سئو چیست کاربرد SEO چیست بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو-لیلی ری | سئو

تکنیک‌های سئو باعث می شود به افرادی که به دنبال محصول یا خدمات شما از طریق موتورهای جستجو مانند بینگ و یاهو و گوگل هستند معرفی شوید. قرار گرفتن نام سایت شما در رتبه‌های بالا در صفحات نتایج موتور‌های جستجو بسیار ارزشمند است، در واقع این یک تبلیغ رایگان در بهترین فضای تبلیغاتی جهان است. این فرآیند باعث می شود ترافیک رایگان و طبیعی از سمت موتورهای جستجو مانند گوگل به سمت سایت شما هدایت شود. با یک نگاهِ جامع میتوان گفت برای تعیین رتبه یک صفحه در نتایج جستجو بیش از 200 فاکتور مختلف توسط ربات های گوگل بررسی میشوند. ولی اگر همانطور که در ویدئوی بالا مطرح شد، کمی دقیق تر نگاه کنیم میتوان فاکتورهای موثر بر سئو سایت را در 5 دسته اصلی تقسیم کرد که عبارتند از سئو تکنیکال، استراتژی، تولید محتوا، لینک سازی و آنالیز و برنامه ریزی.

  • سئو همیشه در حال تغییر است و یک مشاور سئو که کیفیت بالایی دارد باید ویژگی‌های زیادی داشته باشد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازم.
  • بسیاری از افراد بی هدف مشغول به درج مطلب در سایت خود می شوند و تصور غلط آنها این است که هرچه مقالات و یا محتوای بیشتری در سایت قرار دهیم سئو بهتری داریم!
  • وقتی صحبت از سئو در میان باشد محتوا چیزی است که در راس هرم سئوکاران قرار می گیرد.
  • اما حتماً از سایت مپ استفاده کنید و از اثربخشی آن بهره ببرید.
  • برای مثال یک کاربر بنر تبلیغاتی شما را در یک سایت مشاهده می‌کند و با کلیک برروی آن وارد سایت شما می‌شود.

ممکن است در یک حوزه بتوان در 3 ماه موفقیت های مهمی کسب کرد ولی در حوزه دیگری بیش از یک سال زمان لازم باشد. در واقع سئو مجموعه‌ای از فعالیت‌های متنوع و مستمر است که اجرای آن هم به دانش و هم به تجربه نیازمند است. تصمیم‌گیری در مورد این که چه کسی سئو سایت ما را بر عهده بگیرد بستگی به 3 فاکتور اصلی شامل بودجه، منابع انسانی و زمان خواهد داشت. بنابراین لازم است که حتما محتواهای جامع داشته باشید، به طوری که کاربرد پاسخ تمام سوالاتش را در سایت شما بگیرد و به صفحه دیگری برای اطلاعات بیشتر مراجعه نکند. هرچه تعداد سایت هایی که به سایت شما لینک می دهند بیشتر باشد، ریفرینگ دامین شما بیشتر است. شما می توانید از روش قانونی تر و کم خطر تری برای این کار استفاده کنید!

بهترین ابزارهای آنالیز بک لینک کدامند؟ معرفی 6 ابزار قدرتمند

همچنین در سال ۲۰۱۸، ایندکس‌ را نیز به صفحه‌های موبایل اضافه کرده است. هم‌اکنون این صفحات هم در ایندکس‌ و هم در رتبه‌بندی مجله خبری سئو گوگل موثر هستند. باید سئوی تکنیکال یا فنی را برای افزایش سرعت سایت، ایجاد نقشه سایت، بهبود ساختار سایت و …

سئوکار کلاه خاکستری یا Grey Hat SEO

این مقاله دست کمی از یک دوره سئو نداشت واقعآ لذت بردم یه جاهایی از مقاله رو نوت برداری کردم عالیییی بود! و برای اینکه افراد بیشتری با جادوی سئو آشنا بشن تصمیم گرفتم این دوره بمب رو جزء بهترین دوره سئو ایران در سایت های کانتنت منتشر کنم. محتواهای اورگرین هستند که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند و بک‌لینک می‌گیرند. یک محتوای عمیق، محتوایی است که به کاربر هر چه احتیاج دارد را می‌دهد. رنک و یا امتیازی که گوگل در سال گذشته به سایت‌ها و صفحات سایت‌ها نسبت می‌داد،‌ که در حال حاضر یک سال است که متوقف شده است. روبات‌های گوگل هستند که باتوجه به عادات شما در بروزرسانی سایت، به وب‌سایت شما سر می‌زنند.

بهینه سازی تصاویر سایت

در حال حاضر موتور جستجوگر گوگل بیشترین جستجو را به خود اختصاص داده است. به طوری که طبق آخرین آمار در روز به زبان فارسی ۱۲ میلیون جستجو انجام می شود. اگر می بینید سئو کارانی کمتر از ۴ سال می خواهند کار سئو سایت شما را انجام دهند بدانید که آنها قادر به چینش یک استراتژی منسجم در خصوص سئوی سایت شما نیستند. وقتی سایتی جریمه شود زمانی بین دو هفته تا ۳ ماه طول می کشد تا از جریمه خارج شود.