آیا می خواهید فروش را افزایش دهید؟ شما به ویدیو نیاز دارید!


اکنون، ما نمی گوییم که بازاریابی ویدیویی تنها راه افزایش فروش است، اما به ،وان قدرتمندترین گزینه در زرادخانه بازاریابی شما در جایگاه برتر قرار دارد – به خصوص اگر در حال حاضر یک وب سایت خوب دارید و رسانه های اجتماعی خود را دارید. برپایی. اگر می‌خواهید فروش بالایی داشته باشید، چرا بازاریابی ویدیویی بسیار مهم است.

همه عاشق یک ویدیوی عالی هستند!

کاربران اینترنت از ویدیوهای آنلاین سیر نمی شوند – در واقع، ما در حال تماشای آن هستیم 2.5 ساعت یک روز! و این فقط در مورد سرگرمی نیست (اگرچه یک ویدیوی بازاریابی خنده دار همیشه برنده است)، بلکه در مورد به اشتراک گذاری محتوای بسیار آموزنده در قالبی است که به راحتی قابل درک و مفید باشد.
همه اینها به نحوه سیم کشی مغز ما مربوط می شود، جایی که هضم و نگهداری اطلاعات بصری در آن آسان تر است. برای مثال تصور کنید برای ،ید خانه در بازار هستید. می‌تو،د بین شرح متنی دقیق ملک، متن همراه با مجموعه‌ای از ع،‌ها، یا تصویری عمیق از ملک یکی را انتخاب کنید. گزینه ویدیو به وضوح نزدیک‌ترین چیزی است که می‌تو،د به یک تجربه زندگی واقعی برسید، و به همین دلیل است که پست‌های املاک و مستغلات با ویدیو کشیده شده است. 403٪ سوالات بیشتر از ،، که بدون!
و این به املاک و مستغلات محدود نمی شود. شما می تو،د بدون توجه به اینکه ،ب و کار شما چه کاری انجام می دهد، با بازاریابی ویدئویی موفقیت فروش را به ارمغان بیاورید 88 درصد مردم می گویند که بر اساس ویدیویی که تماشا کرده اند متقاعد شده اند که یک محصول را ب،ند.

بهترین انواع ویدیو برای افزایش فروش کدامند؟

بازاریابی ویدیویی فوق‌العاده همه‌کاره است، بنابراین ایجاد انواع من، ویدیوها برای هدف قرار دادن مستقیم اه، فروش بسیار مهم است. تیم ما توصیه می کند:

  • ویدئوهای محصول – این می تواند ،یبی بین نمایش محصول و یک تبلیغ ویدیویی سنتی باشد که هدف آن نمایش محصول است. این می تواند به سادگی یک تبلیغ 15 ث،ه ای در یوتیوب باشد یا می تو،د با ساخت مینی سریال در کانال های خود کمی با آن سرگرم شوید. نگاهی به این تبلیغ از اپل لذت بردن از ،ب و کار بازگشت به دفتر، یا کانال تبلیغاتی Blendtec آیا ،یب خواهد شد؟، جایی که آنها هر چیزی که قابل تصور است را از طریق مخلوط کن خود اجرا کنید، از جمله آمازون اکو، گلو استیک، آیفون و موارد دیگر.
  • ویدئوهای نمایشی و نحوه کار – نمایش های ضبط شده روی صفحه نمایش در مورد استفاده از یک محصول، خدمات یا نرم افزار فوق العاده است زیرا به حضور مشتریان جدید کمک می کند. امروزه ما تقریباً تمام تحقیقات مصرف کننده خود را به صورت آنلاین انجام می دهیم و 73 درصد مردم بگویید که ویدیو روش ترجیحی آنها برای یادگیری چیزی است، با 96 درصد مردم قبل از اینکه متقاعد شوند که راه حل من،ی برای ،ید است، به نحوه استفاده از چیزی نگاه می کنند. از لوازم آرایش و تعمیرات خانه گرفته تا راهنمای کاربر نرم افزار و نکات تنظیم لوازم خانگی، ویدئوها منبع کلیدی برای نشان دادن به مصرف کنندگان هستند که محصول شما دقیقاً چه کاری انجام می دهد و چگونه می توانند بهترین نتایج را دریافت کنند.
  • گواهینامه ها – توصیه ها و بررسی های دهان به دهان هنوز هم با ارزش ترین کانال ها برای سرنخ ها و فروش با کیفیت بالا هستند – و نکته جالب این است که حتی اگر شخصی را شخصاً نشناسیم، توصیه آنها این است تقریبا به همان اندازه قدرتمند انگار ما این کار را کردیم! ویدئو یک راه عالی برای گرفتن نظرات مشتری است، به خصوص زم، که نمایش محصول یا خدمات را ،یب می کند. چهره انس، یک پروژه را نشان می دهد، به مشتریان کمک می کند تخصص شما را درک کنند و راه حل های شما چگونه اعمال می شوند.

بازاریابی ویدیویی مقرون به صرفه و مبتنی بر فروش را برای ،ب و کار خود دریافت کنید

در Di،al Freak، ما اینجا هستیم تا به رشد آنلاین ،ب و کار شما کمک کنیم، با متخصصان در همه چیز، از بازاریابی محتوا و توسعه وب سایت گرفته تا بازاریابی ویدیویی، آماده برای تحقق اه، شما هستند. ما هرگز قول هایی نمی دهیم که نمی تو،م به آنها عمل کنیم و هرگز چیزی را توصیه نمی کنیم که برای ،ب و کار شما کارساز نباشد. برای بازاریابی ویدیویی بی سر و صدا و بیهوده آماده شوید که مشتریان شما آن را دوست خواهند داشت!


منبع: https://di،alfreak.com.au/want-to-increase-sales-you-need-video/