چگونه یک قرارداد طراحی سایت وردپرس ببندیم که ضرر نکنیم ؟ وردپرس واقعی

چگونه یک قرارداد طراحی سایت وردپرس ببندیم که ضرر نکنیم ؟ وردپرس واقعی

به‌منظور جذب مشتری بر بستر اینترنت یکی از کارهای که شرکت‌ها باید انجام بدهند، طراحی سایت به بهترین شکل ممکن و با رفع نیازی حداکثری است. اين قرارداد در تاریخ فی مابين که از این پس کارفرما نامیده می شود، از یک طرف و که از این پس در این قرارداد طراح نامیده می شود، از سوی دیگر، طبق مقررات و شرایطی که در این قرارداد درج شده است، منعقد می گردد. این هم گزینه رایجی است که برخی ترجیح می دهند از آن استفاده کنند. اگر بودجه کافی داشته باشید می توانید تنظیم قرارداد تان را با مبلغ چند صد هزار تومان ( و گاهی چند میلیون تومان) به وکیل یا مشاور حقوقی امور قرارداد ها بسپارید. در صورت بروز اختلاف فی ما بین طرفین قرارداد، در صورتی که توافقی در مذاکرات حاصل نشد، شورای عالی انفورماتیک به عنوان مرجع رفع اختلاف مقرر گردیده است.

بدیهی است در صورت عدم تحویل اطلاعات و تصاویر صحیح مورد نیاز در طراحی به طراح، استدیو هیچگونه مسئولیتی در خصوص تحویل به موقع موضوع قرارداد در مدت زمان ذکر شده در بند 4 بر عهده نخواهد داشت. مجری متعهد میگردد در صورت دریافت کلیه داده ها و موارد مورد نیاز در طراحی ، موضوع قرارداد را حداکثر در مدت زمان ذکر شده در بند مدت قرارداد به کارفرما تحویل نماید. طرفین قرارداد برای این که دقیقا مسائلی را که از هم می خواهند بررسی کنند و هم چنین هزینه های مربوط به کار و هم ویژگی هایی که کارفرما می خواهد دقیقا این کار داشته باشد بررسی می شود . البته در تنظیم این قرارداد باید دقت فراوانی صورت گیرد تا بعدها باعث ایجاد اختلاف و سو تفاهم هایی نشود.

  • مثلا در صورت تاخیر پس از زمان مشخصی و یا تاخیر کارفرما در باب پرداخت هزینه طرفین می توانند قرارداد را فسخ کنند.
  • لطفا از طریق این لینک درخواست تنظیم قرارداد ثبت کنید تا کارشناسان حقوقی وینداد پیروامون تنظیم قراردادهای عملیات اجرایی ساختمان مدنظر شما با شما تماس بگیرند.
  • یکی از بزرگترین اشتباهات طراحان سایت ، پذیرفتن مشتریان جدید بدون بستن قرارداد است.
  • همیشه قرارداد رو چندبار بخونین و اگه امکانش هست از فرد دیگه‌ای تقاضا کنین که یه نگاهی به اون کنه تا خطاهای احتمالی رو متوجه بشه و شما یه قرارد بی‌نقص تحویل مشتری بدین.
  • در واقع تنظیم قرارداد سرمایه‌گذاری به افراد این امکان را می‌دهد تا در صورت نداشتن سرمایه از ادامه مسیر منصرف نشده و با تجاری نمودن ایده خود و جذب سرمایه‌گذار آن را عملی نمایند.

ازاین‌رو آقا محمد من را به یکی از همکارانش که به‌صورت تخصصی در زمینه پرونده‌های رایانه‌ای کار می‌کرد معرفی کرد. حدود دو ماه با این مشتری کار کردم و زمانی که کارد به استخوانم رسید، قراردادی را که از یک سایت دانلود کرده بودم را نزدیکی از آشنایانم که وکیل دادگستری بود بردم. دوست من آقا محمد بعد از خواند قرارداد با لحن شوخ طبی که داشت روبه من گفت «امین جان، به کمک این قرارداد فقط می‌توانی به دفتر مشتری‌ات بروی و چند فحش بدهی و سریع فرار کنی». داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت، برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

قرارداد طراحی وب سایت با سایر قراردادها چه مشترکاتی دارد؟

بسیاری از افراد امروزه برای این که کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنند در ابتدا به اینترنت مراجعه می کنند و به دنال آن ها می گردند. به همین دلیل هم راه اندازی وب سایت هایی برای صاحبان کسب و کار اهمیت بسیار زیادی دارد. برای طراحی وب سایت بین تیمی که کار طراحی را بر عهده دارد و کارفرما قراردادی منعقد می شود . متأسفانه، اعتماد به یک شرکت طراحی سایت، یا شخص طراح با توجه به شرایط حاکم بر جامعه امروز کار مشکلی است. اگر قرارداد طراحی سایت را با شرکتی عقد کردید بهتر است در متن قرارداد ذکر شود که سایت طراحی شده توسط فرد ثالثی که متخصص در این زمینه است مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

نسخه در تاریخ … تنظیم و به امضای طرفین رسیده است .

