سئو چیست؟ به زبان ساده همه چیز را در مورد seo یاد بگیرید!

حتما می دانید که اگر میخواهید در گوگل وروردی و فروش به دست بیارید باااااید محتوایی بسازید که دیگران در گوگل به دنبال آن می گردند. این مسئله همانطور که بارها و همه جا گفته ام مهم ترین نکته در سئو سایت هاست. گوگل تمایل دارد تا مواردی مثل اینکه چه کسی مسئول بررسی محتواهاست، چه کسی مدیر وب سایت است، جزئیات کسب و کار موردنظر چیست، محتواها در چه تاریخی بروز شده اند و … را بداند. صفحات با کیفیت متوسط به هدف خود نمی رسند و طبیعتا از E.A.T پایینی هم برخورداند.

  • به این فکر کنید که “چگونه ارتباط پست را تا حد ممکن با کلمه کلیدی بیشتر کنیم”، نه اینکه “چگونه پست را با کلمات کلیدی پر کنیم تا گوگل فکر کند که آن پست با کلمات کلیدی مورد نظر ما مرتبط است”.
  • مثلا یک مجموعه کتاب، فیلم‌‌های چند قسمتی یا سریال‌هایی که چندین فصل دارند.
  • به همین دلیله که گوگل امروز به امتیازی که وبسایت ها از نظر معیارهای رفتار کاربر، تجربه کاربری و برندینگ کسب میکنن تو رتبه بندی شون اهمیت زیادی میده!
  • فاکتورهای رتبه بندی موضوعی بسیار مورد بحث در دنیای سئو هستند.
  • تکامل یافته اند.شما می توانید به سادگی تبلیغات در شبکه های اجتماعی را انجام دهید.

هر چقدر یک صفحه این ۳ عامل را بهتر پاس کند، شانس بیشتری برای قرار گرفتن در جایگاه اول گوگل دارد. در ادامه آموزش؛ به صورت کامل نحوه برتری در این ۳ عامل را متوجه خواهید شد. ترافیکی که از گوگل وارد وب‌سایت شما می‌شود چند مشخصه دارد که خاص گوگل است. خیلی از افراد که شروع به یادگیری سئو می‌کنند، تنها گزینه مدنظرشان این است که سئوکار شوند و پروژه انجام دهند یا در یک شرکت به عنوان متخصص سئو استخدام شوند.

چند وقته که ازین تکنیک استفاده می کنم و انصاف هم نتایج خوبی گرفتم. از شما به خاطر قدم های بزرگتون در افزایش آگاهی کاربران، کمال سپاس گذاری رو دارم. مشاهده نتایج حاصل از سئو ممکن است هفته ها، ماه ها یا شایدم سال ها به طول بینجامد.

رایج ترین نوع سئوی منفی، مبتنی بر لینک است، ولی تکنیک های دیگری نیز وجود دارد که برخی از رقبا می توانند از آن ها برای کاهش رتبه سایت شما استفاده کنند. موتورهای جستجو از الگوریتم های جستجوی پیچیده برای رتبه بندی صفحات وب استفاده می کنند. بازاریابان و متخصصین سئو به دلیل عدم انتشار این قوانین توسط گوگل ممکن است این الگوریتم ها را به طور کامل درک نکنند و از طرفی موتورهای جستجوی بزرگ هم از مزیت رقابتی خود صرف نظر نمی کنند.

تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو

موقعیت سایت شما در صفحه نتایج گوگل تناسب مستقیم با کمیت و کیفیت لینک‌های ورودی به سایت شما دارد. بک لینک‌ از ابتدای پیدایش موتورهای جستجو به عنوان یک فاکتور مهم در رنکینگ سایت در نظر گرفته می‌شد و هنوز هم یکی از فاکتورهای مهم در سئو سایت است. بک لینک‌ها همیشه در مبحث سئو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند. اما الگوریتم پنگوئن گوگل، طی یکی از بروز رسانی‌های خود، بساط لینک سازی‌های غیر‌طبیعی (لینک‌هایی که برای دستکاری رتبه صفحات ایجاد می‌شوند) را بر‌چید و اینگونه بود که کیفیت بر کمیت ارجحیت پیدا کرد.

تفاوت سئو کلاه سفید با سئو کلاه سیاه چیست؟

فقط به یاد داشته باشید که این استراتژی بسیار مخاطره آمیز است و ممکن است در درازمدت نتیجه ای نداشته باشد. به طور سنتی PageRank به طور مساوی در بین صفحات لینک داده شده توزیع می شود. اگر دو لینک از یک صفحه دارید، لینکی که اول ظاهر می شود ممکن است ارزش بیشتری نسبت به دومی داشته باشد.

بعنوان مثال اگر تولبار MOZbar را نصب کنید ربات های Moz صفحاتی که بازدید میکنید را بررسی میکنند. پاسخ گویی در این مورد نیازمند بررسی دقیق سایت و وضعیت آماری آن از طریق سرچ کنسول و ابزارهای جانبی سئو است. برای ارائه پاسخ دقیق پیشنهاد میکنیم با بخش مشاوره تماس گرفته و درخواست خود را به صورت دقیق ارسال نمایید. در سایتی موارد زیر رو برای انجام سئوی وب سایت معرفی کرده بود. چه مدت از راه اندازی سایت گذشته است؟ طی چند هفته اخیر گوگل مشکلاتی برای ایندکس صفحات و سایت های جدید داشته که هنوز برطرف نشده است. پیشنهاد میکنیم در اولین قدم نقشه سایت را از طریق گوگل سرچ کنسول معرفی کنید.