سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما

سوالم اینه که آیا پیج رنک گوگل هنوز جز فاکتورهای سئو محسوب میشه؟ پاسخ های ضد و نقیضی در این باره شنیدم. اما باید انکر تکست های متنوعی داشته باشید و از دستکاری انکر تکست خودداری کنید. یک لینک nofollow به همان اندازه یک لینک استاندارد ارزشمند است. تنها تفاوت این است که اطلاعات مربوط به انکر تکست را منتقل نمی کند.

در این سیستم گوگل سعی می کند که پاسخ های خوبی به سوالات کاربران به نمالیش بگذارد. در بسیاری از مواقع با جستجوی عبارتی در گوگل به لیستی از وب سایت ها خواهید رسید. اما در بعضی مواقع مشاهده می کنید که گوگل بخشی از محتوای یک وب سایت شامل پاسخ به سوالتان را در صدر نتایج به نمایش گذاشته است.

  • در این استراتژی ساخت بک لینک، شما باید بررسی کنید که چه مواردی برای بقیه سودآور بوده است.
  • بعد از این بروز رسانی گوگل، سایت‌هایی که با استفاده از لینک‌های Sitewide قصد سئو‌ی کلاه سیاه داشتند، پنالتی شدند و امروزه دیگر شاهد چنین لینک سازی‌هایی نخواهیم بود.
  • صفحه اصلی سایت؛ پرقدرت‌ترین صفحه سایت است و این موضوع خیلی‌ها را به اشتباه می‌اندازد و فکر می‌کنند هر کلمه کلیدی که در صفحه اصلی هدف‌گذاری کنند؛ به سرعت رتبه می‌گیرد.
  • در اغلب موارد، اسپمرها سعی می کنند بهترین بک لینک های شما را حذف کنند.
  • اگر امروزه مشاهده می کنید که یک محتوای باکیفیت در رنک یک یا صفحه اول گوگل قرار گرفته است، مطمئن باشید بهتر از آن محتوا برای آن عبارت کلیدی وجود نداشته است.

رنک برین از نظر بررسی و تفسیر کلمات هم‌معنی مشابه الگوریتم مرغ مگس‌خوار عمل می‌کند، اما بسیار پیچیده‌تر و پیشرفته‌تر است. تمرکز اصلی الگوریتم رنک‌برین تجربۀ کاربری یا UX است و می‌توان ادعا کرد که مدت زمان حضور کاربران در صفحات، ادامه پیدا نکردن جستجو در یک موضوع خاص، نرخ کلیک در نتایج جستجو و … تحقیق کلمات کلیدی یعنی اینکه بررسی کنیم و ببینیم مخاطبان هدف ما در اینترنت به دنبال چه چیزهایی هستند و برای رسیدن به آن‌ها چه کلماتی را جستجو می‌کنند. اگر تحقیق کلمات را به درستی انجام دهید، هم مخاطبانتان را بهتر می‌شناسید و هم می‌توانید وضعیت سئوی سایتتان را بهتر کنید.

Click Through Rate (CTR) یا نرخ کلیک چیست و چرا در سئو اهمیت دارد؟

نرخ تبدیل به مشتری بالا و هزینه سئو در مقایسه با همه روش های دیگر پایین تر است. به طور متوسط 41 درصد از هزینه های بازاریابی در شرکت های بزرگ در فضای آنلاین خرج میشود. سئو مفهومی به ظاهر ساده است ولی در بیان آن پیچیدگی های بسیاری وجود دارد. دانش سئو هر روز گسترده تر و عمیق تر از گذشته میشود و برای درک آن نیازمند مطالعه مداوم خواهیم بود.

آموزش‌های بیشتر سئو را در دسته‌بندی سئو آکادمی نوین بخوانید.

یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید در رابطه با وبسایت شرکت خودتان در نظر داشته باشید، این است که دیدگاه شما باید فراتر از موتورهای جستجو باشد. به بیان دیگر، شما باید به فکر کاربران انسانی باشید که به وبسایت شما می آیند و از محتوای شما استفاده می کنند. البته ممکن است در نگاه اول این موضوع کمی عجیب باشد، اما این نگرش یکی از بهتری روش ها برای بهبود سئو و رتبه بندی در موتور جستجو می باشد. رتبه بهتر صفحات وبسایت کسب و کار در نتایج جستجو‌ی گوگل منجر به افزایش بازدید وبسایت و افزایش آگاهی از برند خواهد شد که جلب توجه بیشتر مشتریان بالقوه و افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت.

اهداف سئو ؛ هدف از سئو و بهینه سازی سایت چیست؟

که البته اینم بگم که برای سایت زیر دامنه اپ موبایل متصل شده و برای سایت اصلی اسکریپت VIP دانلود نصب دارم. رتبه در ایران به رفتار کاربران ایرانی و رتبه جهانی در مقایسه با کل سایت‌ها سنجیده می‌شود و لزوما در یک راستا حرکت نمی‌کنند. بنده حدود سالی هست که به صورت تخصصی در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم و سئو سایت رو به 4 بخش از نظر خودم دسته بندی میکنم. ابتدا از متن زیبا و اطلاعاتی که در مجموعه وبسیما به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می دهید تشکر کنم. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم مقاله ما با موضوع “چند مقاله در هفته بنویسیم” را مطالعه کنید.