سئو محتوا Content SEO ️ محتوای سئو شده چیست؟ + ویدیو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-لیلی ری | سئو

جایگاه و ارزش محتوا بر روی سئو سایت غیر قابل انکار است تا آنجا که یکی از مهم ترین عناصر رتبه بندی سایت توسط گوگل، تولید محتوای با کیفیت است. مجله خبری سئو یا SEO Content اصطلاحی است که برای محتوای سئو شده به کار می‎رود. محتوای سئو شده، محتوایی است که برای رتبه گرفتن در موتورهای جست و جو مانند گوگل و با استفاده از یک کلمه کلیدی نوشته می‌شود. در نهایت در بحث آموزش سئو و تولید محتوا، پس از انتشار محتوا، آپدیت و بروزرسانی کردن محتوا را را نادیده نگیرید. به این معنی که شما باید به طور مکرر مهم­ترین نکات مقاله خود را بررسی و به روز کنید تا در رتبه بندی برتر باقی بمانید.

  • برای نمونه در همه مطالبی که در بلاگ یکتانت می‌بینید همه مطالب به طور دقیقی به مطلب مرتبط دیگری از بلاگ لینک شده‌اند.
  • یکی دیگر از تکنیک های سئو محتوا اشتراک گذاری محتوا در شبکه­های اجتماعی پرطرفدار است.
  • اینفوگرافیک‌ها خود یکی از ابزارهای جذاب و محبوب بازاریابی محتوایی است که هم می‌تواند توجه کاربران را جلب کند و هم به صورت غیر مستقیم، امتیاز مثبت گوگل را به دنبال داشته باشد.
  • اینکار خوب است اما نباید همه تمرکزتان را روی کلمات کلیدی بگذارید.

در اصطلاح فنی یا تکنیکال، به معنای ترسیم ساختار تگ H صفحه است. طبق تحقیقات در سال 2022، 47 درصد از مقالات با عنوان های پیشرفته H2 + H3 + H4)) به گروه محتوای ارگانیک با عملکرد برتر تعلق دارند. هر محتوا از نظر موتورهای جستجو یک صفحه وب است و می تواند با کلمات کلیدی خاصی در موتورهای جستجو رنک شود. هنگام نوشتن محتوای سئو شده، چندین نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. همانطور که می دانید سئوی محتوا جزء سئوی داخلی سایت محسوب می شود. ما در سئوی داخلی یک سری فاکتورهایی داریم که با محتوای سایت مان در ارتباط است.

دسته: آموزش سئو محتوا

عکس با alt کلمه کلیدی خیلی مهمه حتما از عکس در محتوا استفاده کنین ویدیو هم واقعا تاثیر بالایی در سئو داره. در مثال قبل عبارت “بالا بردن بازدید سایت” یا “جذب ترافیک واقعی” جزء عبارات مشابه افزایش بازدید سایت محسوب می شوند که باید در پاراگراف اول متن تان به کار ببرید. پاراگراف اول متن را میتوان یکی دیگر از نقاط موثر محتوا در سئو دانست.

از لینک های داخلی و خارجی استفاده کنید

حرف H مخفف how to و به معنای “چگونه، چطور ” است و حرف W مخفف تمامی افعالی است که با Wh شروح می شوند. مانند What، Why، When، Where یا Who که به ترتیب به معنای چه، چرا، کی، کجا و چه کسی می باشد. چگونه تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه از اين واژه ها در عنوانتان استفاده كنيد. خبر خوب اين است كه بر خلاف تصور، سئو محتوا، كار چندان پیچیده ای نیست.

استفاده از عکس و ویدیو فوق العاده تاثیر بالایی در سئو سایت دارد. بی صبرانه منتظرم تا پست بعدی وبلاگ شما را در بالای نتایج جستجو ببینم. این یک چیز است که کلمه کلیدی هدف خود را در برچسب عنوان و URL خود ببینید. در ابتدا، کلمات LSI به گوگل کمک می کنند تا مفاهیم و موضوع صفحه شما را به طور کامل بفهمد. پس ما قبل از اینکه یک محتوایی را بخواهیم تولید کنیم مواردی را بررسی میکنم. این کار باعث می شود تا اهمیت و ارزش صفحات را برای گوگل مشخص شود.