سئو چیست SEO چیست آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو متمم-لیلی ری | سئو

هنگامی که پست جدیدی و یا خبری جدید در وب سایت منتشر می‌کنید ، RSS بصورت خودکار بروزرسانی شده و پست جدید به آن اضافه می‌شود. وقتی از سئو خارجی یا Off-page SEO حرف می‌زنیم، منظورمان تلاش و تمرکز بر روی وضعیت محتوا و سایت ما از نگاه دیگران است؛ یعنی جاهایی که معمولاً اختیار و کنترل کامل روی آن‌ها نداریم. در اینترنت سایت های زیادی وجود دارند که می توان توسط آنها آنالیز بخش های مختلف سئو را انجام داد. از این سایت ها می توانید جهت آنالیز سئوی سایت استفاده کنید.

در صورت کسب نمره 100% از این آزمون، گواهینامه سئو برایتان ارسال می شود. اگر آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارید، گواهی سئو رادزاد را دریافت خواهید کرد. به یاد داشته باشید که لازم نیست تمام معیارها را همیشه تجزیه و تحلیل کنید، اما خوب است که یک نمای کلی از معنای آنها داشته باشید تا از تفسیر نادرست داده ها دوری کنید. هر دو معیارهای از نظر دقت مشکلاتی دارند، بنابراین ما توصیه نمی‌کنیم که بر اساس این دو معیار نتیجه‌گیری بزرگی انجام دهید.

  • شما تا به اینجا مباحث عمومی سئو را تمام کردید و در فصل‌های بعد به صوت تخصصی‌تری و بر اساس نوع وب‌سایت به آموزش سئو خواهیم پرداخت.
  • به جرات میتوان گفت که مهمترین و تاثیرگذارترین فاکتور برای موفقیت یک سایت توجه به استانداردهای سئو هنگام طراحی و کدنویسی آن است.
  • تولید محتوای سئو شده با استفاده از کلمات کلیدی مناسب و مرتبط به صورت مرتب یکی دیگر از وظایف کارشناس سئو است.
  • موتورهای جستجو در زمانی که کاربران قصد یافتن چیزی در اینترنت دارند مورد استفاده قرار میگیرند.

منظور از توضیحات متا یا متا دیسکریپشن متنی است که برای نمایش داده شدن در قسمت توضیحات گوگل نوشته می‌شود (مانند تصویر زیر). این آمار عالی است؛ یعنی ماهانه 8000 نفر قصد خرید موبایل دارند و در اینترنت به دنبال جایی برای خرید موبایل می‌گردند. جواب دادن به سوال سئو چیست آسان است اما بدون اطلاع از نکات و روش‌های آن، سئو را در ذهن شما به یک افسانه تبدیل شود.

آیا سایت ساز وردپرس بهتر سئو می شود

بنابراین در انتخاب کلمه کلیدی بسیار دقت نمایید و این مورد می‌تواند به عنوان یکی از اهداف مجله خبری سئو و بهینه سازی در نظر گرفته شود. شاید در ابتدا فکر کسب رتبه اول در جستجوی گوگل ناممکن باشد اما، شما با کمی درایت می‌توانید به این نتیجه دست یابید. کسب رتبه اول و یا صفحه اول در جستجوی گوگل، زمانی ممکن خواهد شد که شما سایت خود را به طور مداوم، بهینه‌سازی نمایید. این بهینه‌سازی‌ها به نحوی می‌تواند به رشد و توسعه کسب و کار شما کمک کند و سایت شما را در بهترین و بالاترین رده‌های جستجوی گوگل، نگه دارد. برای شما چقدر مهم است که در زمان جستجوی کاربران در اینترنت، سایت شما مقصد آنها باشد؟ یکی از کارهای مهم و اساسی برای بهبود جایگاه سایت در بین نتایج موتورهای جستجو، سئو است.

🔵 سئو چیست و چگونه کار می کند؟

سایت ماز که همانند دیگر سایت هایی که در این مقاله به شما معرفی نمودیم از معترترین منابع خارجی برای آموزش Seo می باشد. همچنین سایت ماز دارای ابزار نه چندان قدرتمندی در زمینه آنالیز سایت های زقبا می باشد که بیشتز همین ابزار باعث افزایش شهرت moz شده است. امروزه دانشگاه های سراسر جهان دوره های رسمی بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهند و کلاس های آنلاین زیادی برای آموزش سئو و دریافت گواهینامه وجود دارد.

ترویج محتوا

اگر سایت شما یک سایت وردپرسی است به سادگی و با استفاده از افزونه‌های افزایش سرعت سایت وردپرس نظیر Wp-Rocket و Asset Clean Up می‌توانید سرعت سایت خود را تا حد قابل قبولی افزایش دهید. در صورت نیاز به مشاوره و دریافت خدمات تخصصی افزایش سرعت بارگذاری سایت می‌توانید با ما تماس بگیرید. اگر می‌خواهید ترافیک ارگانیک بیشتری روی صفحات وبسایت خود ایجاد کنید، باید از الگوریتم‌های رتبه‌بندی در موتور جستجوی گوگل آگاه باشید.