سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟

توجه داشته باشید که این اصطلاح از نظر فنی نادرست است و تکنیکی معیوب محسوب می شود، زیرا استفاده مصنوعی از کلمات کلیدی را ترویج می دهد. کلمه کلیدی که موضوع صفحه شما را به بهترین شکل نشان می دهد. اگر در انتها تصمیم بهاستخدام متخصص سئوگرفتید، دقت داشته باشید که ارائه دهندگان خدمات سئو، دارای کیفیت کاری متفاوتی هستند.

  • بسیاری از وب‌سایت‌ها روی تبادل، خریدوفروش لینک در حجم زیاد و وسیع متمرکز هستند.
  • می‌توان بدون بررسی سایت و رقبا در مورد عدم کسب جایگاه در نتایج گوگل اظهار نظر کرد.
  • طراحی وب سایت باعث میشه که صفحات زیباتر و خلاقانه تر جلوه کنند، در حالی که سئو موجب افزایش شانس شما برای دیده شدن در صفحه اول گوگل و رتبه بهتر در نتایج جستجو میشه.
  • سئوی کلاه سفید به مجموعه تاکتیک های بهینه سازی سایت گفته می شود که با قوانین و دستورالعمل های موتورهای جستجو، بخصوص گوگل، سازگار هستند.

البته شما با حضور در کلاس میتوانید ویدئو ضبط شده دوره را به همراه یک مدرک معتبر از وبسیما آکادمی دریافت کنید. سلام یکی از چیزهایی که من همیشه در مورد سئو نمیدونستم اینه که چیزی که در مورد سئو میدونم آیا واقعا درسته یا نه؟ این صفحه تونست ابهام و شک من و برطرف کنه. خیلی خیلی ممنون از اینکه وقت گذاشتید و این نظرات مهم رو جمع کردین. سئو سایت رو تبدیل به تنها توت فرنگی روی کیک خامه‌ای میکنه که همه دنبالش هستن. برای حذف یک نقطه از روی نقشه گوگل مسیر سختی پیش روی شماست.

SEO از واژه های search engine optimization برداشت شده و به معنای “بهینه سازی برای موتورهای جستجو” است. در سئو، سئوکار با توجه به علم و تجربه خود، فاکتورهای لازم برای بهینه شدن سایت را در آن پیاده سازی کرده و سعی میکند هر صفحه از آن را “روی کلمات” مربوطه، در نتایج جستجو به رتبه بهتری برساند. اقداماتی است که از درون وب سایت بر روی محتوا، کلمات کلیدی و … انجام می‌شود را سئوی on-page یا داخلی می‌نامند.

سئو تکنیکال (Technical SEO): آموزش کاربردی سئو تکنیکال

در این قسمت نحوه یافتن کلمات کلیدی هدفمند، سودآور و پرکلیک را می آموزید. پس از انتخاب موضوع مورد نیاز کاربران، بازار را اسکن کرده و تمام وب سایت های برتر را شناسایی کنید؛ اما از محتوای آنها کپی نکنید. سعی کنید محتوای منحصر به فرد ایجاد کرده و آن ها را سئو کنید.

۴. لینک‌بیلدینگ از ایده رقبا

بعضی از این طرح‌ها یا مزارع لینک، موجب ایجاد هزاران وب‌سایت برای فروش هرزنگاری لینک‌ها می‌شوند. درواقع، این بدان معناست که برخی لینک‌ها از سایر لینک‌ها قوی‌تر بوده، رتبه صفحه بالاتر احتمال دیده شدن صفحه توسط وب‌گردهای تصادفی را افزایش می‌دهد. با انتخاب پکیج سئو مورد نظر روی دکمه سفارش کلیک کرده و پس از ثبت اطلاعات مشخص شده سفارش شما ثبت و در صف انجام قرار خواهد گرفت.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید ممکن است در یک جستجو؛ به قدری اسنیپت‌های اضافی در SERP وجود داشته باشد که حتی رتبه اول هم CTR بالایی نتواند کسب کند. البته پیشنهاد من این است دروس بالا را به صورت گام به گام طی کنید تا یادگیری بهتر و کامل‌تری داشته باشید. در غیر این صورت می‌توانید خلاصه نکات مهم دروس را در ادامه این صفحه بیاموزید. چنانچه با مفاهیم ابتدایی سئو آشنا هستید می‌توانید از این خلاصه آموزش استفاده نمایید. دروس زیر به صورت گام به گام طراحی شده‌اند و با کلیک بر روی هر سرفصل به صفحه آن درس هدایت خواهید شد. من مهدی محمدی هستم و از شما دعوت می‌‌کنم تا پایان آموزش رایگان و صفر تا صد سئو با من همراه باشید.

کپی کنندگان اکثرا به به منبع تصویر لینک می دهند که جریمه نشوند (البته نه همیشه در ایران!!!) و گاهی اوقات هم به خود تصویر از سایت شما لینک می دهند. صفحاتی که اطلاعات مورد نیاز کاربر را به طور دقیق بیان کنند؛ یعنی کاربر بعد از مطالعه محتوای آن صفحه، نیازی نداشته باشد به وب سایت دیگری مراجعه کند. گوگل به بررسی های مثبت کاربران اهمیت می دهد و از آن ها استفاده می کند تا وضعیت شهرت و محبوبیت سایت شما را بسنجد.