۲-۳ ) رعایت امانت و حفظ اموال و مدارکی که در اختیار وی قرار داده شده و استفاده بهینه از آن برای انجام موضوع قرارداد. سفارشات مرتبط به طراحی و گرافیک سایت را به صورت مکتوب به طراح تحویل دهد . کلیه رمز ها و نام های کاربری مرتبط با سایت فقط باید تحویل کارفرما یا نماینده قانونی او داده شود . این قرارداد در 10 ماده و … (تعداد پیوست ) پیوست و … (تعداد نسخه ) نسخه در تاریخ … تنظیم و به امضای طرفین رسیده است . در برخی از قرار داد ها مشخصات فرد سفارش دهنده و سمت آن در شرکت نیز درج می شود .

علاوه بر این تاریخ دقیق عقد قرارداد طراحی سایت نیز باید در اصول تنظیم قرار داد طراحی سایت همین بخش بیاید. در زمان عقد قرارداد طراحی سایت باید به چه نکاتی توجه کرد؟ زمان تحویل و شرایط فسخ قرارداد ،مالکیت محرمانه و اطلاعات محرمانه ،توسعه و بهینه سازی از مهم ترین نکات در زمان عقد قرارداد می باشد که باید هر دو طرف به آن توجه کنند. یکی از راه هایی که امروزه می توان با استفاده از آن کسب و کارهای نوپای خود را به دیگران معرفی کرد راه اندازی وب سایت های مناسب است .

امضا یکی از همین موارد ساده ولی حائز اهمیت است که در هنگام عقد قرارداد باید روی برگه ضمیمه شود. من برای بستن قرارداد با مشتریانمون از این نمونه قراردادتون استفاده کردم . چنانچه مجری نسبت به وجوه دریافتی بابت هر صورتحساب معترض باشد می‌بایست حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز پس از دریافت ، مراتب را کتباً و با ذکر دلایل و مستندات لازم به کارفرما اعلام نماید. شرایط قهریه یا فورس ماژور مربوط به زمانی است که اتفاقی رخ می‌دهد که هیچ‌ یک از دو طرف نقشی در آن نداشته‌اند. بلایای طبیعی، فوت مشتری یا مدیر شرکت یا هر حادثه دیگری که خارج از عهده طرفین باشد جزء شرایط قهریه به شمار می‌روند. در قرارداد باید بیان شود که در صورت رخداد چنین شرایطی تکلیف و وظیفه طرف مقابل چیست.

نکات مهم هنگام تنظیم قرارداد طراحی سایت

علاوه بر این نحوه گنجاندن بندهای خاص را در قرارداد سایت شما بررسی می‌کنیم تا علاوه بر حفاظت از حقوق خود، در وقت و هزینه ها صرفه‌جویی کنید. وب سایت مهمترین بستری است که از ابتدا تاکنون در حوزه تجارت الکترونیک مطرح بوده و هست. هر شخصیت حقیقی و حقوقی که بخواهد و تصمیم بگیرد که تجارت خود را به صورت الکترونیکی درآورد، یا سطح فعالیت های کنونی خود را گسترش دهد، به یک وب سایت خوب نیاز پیدا می کند. چرا که بهترین و راحت ترین راه برای دستیابی به کالاها و یا خدمات در حال حاضر برای مردم در سراسر جهان، جستجو در دنیای اینترنت است.

اگر پرداخت به‌صورت اقساطی انجام می‌گردد حتماً مبلغ هر قسط و تاریخ دقیق پرداخت ذکر شود. یکی از بهترین اقداماتی که در مدیریت پروژه خود می‌توانید انجام دهید فازبندی پروژه است. تقریباً ۶ سال پیش برای یک فرد بداخلاق یک سایت فروشگاهی طراحی کردم. مشتری من فردی بود که در طول مدت قرارداد من را به‌شدت اذیت کرد، مدام آپشن‌های مختلف را به سایت اضافه می‌کرد با وجود عقد قرارداد طراحی سایت من نمی‌توانستم بابت هیچ‌کدام از آن‌ها هزینه دریافت کنم و فقط وقت من را تلف می‌کرد. هر شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی که درصدد معرفی محصول یا خدمات خود از طریق راه‌اندازی سایت است، برای سپردن کار خود به طراح سایت می‌تواند از این قرارداد استفاده نماید.

قرارداد اجاره سالن آمفی تئاتر چگونه تنظیم می‌شود؟

همانطور که می دانید برای انجام هر پروژه ای بین طرفین معامله باید قراردادی تنظیم شود . برای سفارش طراحی سایت نیز بین کارفرما و شرکت طراح مورد نظر باید بعد از تفاهم قراردادی تنظیم شود . وب سایت ها امروزه به بستری تجاری برای راه اندازی فعالیت های نوین تبدیل شده اند و برخی از افراد با استفاده از خلاقیت و نوآوری توانسته اند وب سایت خود را تبدیل به منبع درآمد کنند .