ربات ارتقاء سئو و افزایش ورودی گوگل خودکارسازی نرم افزار ربات اینستاگرم ربات سئو رباتیک-لیلی ری | سئو

اگر تا الان روی سئوی سایتت کاری نکردی، بهتره که از همین امروز شروع کنی. در این بین فایل های متنی هم با فرمت های مختلفی قابل دسترسی اند. زمانی که شما یک فایل به کمک notepad ویندوز خودتان ایجاد کنید، فرمت آن txt است.

  • در مطلب ” ثبت سایت در سرچ کنسول ” به شما آموزش های لازم را داده ایم.
  • در بیشتر مواقع، کاربر در وب سایت اگر بداند که در کجا آنها را پیدا کند، می تواند این صفحات را پیمایش کند.
  • تم رو عوض کردم و در گوگل وبمستر هم سایت رو ثبت کردم اما افزونه یوست هنوز پیغام میده که سایتتون ایندکس نمیشه.در سایت وبمستر تولز هم برای نقشه ی سایت ارور میده!
  • ربات موتورهای جستجو با خزیدن و بررسی کردن صفحات مختلف در سایت‌های مختلف، صفحات را ایندکس کرده و با استفاده از الگوریتم رتبه بندی خود، نتایج را مرتب کرده و در صفحه نتایج موتورهای جستجو نشان می‌دهند.
  • User-agent ربات‌های خزنده به ادمین‌های سایت کمک می‌کنند تا انواع ربات‌های خزنده در حال بررسی سایت را بشناسند.

در چند مورد نادر که در یک صفحه همزمان از تگ‌های نوفالو و ربات دیس‌آلو استفده می‌شود ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید. چرا که اگر به طور همزمان استفاده شود گوگل در نتایج جستجو چنین پیغامی را نمایش می‌دهد که «توضیحی برای این صفحه در دسترس نیست» و در کارکرد کلی سایت مجله خبری سئو شما تاثیر می‌گذارد. باید دقت داشته باشید که صفحات شما همزمان از این دو تگ و ربات استفاده نکنند تا صفحات به درستی به موتورهای جستجو معرفی شوند. با اجرای دستور Crawl-delay بعد از برطرف کردن مشکل، صفحه شما توسط ربات های موتور جستجوی گوگل کراول و ایندکس خواهد شد.

گذاشتن کامنت در فایل robots.txt

یعنیباید ازطریق عوض کردن IP هویت خودتون رو مخفی کنید و به کلمات کلیدی هم تنوع بدین. پس شما و تقریبا همه ی ادم هایی که به عنوان یه انسان معمولی از گوگل استفاده میکنندهیچ وقت یه کلمه کلیدی ثابت رو به مدت یه هفته تا یه ماه پشت سر هم سرچ نمی زنند و روی یک سایت کلیک نمیکنند. افزونه رنک مث هم که به تازگی به یکی از رقبای جدی پلاگین یواست تبدیل شده، برای ویرایش مستقیم فایل robots.txt بخشی را در نظر گرفته است.

ایندکس گوگل به فایل ربات سایت احترام زیادی نمی‌گذارد

ربات‌های موتورهای جست‌وجو فقط دستورات Disallow و Allow را قبول دارند و می‌دانند. البته می‌توانیم با دستور Crawl-delay، گشتن و کراول کردن آن‌ها را برای صفحه‌ای خاص به تاخیر بیاندازیم. سایت مپ، سایت شما نیز در دستورات فایل Robot.txt قرار می‌گیرد که به ربات‌های موتورهای جست‌وجو می‌گوید فایل XML نقشه سایت کجاست. پس برای این‌که به آن‌ها بگویید صفحه‌ای را ایندکس نکنند باید از دستور Disallow و برای این‌که بگویید بعدا این صفحه را کراول کنند از دستور Crawl-delay باید استفاده کنید. باید بدانید که موتورهای جست‌وجو ربات‌های متفاوتی دارند به همین دلیل با کد User Agent و نام ربات مورد نظر، می‌توانیم ربات خاصی را مشخص کنیم.

و اگه توسط این قابلیت میشه من باید چکار کنم تا از دست این دسته ها و آدرس های قدیمی که ارور هستش راحت شم . این مقاله به کوشش رامین محمودی، حسین بابائی، صفیه منتظری و دیگر اعضای تیم نوین تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم. هر آنچه برای کنترل این ربات‌ها فضول اما مفید لازم بود را به زبان ساده توضیح دادیم. با مشخص کردن یک یا چند فیلتر مختلف، مقاله‌های جذاب و مناسب خودتان را پیدا کنید.