سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما

پیشنهاد ما به شما این است که اگر میخواهید در این زمینه حرفه ای شوید بهتر است آموزش اصولی و پایه ای را شروع کنید. برای این کار آموزشگاه ها، کتاب ها و اساتید و کتاب ها و سایت های ارزشمندی وجود دارند که میتوانید از همه آن ها کمک بگیرید. به این ترتیب حتی سایت هایی که در صفحات پایین هستند و کسب و کارشان دیده نشده میتوانند با پرداخت هزینه به گوگل از گوگل ادز بهره ببرند و کسب در آمد داشته باشند. یکی دیگر از انواع سئو که در این قسمت به توضیح آن میپردازیم سئو محلی یا Local seo میباشد. این سئو همان طور که از نامش مشخص است برای کسب و کار های محلی مناسب میباشد و کمک میکند شما بتوانید مشتری بیشتری برای سایت خود به صورت محلی داشته باشید. ما در مقاله سئو تکنیکال به صورت جامع درباره اصول این نوع از سئو توضیح داده ایم.

  • با سئوی داخلی ، شما وب سایتتان را برای کاربران کاربردی‌تر و باارزش‌تر می‌سازید.
  • سایت های مزرعه به صورت بی شمار، برای سایت ها امکان ایجاد لینک را فراهم می کنند.
  • او یک مشاور سئو است و علاوه بر مشاوره سئو یک ابزار سئو به نام UbberSuggest هم دارد.
  • اما با ورود جستجوگر گوگل به این عرصه، اصول سئو با رنگ و بویی جدید به کاربران وب ارائه شد.

دوره جامع سئو بیش از 50 ساعت ویدیوی آموزشی در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مشاهده کل ویدیوها و تمرین کردن آنها نزدیک به 2 ماه زمان نیاز خواهید داشت. برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو علاوه بر دانش و مهارت به تجربه هم نیاز داریم که تنها با اجرا بر روی پروژه‌های واقعی و آزمون و خطا به دست می‌آید. شرایط زیادی بر این مدل تصمیم‌گیری‌ها تاثیرگذار است و برای هر سایت متفاوت است. حتی برای یک سایت براساس جایگاه و وضعیتی که دارد متغیر خواهد بود. از ابزارهای جدید نترسید، هر چیزی که به شما کمک میکند تحلیل بهتری از رفتار کاربر یا عبارات جستجو شده توسط او داشته باشید را به کار بگیرید.

مثلاً یکی از دلایل پیشرفت میهن وردپرس در این سال‌ها این است که همیشه مخاطب را با فرایند سئو به سایت خود جذب کرده و بعد از سئو سعی کرده همیشه آپدیت باشد و محتواها را به‌روز نگاه دارد. در ادامه شما را با عبارت‌های مختلف آشنا خواهیم کرد تا اگر زمانی با آن‌ها روبرو شدید، بتوانید به خوبی آن را درک کنید. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. دقت داشته باشید که این محتوی که ما در نظر داریم گوگل ترنسلیت خیلی خوب ترجمش میکنه و بدون نقص هست. همونطور که مشخصه، در فرمت اول، کل دامنه و در فرمت دوم، فقط یک صفحه رو به گوگل اعلام کردید.

سئو رایگان چیست و آیا واقعا می‌‌‌شود رایگان سئو شد؟

سئو باعث می‌شود ک سایت شما در قسمت صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه خوب و بالایی برخوردار شود. پروسه سئو به معنای دریافت بازدید کننده و ترافیک برای سایت شما از طریق نتایج جستجوی موتور های جستجوگر بصورت رایگان و کاملا طبیعی می باشد. اگر کلاه سفید را انتخاب کردیم پس این سایت مناسب شماست و اگر می‌خواهید سئوکار کلاه‌سیاه و کلاه خاکستری باشید، پیشنهاد می‌کنیم با اینترنت و گوگل خداحافظی کنید. 🙂 چرا که سئوی کلاه‌سیاه در نهایت به پنالتی شدن سایت شما (حذف شدن سایت شما از نتایج گوگل) منجر خواهد شد. یعنی با این که همیشه در حال به‌روزرسانی الگوریتم موتور جستجو است اما هدفی که دنبال می‌کند و نحوه تعامل آن با وبسایت‌ها تغییر زیادی ندارد. قبلاً در مورد اهمیت سرعت بارگذاری صفحات سایت صحبت کردیم؛ شما می‌توانید با استفاده از ابزار Google PageSpeed Insights سرعت سایت‌تان را بررسی کنید و مطمئن شوید که بهینه است.

انواع سئو سایت و موارد مهم در پیاده سازی آن

احتمالا نام این نوع از بهینه سازی سایت را زیاد شنیده اید و تا حدودی با آن آشنایی دارید. سئو داخلی شامل تمام چیزهایی می شود که کاربران شما آن ها را در سایت مشاهده می کنند. آن ها به دنبال عبارات یا کلمات کلیدی مطابق با نیازها خودشان می گردند و سپس به وبسایتی می روند که می تواند راهکار خوبی را به آن ها ارائه کند. در صورتی که آن ها اول با کسب و کار شما رو به رو شوند، احتمال خریدشان از شما بسیار بالا است. در دنیای امروز که در آن بسیاری از افراد ترجیح میدهند که از جستجوی صوتی استفاده کنند، قطعا این موضوع بر روی سئو وبسایت شما تاثیر میگذارد. مطمئن شوید که سایت شما با موبایل سازگار است؛ اگر می خواهید در بازار دیجیتال رقابت کنید، قطعا باید سایتی سازگار با موبایل داشته باشید.

Domain Authority چیست و چه کاربردی دارد؟

Link equity (همچنین به آن “link juice” نیز گفته می شود) اصطلاحی است برای توصیف قدرتی که از طریق یک لینک، از یک صفحه به صفحه دیگری منتقل می شود. با این حال، باید طول متن Featured snippet فرضی را طوری بهینه کنید که با طول یک Featured snippet معمولی مطابقت داشته باشد. برای اطمینان از اینکه عنوان و توضیحات شما دارای طول مناسبی هستند، می توانید از ابزار رایگان SERP Simulator استفاده کنید.

اگر کسب و کاری داشته باشیم، اگر تبلیغ گیرنده و یا تبلیغ دهنده باشیم، اگر آموزش اآشپزی یا پزشکی و یا روابط زناشویی را در دستور کار قرار داده ایم، و یا هر کاری که بخواهیم در فضای اینترنت انجام دهیم. آنهایی که در صفحه اول گوگل هستند نیز، شامل ده نتیجه مختلف میشوند و افراد اغلب روی نتایج اول تا سوم از همان صفحه اول کیلیک میکنند. در این جستجو که ما یا دیگران آن را انجام میدهیم، یک سری نتایجی به دست میآید که بعضی از آنها درصفحه اول هستند و برخی دیگر در صفحات دیگر گوگل نشان داده میشوند.