بهینه سازی محتوا چیست؟ سئو محتوا و مراحل تعریف استراتژی-لیلی ری | سئو

بعد از انتشار مقاله جدید باید در مقالات گذشته، به مقاله جدید لینک داخلی بدهید و این کار را برای مقالاتی که در آینده هم منتشر می‌کنید هم ادامه دهید. اشتراک‌گذاری محتوای شما در شبکه‌های اجتماعی توسط کاربران، شاید به طور مستقیم بر روی سئو تولید محتوا اثر نداشته باشد اما بدون شک به عنوان یکی از فاکتورهای سئوی خارجی (Off-page) تاثیر زیادی دارد. این کار باعث می‌شود محتوای شما بیشتر دیده شود و احتمال جذب بک لینک را نیز افزایش می‌دهد. اگر می‌خواهید یک محتوای سئو شده داشته باشید که هم مورد توجه کاربران قرار گیرد و هم امتیاز مثبت را از گوگل به همراه داشته باشد، استفاده از تصاویر و ویدیو را فراموش نکنید. تصویری که در هر بخشی از محتوا قرار می‌دهید، باید با آن بخش هماهنگی داشته باشد و به نوعی توصیف‌کننده یا تکمیل‌کننده متن باشد.

  • در نهایت بهتر است در بخش نتیجه گیری و چند خط انتهایی نیز مجدداً کلمه کلیدی تکرار شود.
  • شما باید علاوه بر تولید محتوای مناسب برای سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو، ارزشی فراتر را به مشتریان خود ارائه دهید و کاری کنید که آنها دوباره به سایتتان بازگردند.
  • در صورتی که بیننده شما می‌خواهد اطلاعات بیشتری کسب کند، برای اطلاعات بیشتر حتماً پیوندی به وب‌سایت خود اضافه کنید.
  • به عنوان مثال، اگر یک آژانس تبلیغاتی B2B هستید، محتوای شما باید تصمیم گیرندگانی مانند مدیران بازاریابی باشد.

اگر توضیحات متا را به‌خوبی بنویسید، تفاوت زیادی میان تعداد کلیک‌ها ایجاد خواهید کرد. تردیدی نیست تعداد کلیک درکنار مدت‌زمانی که کاربر روی محتوای شما توقف می‌کند، عامل مهمی در افزایش رتبه به‌شمار می‌رود. توضیحات متا را به‌خوبی بنویسید و توجه کنید حتما زیر ۱۶۰ کاراکتر باشد؛ وگرنه مابقی آن به‌شکل نقطه‌چین دیده می‌شود. اصول سئو برای تولید محتوا اصول ساده‌ایست که با رعایت همین اصول ساده می‌توانید از بسیاری از رقبای خود پیشی بگیرید.

ارتباط سریع با رایا مارکتینگ

این کار هم یک کار تخصصی است که باید افراد یاشرکت تولید محتوامعتبر این کار را انجام دهند تا محتوای شما نتیجه بگیرد. درواقع نتیجه‌ای که از تولید محتوا سئو باید حاصل شود، رتبه گرفتن در موتورهای جستجو و در نهایت، فروش بیشتر خدمات یا محصولات است. سئو محتوای شما باید به گونه‌ای انجام شود که هر دو مخاطب، یعنی هم خوانندگان و هم موتورهای جستجو را به خود جذب کند. نویسندگان ما حتی زمانی که از کلمات کلیدی استفاده می‌کنند، سعی دارند مخاطبان را درگیر کنند، تعامل را افزایش و بانس ریت را کاهش دهند. حال بهینه سازی محتوا که ترکیب این دو کمله است یعنی هر محتوایی که با هدف جذب ترافیک موتورهای جستجو تولید گردد. بهینه سازی محتوا، اصطلاحی است که اگر در حوزه بازاریابی محتوا و اینترنتی فعالیت کرده باشید، حتما نام آن را شنیده اید.

اگر به طور نسبی، با دنیای اینترنت و موتو­­رهای جستجو، آشنایی داشته باشید احتمالاً راجع به “آموزش سئو محتوا” یا “محتوای سئو شده” مطالبی خوانده اید. در این مقاله می خواهیم به طور کاملنحوه نوشتن محتوای مناسب برای سئو را آموزش دهیم. یکی از بهترین روش ها برای دنبال کردن این استراتژی، یافتن کلمات کلیدی بلند و مرتبط با کلمه کلیدی اصلی و در ادامه استفاده از آنها در عنوان زیرشاخه های متن است. کلمه کلیدی خود در کادر جستجوی گوگل تایپ کرده و به پیشنهادات گوگل دقت کنید. این عبارات پیشنهادی، کلمات کلیدی بسیار خوبی برای استفاده در زیر شاخه های محتوا هستند.

روش های تولید محتوا

طبق مطالعه‌ای که توسط SEMRUSH انجام شده ۳۶ درصد از مقالاتی که دارای h2 , h3 هستند دارای عملکرد بهتری از نظر ترافیک، میزان اشتراک در شبکه‌های اجتماعی و تعداد بک لینک دارند. بهتر هست انکر تسکت ها در حالت بلد و یا ایتالیک قرار بگیرند تا گوگل متوجه آن ها شود. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. نیاز نیست حتماً از کل تگ‌های H2 تا H6 در مقاله استفاده کنید.

آژانس فارس محتوا یکی از بهترین گزینه ها برای تولید محتوای سئو شده می باشد چرا که دارای سئوکارانی با سابقه ده ساله در این حوزه می باشد. این متخصصان محتواهایی را برای شما می نویسند که در کمترین زمان ممکن می تواند به صفحه اول گوگل بیاید و ورودی های تان را به طور چشمگیری افزایش دهند. فرایند کار به این صورت است که ابتدا یک جلسه مشاوره حضوری یا تلفنی رایگان با شما تنظیم می کنیم. در این جلسه متناسب با حوزه کاری تان و نوع محتوایی که می خواهید صحبت می کنیم.

نیاز به مشاوره دارید؟

نگه داشتن محتوا و نوشته ها در ابتدای صفحه، برای بازدید کنندگان ارگانیک اهمیت بسیاری داد. هر چیزی که باعث شود محتوا یا نوشته شما پایین صفحه قرار بگیرد، موجب حواس پرتی کاربر شده و هیچ ارزشی را به او منتقل نمی کند. يكي از تکنیک های مورد علاقه من در آموزش مجله خبری سئو ، استراتژي H&W است.