سئو چیست؟ سئوSEO چیست و چه کاربردی دارد؟ سئو کار چیست؟ سئو کلاه سفید سئو کلاه سیاه-لیلی ری | سئو

همچنین استفاده از سئو سایت در کمپین بازاریابیو کمپین تبلیغاتی بسیار متداول است. حتماً برای شما هم این سؤال پیش‌آمده است که بعد از سئو چه‌کار کنیم؟ باید بدانید که سئو و تبلیغات گوگل و سایت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند و همچنین دو جز اصلی در بازاریابی موتورهای جستجو می‌باشند. اما آن‌ها شباهت‌های خیلی زیادی باهم دارند و شما می‌توانید هرکدام از آن‌ها را برای کاری جداگانه سبب بهتر شدن کسب‌وکار خود و بازاریابی خود به‌کار بگیرید. درکل تبلیغات و سئو دوتا از ملزومات رشد در اینترنت به‌حساب می‌آیند. حالا که با سئو آشنا شدید بهتر است در مورد فاکتور های سئو کمی صحبت کنیم.

  • البته این بدان معنا نیست که سایت‌‌های تازه تاسیس کلمات کلیدی کوتاه را رها کنند و برنامه‌ای برای آن‌ها نداشته باشند.
  • در مقابل ممکن است کلمه کلیدی شما آنقدر آسان باشد که به ازای هر بار کلیک کمتر از هزار تومان پرداخت کنید.
  • با استفاده از این سایت می‌توانید چک کنید که سایت شما با موبایل سازگار است یا خیر.

برای روشن‌تر ساختن این مسئله، اجازه دهید تا آن را در قالب یک مثال بیاوریم. اولین و مهم‌ترین مسئله‌ای که مورد توجه قرار می‌دهید قطعا مکان و موقعیت مغازه است. هر‌چه مغازه شما در مکان‌های پر‌تردد و شلوغ‌تر شهر باشد، قطعا برایتان مطلوب‌تر است؛ چرا‌که اصطلاحا پاخور خوبی داشته و احتمال فروش و کسب سود را برایتان چند برابر می‌کند. بدیهی است که مغازه‌ای بر خیابان اصلی بسیار بیشتر از مغازه‌ای مشابه در کوچه پس کوچه، مشتری دارد. این یعنی اگر دیجی کالا یک سایت معتبر است، باید سایت های دیگری که در سطح وب فعالیت میکنند، گهگاه از صفحات خود به آن لینک داده و در موردش صحبت کنند. به عنوان مثال سایت backlinko یکی از سایت های خارجی معتبر در زمینه آموزش سئو است، اینکه الان من در این مقاله به این سایت یک لینک دادم، اعتبار آن را تایید کرده و گوگل هم برای دادن نتایج مناسب به آن اقدام میکند.

۷- بک لینک (Backlink): نمایش اعتبار سایت به گوگل

یکی از نکاتی که باعث کاهش سرعت صفحه می‌شود؛ وجود ریدایرکت‌های اضافی ۳۰۱ است. البته این مقدار ممکن است از چند صدم ثانیه تا چند ثانیه باشد. بنابراین باید مجله خبری سئو تصاویر بهینه شوند تا به سرعت لود صفحه آسیب نزنند. استفاده از تصاویر در صفحات لازم است اما همین تصایر باعث بالا رفتن حجم صفحه و کندی صفحه می‌شوند.

چگونه یک دوره سئو مطمئن و ارزشمند را پیدا کنم یا تشخیص دهم؟

ضمنا توجه داشته باشید هیچ سئو کار یا شخص متخصصی نمی تواند به شما قول دهد شما را در صدر نتایج گوگل قرار دهد. فاکتور های بسیاری برای قرار گیری سایت شما در صدر نتایج گوگل وجود دارند که با صرف زمان و وقت باید این فاکتور ها را برای سایتتان فراهم کنید. این مقاله رو بخونید، در مورد سئوی کلاه سفید هست ولی درباره تکنیک آسمان خراش هم توضیحاتی ارائه شده، اگر سوالی داشتید همونجا مطرح بفرمایید در اسرع وقت پاسختون رو خواهیم دادید. به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها از روش‌های متداول و مورد تایید گوگل هستند و از نظر تقسیم‌بندی جزو کلاه سفید حساب می‌شود. الگوریتم BERT کمک می‌کند تا گوگل ریزه‌کاری‌های زبان انسان را بهتر درک کند.

استراتژی (Strategy)

ابزارهای بازاریابی سئو مانند SEMRush طرفداران زیادی در این حوزه دارند. SEMRush یک کرولر یا خزنده وب پرقدرت است که به شما کمک می کند کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید و از بهترین آن ها بهره ببرید تا میزان کلیک سایت شما بیشتر شود. همچنین SEMRush طول کلمات کلیدی را بررسی می کند و در صورت طولانی شدن کلمات کلیدی، به شما هشدار می دهد. یکی دیگر از محبوب ترین ویژگی های این ابزار، تجزیه و تحلیل دامنه وب سایت و مقایسه آن با رقباست. ابزار SEMRush در اصطلاح پولی است و شما باید هزینه استفاده از آن را بپردازید. اگر از تکنیک های سئوی کلاه حاکستری درست و بجا استفاده شود، می تواند یک فرصت طلایی برای ارتقای رتبه بندی سایت باشد ولی استفاده نامناسب از شیوه های این تکنیک سئو می تواند سایت را با خطراتی مواجه کند.