خرید نهال هلو: لیست قیمت نهال اسفند 1401 نهالستان آریا نهال | nahalfa

خرید نهال هلو: لیست قیمت نهال اسفند 1401 نهالستان آریا نهال | nahalfa

این نوع The best peach seedlings، بسیار پربار است. میوه‌ی آن در انتهای بهار تا اواخر تابستان قابل برداشت است. این گونه‌ی هلو برای رشد نیاز به آب بیشتری دارد و در فصول گرم لازم است آبیاری آن را تا ۲ بار در هفته افزایش دهید.

  • رنگ این رقمنهالزرد و زعفرانی است که این امر دلیل اصلی نامگذاری این محصول می باشد.
  • محصولات به دست آمده از این گیاه بسیار پربار و فراوان بوده و قابل استفاده برای صادرات می باشد.
  • شاخه این درخت بارور و غنی است و مقاومت بالایی در برابر آفات دارد که از خصوصیات بارز این نهال است.
  • چون هدف اصلی از آبیاری صرفاً تامین نیاز آبی هلو است، شما بهتر است در فصل بهار همواره شرایط آب و هوایی منطقه و اقلیم خود را از طریق رادیو و تلویزیون پیگیری کنید.
  • مصریان باستان هلو را به عنوان پیشكش تقدیم بارگاه خدایان می كردند.

برای نهال هلو کرست سرمای کشنده معمولآ حدود منفی ۲۱ درجه سانتی گراد است ولی اگر هوا به سرعت سرد شود در دمای منفی ۹ تا منفی ۱۳ درجه سانتی گراد نیز جوانه و حتی شاخه های جوان خشک می شوند. نیاز سرمایی هلو برای بیرون امدن از استراحت زمستانه ۴۰۰ تا ۹۰۰ ساعت می باشد . در مقابل گرمای تابستان مقاوم تر از سیب است و در تابستانهای گرم میوه های ان مانند گلابی کیفیت بهتری دارد . در برابر کمبود تهویه خاک بسیار حساس است و از غرقاب شدن به شدت صدمه می بیند.این درخت برای بهترین رشد به خاکهای نسبتآ سبک با عمق۱تا۵/۱ متر و زهکشی کامل نیاز دارد .

قیمت درخت هلو انجیری

هرس درخت هلو مبداء اصلی این رقم کشور آمریکاست. قدرت رشد متوسط، تاج گسترده، شروع گلدهی این رقم حدوا اوایل فروردین و طول دوره گلدهی آن 10 روز است. زمان رسیدن میوه ها حدودا اواسط شهریور ماه بوده و از این نظر جزء ارقام دیررس نهال فا محسوب می شود. شکل میوه گرد، بزرگ رنگ پوست زرد با پوشش قرمز، بافت گوشت سفت و عملکرد آن بالا است. دارای طعم بسیار مطلوب و عملکرد بالا ولی حدودی حساس به لکه باکتریایی می باشد. به سرمای دیر رس حساس میباشد.انواع هلو اسپرینگ ، بومی ایالات متحده ، دارای رشد بالایی است.

خرید نهال هلو: لیست قیمت نهال (اسفند | نهالستان آریا نهال

این رقم نهال هلو قدرت رشد متوسط اما باردهی مناسبی دارد. یکی از انواع نهال هلو ؛ که از جهات زیادی به نهال هلوی زعفرانی شباهت دارد . این نهال در اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد میوه می دهد . این درخت هلو دارای میوه های گرد با اندازه بزرگ و رنگ زرد و قرمز تند است. این نهال هلو میوه هایی به رنگ قرمز پررنگ دارد و دارای طعمی فوق العاده شیرین می باشد. اگر رقمی زود رس بخواهید به نهال هلو؛ گونه ی فرانسوی آن بر میخورید که برداشت محصول آن در اوایل خرداد ماه می باشد.

بافت خاک

این نهال ها میوه های متوسط ​​و به رنگ زرد مایل به قرمز با شکلی بزرگ مانند انجیر دارند. به دلیل استحکام درخت و ریشه های آن ، در برابر اکثر آفات و باکتری ها بسیار مقاوم است. نهال هلو ارقام گوناگونی دارد که هریک ویژگی های جزئی خاص خود را دارند. از جمله نهال‌های که نیاز آبی زیادی دارد هلو می‌باشد، میزان نیاز آبی هلو به اقلیم کشت آن نیز بستگی دارد، در تابستان که هوا نسبتا گرم است نیاز آبی نهال بیشتر می‌شود و میزان آن به هر 3 روز یکبار کاهش پیدا می‌کند.