درک مخاطبان B2B در تلویزیون متصل


تاریخ: 13 دسامبر 2022، 1:00 EDT (10:00 PDT)

سخنرانان:
اریک هاتزن بوه،، مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال، MNTN

مخاطبان B2B شما مملو از تماشاگران مشتاق تلویزیون هستند. در روزهای تلویزیون خطی، تقریباً غیرممکن (و بسیار گران قیمت) بود که آنها را به طور دقیق مورد هدف قرار داد، که به این م،ی بود که صفحه تلویزیون عملاً برای بازاریابان B2B ممنوع بود. اکنون، Connected TV با ریشه های دیجیتال و ارائه دهندگان داده های شخص ثالث که امکان هدف گیری دقیق مخاطبان B2B را فراهم می کند، وارد صحنه شده است. حالا می‌تو،د با آن‌ها تماس بگیرید، خواه بعد از کار با تلویزیون واقعی استراحت کنند یا فیلم‌های مورد علاقه‌شان را در آ، هفته پخش کنند.

به اریک هاتزن بوه، بپیوندید تا نگاهی عمیق‌تر به نحوه اتصال تلویزیون متصل به ،ب‌وکار شما با مخاطبان هدف شما بیاندازد. او برخی از ارائه‌دهندگان داده‌های مخاطب B2B را که باید برای استراتژی CTV خود بشناسید، معرفی می‌کند. به‌علاوه، او به این موضوع دست خواهد زد و تعدادی از مخاطبان واقعی B2B را به نمایش می‌گذارد که می‌تو،د در کمپین‌های تلویزیونی خود اعمال کنید.

اکنون ثبت نام کنید

با حمایت MNTN
MNTN نرم‌افزار تبلیغاتی را برای برندها ایجاد می‌کند تا از طریق قدرت تلویزیون، تبدیل‌های قابل اندازه‌گیری، درآمد، بازدید از سایت و موارد دیگر را افزایش دهد. MNTN Performance TV اولین و تنها پلتفرم تبلیغاتی تلویزیون متصل در جهان است که برای اه، بازاریابی پاسخ مستقیم بهینه شده است. آنچه را که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با تلویزیون انجام دهند، دوباره تعریف می‌کند و به آن‌ها این قدرت را می‌دهد که عملکرد را مستقیماً با کمپین‌های تلویزیونی خود مرتبط کنند.





منبع: https://di،almarketingde،.com/webcast/putting-in-the-work-understanding-b2b-audiences-on-connected-tv