اطلاعات گوگل در مورد نام فایل های تصویری


تصاویر نقش زیادی در بازاریابی محتوا و سئو دارند.

آنها به خوانایی محتوا، تعامل کاربر، میانگین صفحه به موقع و حتی تبدیل کمک می کنند. به طور مشابه، تصاویر بهینه شده همچنین به گوگل کمک می کنند تا بفهمد صفحه درباره چیست و حتی ترافیک ارگ،ک اضافی را از نتایج جستجوی Google Images به ارمغان می آورد.

همه ما می د،م که متن جایگزین تصویر یک سیگنال قوی است.

اما در مورد نام فایل تصویری چطور؟

در پاد،ت اخیر Search Off the Record، جان مو، و لیزی ساسمن از گوگل در مورد اهمیت نام فایل‌های تصویری بحث می‌کنند، بهترین روش‌ها را به اشتراک می‌گذارند و به کاربران در مورد اشتباهی به ظاهر بی‌ضرر هشدار می‌دهند که می‌تواند زیاد باشد.

مستندات راهنمای تصویر گوگل

اما قبل از اینکه به گفتگوی آنها بپردازیم، اجازه دهید به طور خلاصه ببینیم که چیست مستندات راهنمای تصویر گوگل در مورد نام فایل های تصویری می گوید.

«نام فایل می‌تواند به گوگل سرنخ‌هایی درباره موضوع تصویر بدهد. برای مثال my-new-black-kitten.jpg بهتر از IMG00023.JPG است. اگر تصاویر خود را بومی سازی می کنید، مطمئن شوید که نام فایل ها را نیز ترجمه کرده اید.”

اهمیت سئو نام فایل های تصویری

در آغاز گفتگو، لیزی و جان بر موضع مستندات دستورالعمل‌های تصویری گوگل و اهمیت نام فایل‌های تصویری توصیفی تأکید ،د.

توصیه می‌کنیم با نام فایل‌ها در دستورالعمل‌های تصویرمان کاری انجام دهید. بنابراین داشتن نام فایل های توصیفی خوب است. اما فکر نمی‌کنم اگر کارهای دیگری را در اطراف تصاویر انجام دهید، مانند متن‌های جایگزین، تغییر قابل توجهی مشاهده نمی‌کنید. [and] متن اطراف تصویر

این سیگنال‌های واقعاً بسیار قوی هستند.

و نام فایل اغلب … از نقطه نظر فنی به نوعی است. این همان چیزی است که ما آن را نامیدیم، اما معمولاً اطلاعات منحصر به فرد واقعی را ارائه نمی دهد.

البته، اگر متن جایگزین را انجام ندهید، یا اگر متن اطراف خوبی ندارید، مطمئناً، نام فایل ممکن است تنها جایی باشد که در آن اشاره کنید که این تصویر در مورد چیست.

اما اگر بقیه کارها را انجام دهید، معمولاً نام فایل‌ها مشکلی ندارد.»

بهینه سازی نام فایل های تصویری، تغییرات و ،یدن گوگل

اطلاعات بالا منجر به یک سوال مهم می شود: اگر نام فایل های تصویری توصیفی کمک می کند و اگر وب سایت شما تصاویر بهینه سازی شده ای ندارد، آیا باید آنها را تغییر دهید؟

قبل از پرداختن به مزایای بالقوه انجام یک کمپین بهینه‌سازی، ایده خوبی است که نظرات جان را در مورد یک مسئله فنی بشنوید – نحوه ،یدن تصاویر توسط Google.

به گفته او، وقتی نام فایل تصویری را تغییر می دهید، روند بسیار کندی است. برخلاف محتوا، گوگل تصاویر را اغلب نمی ،ند زیرا به ندرت تغییراتی در آن وجود دارد.

و چیز دیگری که در مورد نام فایل‌ها، به خصوص برای تصاویر، وجود دارد، این است که وقتی تصاویر را می‌،یم، معمولاً آنها را نمی‌،یم، زیرا معمولاً تغییر زیادی نمی‌کنند.

بنابراین این بدان م،است که اگر همه نام فایل‌ها را در سراسر وب‌سایت تغییر دهید، زمان زیادی طول می‌کشد تا سیستم‌های Google ببینند: «اوه، خوب، این یک تصویر جدید است و ما باید به نوعی به آن نگاه کنیم. یک نقطه.”

و برای درک نوعی از این ارتباط بین تصویر قدیمی و جدید، این چیزی است که زمان بسیار زیادی طول می کشد.

بنابراین اگر همه آنها را به یکباره تغییر دهید، حدس من این است… نمی دانم، حداقل در طی چند ماه، در جستجوی تصویر به نوعی آزاردهنده خواهد بود، زیرا ما موارد قدیمی را حذف می کنیم. اول به این دلیل که دیگر در صفحه ذکر نشده اند و موارد جدید را با سرعت بسیار پایین انتخاب کنید.

بنابراین این چیزی است که من فقط در صورتی که واقعاً حیاتی باشد، سعی می کنم آن را انجام دهم.»

و به روز رس، نام فایل های تصویری به ندرت حیاتی است.

اما … آیا تغییر نام فایل های تصویری شما به سئو کمک می کند؟

جان مو، اینطور فکر نمی کند – به ویژه با توجه به تلاش و احتمال خطای انس،.

من فکر نمی کنم که این باعث بهتر شدن آن شود. این احتمالاً کمترین تأثیر را خواهد داشت، شاید اصلاً تأثیر قابل مشاهده ای نداشته باشد. جان می گوید.

ناگفته نماند احتمال اشتباه ، (مثلاً تغییر مسیرهای از دست رفته یا پیوندهای ش،ته) که می تواند به هزینه ترافیک جستجوی شما تمام شود. علاوه بر این، می تواند تأثیر منفی بر سلامت و بنیان سئو فنی وب سایت شما داشته باشد.

خلاصه و نکات مهم

بنابراین در اینجا چند نکته قابل توجه از این بحث بسیار روشنگر وجود دارد.

  • نام فایل های توصیفی برای تصاویر کمک می کند زیرا به Google کمک می کند تا بفهمد یک تصویر در مورد چیست.
  • با این حال، آنها به اندازه متن جایگزین و متنی که تصویر را در یک صفحه وب احاطه می کند، سیگنال قوی نیستند.
  • اگر قبلاً تصاویری با نام فایل‌های نامن، در وب‌سایت دارید، در بیشتر مواقع، ارزش تلاش برای به‌روزرس، نام فایل‌ها را ندارد. دلیل آن این است که گوگل تصاویر را به همان اندازه که محتوا را می ،د نمی کند. و تغییر تصاویر ممکن است منجر به عدم ،یدن و فهرست نشدن تصاویر برای چندین هفته شود.
  • با این حال، ،ب‌وکارهای محلی باید از همان ابتدا سعی کنند تصاویر بهینه‌شده را آپلود کنند. این شامل آپلود تصاویر مرتبط با متن اطراف با مفهوم متنی، اندازه فایل کوچک برای حدا،ر سرعت بارگذاری، و متن جایگزین و نام فایل تصویری غنی از کلمات کلیدی و توصیفی است.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. منتظر اخبار، نکات و استراتژی های سئو بیشتر باشید.




منبع: https://www.improvemysearchranking.com/google-shares-information-image-file-names-and-seo/