تعریف سئو چیست و چرا سئو سایت مهم است ؟ بیلاود مارکتینگ-لیلی ری | سئو

از نگاه یک بازاریاب خلاق، باید راه جایگزینی وجود داشته باشد و آن بازاریابی محتوایی است. یعنی از‌طریق تولید محتوای خوب، ارزشمند، مرتبط و مفید به جذب و حفظ مخاطب بپردازیم و اینگونه سئو‌ی سایت خود را ارتقا دهیم. به بیان دیگر، بازاریابی محتوایی فراهم آوردن محتوای کارآمد، مفید و مرتبط برای مخاطبان بمنظور حل مشکل و کمک به آن‌ها، به جای سخنرانی سر دادن پیرامون محصولات یا خدماتمان است. پس موتور‌های جستجو نمی‌توانند صفحات یتیم را توسط لینک‌ها پیدا کنند. در‌نتیجه، ایندکس نشده باقی می‌مانند و هرگز در صفحات نتایج موتور‌های جستجو نمایش داده نخواهند شد.

  • نتایج جستجوی ارگانیک که به نتایج طبیعی نیز شناخته می‌شوند، نتایجی هستند که براساس شایستگی‌ها و عملکرد، رتبه‌بندی شده‌اند.
  • در واقع بخش صفر، جایی است که موتورهای جستجو قادر به درک محتوا هستند که صاحبان سایت تولید می‌کنند و کاربرانی که از طریق نتایج موتور جستجو آن محتواها را می‌بینند.
  • نتایج گوگل به صورت رتبه‌بندی شده در صفحه نتایج جستجو که به آن SERP یا سرپ گفته می‌شود نقش می‌بندد.
  • پس بدیهی است که بیشتر تمرکز بهینه سازی سایت، روی گوگل باشد.
  • با درخواست از شرکت سئوی خود برای یک گزارش تحلیلی ماهانه، می توانید بهتر درک کنید که چگونه خدمات سئو برای کسب و کار شما ارزش ارائه می کند.

اولین موتور جستجویی که لینک‌ها را جزو فاکتورهای رتبه‌بندی در نظر گرفت، گوگل بود. پس تا بدینجا متوجه شدیم، تقریبا کار اصلی ما در سئو خارج سایت این است که برای وب‌سایتمان بک‌لینک بسازیم. در ادامه به مواردی می‌پردازم که باعث می‌شود محتوایی تولید کنید تا کاربر از محتوای شما لذت مجله خبری سئو ببرد و مقصد کلیک پایانی شوید. حالا وب‌سایت‌ها هم برای کسب رتبه بهتر در نتایج جستجو باید وب‌سایتشان را برای موبایل نیز بهینه کنند. مثلا کلمات کلیدی که با جستجوی آن‌ها نقشه گوگل به نمایش در می‌آید. CTR در سئو؛ معیاری از تعداد کلیک کاربران به ازای دیده شدن در نتایج جستجو است.

مقالات سئو

شما می توانید ابتدا قالب جدید خود را در یک آدرس تستی بارگذاری نمایید و بعد از تست موارد سئو آن را جایگزین نمایید. استفاده از تاکتیک‌های سئو باعث دیده شدن بیشتر محصولات و خدمات سایت شده و اهمیت و قابل اعتماد بودن آنچه به مشتریان افزایش یافته و خرید آن محصولات و خدمات به تناسب افزایش می یابد. سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است. موتور‌هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خود غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است. نام سایت شما یک کلمه عمومی است و اشاره به یک نام برند یا سایت ندارد.

۲ نوع لینک‌سازی داخلی در سئو

وقتی روی سئو تمرکز می‌کنید، بازدیدکنندگان بیشتری را به وب‌سایت خود جذب می‌کنید. این امر آگاهی از برند شما را افزایش می‌دهد تا افراد بیشتری را به خرید محصولات/خدمات شما تشویق کند. این وبسایت یکی از معتبرترین وبسایت‌های سئو در کانادا است و بیش از ۱۰۰ کارمند دارد. او یک مشاور سئو است و علاوه بر مشاوره سئو یک ابزار سئو به نام UbberSuggest هم دارد. او بنیانگذار وبسایت moz.com است که سرگذشتی مانند استیو جابز داشته و از شرکت خود اخراج شد.

یکی دیگر از معیارهایی که در نتایج گوگل بسیار تاثیر گذار است مفید بودن مطالب است. شما باید سایتی با ساختار مناسب و مطالبی مفید و کلیدی داشته باشید. گوگل از کجا می فهمد که سایت شما مفید است؟ از زمانی که کاربران در سایت شما سپری می کنند. گوگل با تحلیل رفتار کاربران در می یابد که کاربران از صفحات سایت شما راضی هستند یا خیر. در اصل هرچقدر بیشتر بتوانید کاربران اینترنتی را راضی کنید در سئو موفق تر هستید.