گوگل به‌روزرسانی اصلی سپتامبر 2022 را اعلام کرد


پس از اتمام عرضه به‌روزرس، محتوای مفید، به‌روزرس، الگوریتم بعدی در حال انجام است.

گوگل در 12 سپتامبر 2022 از طریق حساب توییتر خود، به‌روزرس، اصلی سپتامبر 2022 را اعلام کرد. انتظار می‌رود تا دو هفته آینده به‌طور کامل عرضه شود.

امروز ما آپدیت اصلی سپتامبر 2022 را منتشر کردیم. وقتی عرضه کامل شد، صفحه تاریخچه انتشار رتبه بندی خود را به روز می کنیم:

— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 12 سپتامبر 2022

به روز رس،: به گفته گوگل، عرضه به‌روزرس، هسته‌ای سپتامبر ۲۰۲۲ در ۲۶ سپتامبر تکمیل شد.

پس از به‌روزرس، هسته مه 2022، این دومین مورد است به روز رس، هسته سال 2022 و انتظار می رود که منجر به تغییرات عمده در رتبه بندی شود.

«اگرچه به‌روزرس، محتوای مفید روی بیشتر سایت‌ها تأثیری نداشت، ممکن است در مورد Google Core Update که در حال حاضر در حال انتشار است، چنین باشد. اگر مشکلات کیفیت دیگری و همچنین محتوای غیر مفید دارید، ممکن است این ،یب برای از دست دادن ترافیک کافی باشد.

کتی براون، مدیر ارشد سئوی قرارداد، Searchmetrics

با این حال، نتایج عرضه مدتی طول خواهد کشید. در دو هفته آینده ممکن است نوسانات مثبت و منفی در آن وجود داشته باشد مشاهده سئو و رتبه بندی. بنابراین توصیه می شود تنها پس از تکمیل به روز رس، اصلی، بررسی کنید که آیا وب سایت شما تحت تأثیر قرار گرفته است یا خیر و سپس اقدامات من، را اجرا کنید.


آیا برای مدیریت صحیح تأثیر به‌روزرس،‌های Google، تنظیم استراتژی یا تفسیر داده‌ها به پشتیب، نیاز دارید؟ فقط با استفاده از لینک زیر با ما تماس بگیرید و راه حل فردی شما را با هم بررسی خواهیم کرد.

در تماس باشید




منبع: https://blog.searchmetrics.com/us/google-announces-the-september-2022-core-update/