه اگر نظرات بسیار خوبی در سایت دیگران بگذارید، هر کامنت شما این پتانسیل را دارد که از طریق لینک پروفایلتان در آن سایت یا لینکی که در کامنت خود می‌گذارید به بازدید از وب‌سایت شما منجر شود.

به عبارت دیگر، SEM یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که بمنظور افزایش بازدید یک وبسایت، در صفحات نتایج موتور‌های جستجو انجام می‌پذیرد. عبارت‌ها و کلماتی که کاربران برای جستجوی یک وب سایت و محتوای دلخواه خود در سرچ از آنها استفاده می‌کنند را Keyword یا همان کلمه کلیدی می‌نامند. یکی از اصطلاحات کاربردی متخصصن سئو انتخاب کلمات کلیدی مناسب با میزان جستجوی کاربران و محتوای موجود در وب سایت است.

خلاصه فصل ۶: آموزش لینک‌بیلدینگ و سئو خارج سایت

هر چه سایت های با کیفیت بیشتری از لینک شما استفاده کرده باشند، یعنی لینک صفحات وب سایت شما را برای مشاهده کاربران خود، در صفحات وب سایتشان قرار داده باشند، اعتبار شما نیز بیشتر خواهد بود. به این امر که سایر سایت ها لینک صفحات سایت شما را در صفحات خود قرار دهند، اصطلاحا بک لینک گفته می شود. به همین دلیل افرادی که می دانند سئو چیست و در آن تخصص دارند، می توانند درآمد بسیار زیادی داشته باشند. سلام، جریمه شدن از سمت گوگل معمولا به خاطر تکنیکهای کلاه سیاه سئو و لینک سازی بصورت انبوه هست. با این حال اگر قصد تاسیس سایت جدید دارید، این دامنه رو ببندید و یک سایت جدید بیارید بالا و روی سئوی اون کار کنید. صفحات این سایت رو هم به سایت جدید ریدایرکت نکنید تا گوگل سایت رو مستقل از سایت قدیمی در نظر بگیره.

آموزش سئو

شما می توانید یک پیج اینستاگرام، یه کانال در یوتیوب، یک صفحه در لینکدین و… برای تمامی موارد گفته شده می توانید سئو انجام دهید تا بازدهی بیشتری از پیج یا کانال خود داشته باشید، به این ترتیب افرادی بیشتری با کالا یا خدمات شما آشنا می شوند. برای انجام سئو سایت و یا سئو می توانید با ما در ارتباط باشید تا با مشاوره رایگان سئو، به شما در بهبود وضعیت سایت، پیج اینستاگرام، کانال یوتیوب و… این به ‌روزرسانی الگوریتم گوگل از فناوری پردازش زبان طبیعی برای درک بهتر عبارت‌های جستجو، تفسیر متن، شناسایی ماهیت ها و روابط بین ماهیت ها استفاده می ‌کند. شما باید اطلاعات احراز هویت Google Analytics خود را با Animalz Revive به اشتراک بگذارید.

البته همون اول به توصیه شما نقطه صفر سئو رو خریدم اما هنوز کامل نگاه نکردم. دوره جامع سئو بیش از 50 ساعت ویدیوی آموزشی در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مشاهده کل ویدیوها و تمرین کردن آنها نزدیک به 2 ماه زمان نیاز خواهید داشت. برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو علاوه بر دانش و مهارت به تجربه هم نیاز داریم که تنها با اجرا بر روی پروژه‌های واقعی و آزمون و خطا به دست می‌آید. وقتی یک صفحه در بخش exclude قرار می‌گیرد دلیل آن نیز ذکر میشود. مثلا ممکن است نوشته باشد crawled currently not indexed یعنی صفحه توسط گوگل دیده شده ولی هنوز ایندکس نشده است.