استراتژی محتوای SEO شما چقدر پایدار است؟


اینو تصور کن…

شما تصمیم می گیرید هر سه ماه یک پروژه جدید در حال انجام را به صفحه بازاریابی محتوای خود اضافه کنید.

در سه ماهه اول، پاد،ت را شروع می کنید.

پس از آن، شما شروع به نوشتن راهنماهای عمیق می کنید و از اینفلوئنسرها می خواهید که محتوای شما را تبلیغ کنند.

در سه ماهه سوم، وبینارهای ماهانه ایجاد خواهید کرد.

و همچنان ادامه دارد.

آسان به نظر می رسد، درست است؟ شما در حال ایجاد یک کمپین محتوای استراتژیک هستید که افراد را در نقاط تماس مختلف به دست می‌آورد.

اما بیایید تایم لاین را کمی بیشتر کنیم. در سال دوم، هشت پروژه محتوایی در حال انجام خواهید داشت که همه به استراتژی، زمان و پهنای باند ذهنی نیاز دارند.

و هر سه ماه یک چیز جدید اضافه می کنید.

ناگهان، “کمپین محتوای استراتژیک” دستور العملی برای فرسودگی شغلی و کارهای نامرغوب است. شما آنقدر مشغول تغذیه هیولای محتوا هستید که زم، برای استراحت و شارژ ، مغز خلاق خود ندارید – اگر می خواهید به ایجاد و نوشتن ادامه دهید، ضروری است.

آیا جای تعجب است که چرا یک مطالعه اخیر دریافتند که 24 درصد از بازاریابان محتوا «خیلی یا شدیداً استرس دارند؟»

به این دلیل است که ما سعی می کنیم کارهای زیادی را در زمان بسیار کم انجام دهیم – و متوجه نمی شویم که این کار چه ضرری برای سلامت روان ما دارد.

من این را مطرح می کنم زیرا اندرو دیویس مقاله فوق العاده ای نوشت در مورد “کشتن محتوای خود برای نجات خود.” او گفت:

ممکن است هر روز صبح با یک م،ن پر از بنزین خلاقانه از خواب بیدار شویم، اما هر کار اضافه شده مقداری از سوخت را می سوزاند. ارسال یک توییت شوخ‌آمیز ممکن است تنها از یک قطره استفاده کند. نوشتن یک پست وبلاگ ممکن است کل م،ن را خالی کند.

وقتی با دود کار می‌کنیم بداخلاق می‌شویم و حتی وقتی که م،ن کاملاً خشک است، تحت فشار قرار می‌گیریم تا به کار ادامه دهیم، استرس، سوختن و خسته‌تر می‌شویم.»

آشنا بنظر رسیدن؟

راه حل او – و ممکن است توسط برخی افراد رادیکال تلقی شود – این است که حداقل دو پروژه محتوایی را قبل از شروع یکی از بین ببرند.

این به او پهنای باند (به علاوه اضافی) می‌دهد تا بتواند با خلاقیت و ذوق، کار جدید را انجام دهد.

مسلماً، برخی از شرکت‌ها ممکن است در مورد لغو یک بازی بازاریابی محتوا خشمگین شوند، به‌خصوص اگر این بازاریابی به خوبی تثبیت شده باشد.

این می تواند به نفس منتهی شود. یا لجبازی. یا ترس از “ضعیف” به نظر رسیدن با رها ، چیزی.

در عین حال، مایلم حدس بزنم که برخی از آن وظایف بازاریابی محتوای «ضروری» باعث ایجاد ترافیک یا ،ب درآمد نمی‌شوند.

آنها فقط کارهایی هستند که به طور خودکار انجام می دهند.

این معمای محتوا چیزی است که من در ،ب و کار خودم به کار می برم. اکنون که یک نام تجاری جدید راه اندازی کرده ام، در حال آزمایش کانال های بازاریابی جدید هستم (سلام، اینستاگرام – می تو،د من را در این آدرس پیدا کنید. @thatswhatheathersaid).

من همچنین پست‌های ویدیویی ایجاد می‌کنم که در یوتیوب آپلود می‌کنم (که احتمالاً برای خوانندگان طول،‌مدت که می‌دانستند من سال‌ها در برابر ویدیو مقاوم هستم شگفت‌انگیز است!).

این خیلی خوب است، اما این وظایف اضافی زمان می برد. من باید به این فکر می‌کردم که چه چیزی را باید حذف یا کاهش دهم تا بتوانم به ،ب و کار جدیدم عشق بدهم.

کشتن بچه های محتوای من یک چالش بوده است. در عین حال می دانم که باید این کار را انجام دهم. من قبلا این کار را انجام داده ام.

بنابراین چگونه تصمیم می گیرید که کدام وظایف محتوای SEO را حذف کنید؟

از خودت بپرس…

  1. آیا محتوا باعث ترافیک و سود می شود؟
  2. آیا با جایی که شرکت/نام تجاری شما در حال حاضر می رود مطابقت دارد؟
  3. آیا مشتریان یا مشتریان احتمالی اشاره می کنند که چقدر آن را دوست دارند؟
  4. آیا تمایل دارد موقعیت خوبی پیدا کند یا عشق اجتماعی زیادی می بیند؟
  5. آیا آن را “برای گوگل” می نویسید؟ بدون در نظر گرفتن مخاطب هدف خود؟

و مورد علاقه شخصی من…

آیا از ایجاد محتوا لذت می برید یا هر بار که برای نوشتن می نشینید، دندان در می آورید؟

بالا،ه چرا جهنم خود را بسازید و کاری را انجام دهید که از آن لذت نمی برید بارها و بارها؟

از شر آن خلاص شوید. زندگی خیلی کوتاه است.

بنابراین، در نظر بگیرید که آیا مناطقی وجود دارد که می تو،د کمپین محتوای خود را ساده کنید و اجازه دهید همه چیز پیش برود – حتی اگر تنها دلیل آن این باشد که “من دیگر نمی خواهم این کار را انجام دهم.”

اگر این کار را بکنید احساس خیلی بهتری خواهید داشت.

شما چی فکر میکنید؟

اگر بخواهید همین حالا یک وظیفه محتوایی را حذف کنید، چه چیزی را به محدودیت محتوا وارد می‌کنید؟ نظر بدهید یا به گروه فیس بوک بروید و به من اطلاع بده




منبع: https://seocopywriting.com/،w-sustainable-is-your-seo-content-strategy/