ربات ارتقاء سئو و افزایش ورودی گوگل خودکارسازی نرم افزار ربات اینستاگرم ربات سئو رباتیک

اما به صورت کلی می‌توانیم امیدوار باشیم که تمام قوانینی که داخل فایل ربات سایت‌مان مشخص می‌کنیم توسط مهم‌ترین خزنده‌های وب یعنی خزنده‌های گوگل رعایت می‌شوند. از فایل Robots.txt برای جلوگیری از نمایش اطلاعات حساس مانند اطلاعات خصوصی کاربر در نتایج جستجو یا همان SERP ها استفاده نکنید. چرا که این اطلاعات با دیگر صفحات پیوند داشته و درنتیجه ممکن است همچنان ایندکس شده و یا اینکه ایندکس دیگر صفحات را هم با مشکل روبرو کنند.

  • زمانی که ربات های گوگل درحال بررسی و کراول صفحات سایت ما هستند، دسترسی های خود را از فایل Robots.txt دریافت می کنند.
  • خزیدن ربات در موتورهای جستجو ارزشمند است، اما خزیدن می‌تواند سایت‌هایی را که قدرت رسیدگی به بازدید ربات‌ها و کاربران را ندارند، تحت تأثیر قرار دهد.
  • اگر موقع کار با محصولات سوال یا مشکلی دارید، روی پشتیبانی ما حساب کنید.
  • موتورهای جستجو معمولاً اطلاعات قرار داده شده در Robots.txt را برای چند روز در حافظه خود نگه می‌دارند.
  • می‌خواهیم با طراحی وب‌سایت‌های کاربرپسند، تولید محتوای مفید و خدمات سئو حرفه‌ای به فضای وب فارسی خدمتی کرده باشیم.

اصلا آنها زبان آدمیزان حالیشان نیست، پس خودتان را خسته نکنید. بله درست حدس می زنید، فایل ربات سایت برای ربات موتورهای جستجو ساخته می شود، موتورهای جستجو ابزاری دارند که به آن ربات یا بات bot می گویند. این ربات ها وظیف دارند سایت ها را بررسی کرده و تغییرات جدید را در دیتابیس خود ذخیره کنند.

آموزش HEO

با مشخص کردن یک یا چند فیلتر مختلف، مقاله‌های جذاب و مناسب خودتان را پیدا کنید. نرخ پرش به چه معناست و چه راهکارهایی برای کاهش آن وجود دارد؟ تصور کنید که در فصل زمستان به لباس گرم احتیاج دارید. وارد مغازه‌ای می‌شوید، به لباس‌ها نگاهی می‌اندازید و به‌سرعت از مغازه خارج… معرفی 6 روش فروش محصول در اینترنت+مزایا و معایب تا همین چند سال پیش فروش محصول در جایی غیر از یک مغازه یا مکان فیزیکی خنده‌دار به نظر می‌رسید؛ اما حالا به لطف اینترنت رویای فروش نامحدود…

برای جلوگیری از چنین مشکلی ابتدا بایست صفحات مورد نظر را با استفاده از متا robots نوایندکس نمود و پس از خارج شدن آن صفحات از ایندکس گوگل، اقدام به بلاک نمودن آدرس ها کرد. برخی از ربات ها ممکن است که دستورات فایل robots.txt را نادیده بگیرند. این موضع بیشتر در مورد پایشگرهای غیر موجه مانند ربات های یابنده ایمیل ها برقرار است. موتورهای جستجو برای پایش وب سایت ها لینک ها را دنبال کرده و از یک سایت به سایتی دیگر می روند.

چرا فایل robots.txt انقدر مهم است؟

این کار سبب می‌شود با زیادتر شدن محتوای سایتتان بتوانید روی آن مدیریت بهتری داشته باشید و مثل یک وب‌مستر حرفه‌ای آن را کنترل کنید. بنابراین در حال حاضر بدون نیاز به مورد خاصی، صفحه مدیریتی پنل سایت شما به صورت خودکار از لیست ایندکس‌های موتورهای جستجو حذف می‌شود. برخی از سیستم‌های مدیریت محتوا همانند وردپرس، به صورت خودکار اقدام به ایجاد فایل robots.txt می‌کنند. به این معنی که اگر شما به ریشه هاست سایت خودتان مراجعه کنید فایلی تحت عنوان robots.txt را پیدا نخواهید کرد. بلکه این فایل به صورت مجازی و خودکار توسط وردپرس ایجاد می‌شود.

اینکه از افزونه سازنده فایل ربات استفاده کنید تا آن را برای شما نصب و راه اندازی کند. امیدواریم موتورهای جستجو و ربات هایشان شنوای صحبت های شما باشند. بنابراین توصیه هایمان در مورد فایل ربات را پایان میدهیم و سراغ پرسش های بعدی می رویم. تقریبا همه سایت های دنیا دارای فایل ربات هستند چون این فایل برای سایت مهم تلقی می شود. این دستور به ربات گوگل می‌گوید علی رغم اینکه فولدر Photos از دسترس ربات‌ها خارج شده است، اجازه مشاهده و ایندکس فایل novin.jpg را دارد.