آنالیز سئو سایت: ابزار رایگان بررسی سئو سایت جت سئو

درصورتی که یکی از مهم‌ترین کارهای تولید محتوا بخش ترویج محتوا است. چنانچه اشتراک‌گذاری مناسبی انجام دهید می‌توانید در همین ابتدا چندین بک‌لینک (هرچند نوفالوو) بدست آورید. البته ۸ نقطه‌ای که در بالا به آن اشاره کردم؛ حداقل فضاهای مهم از نظر گوگل است. شما در هر بخش از مقاله که نیاز بود از کلمه کلیدی استفاده کنید. بعد از اینکه هدف جستجوی یک کلمه کلیدی را شناختید؛ حالا وقت آن است که پاسخ پرسش کاربر را بدهید. صفحه اصلی یا Homepage از نظر گوگل مهم‌ترین صفحه سایت است.

از لحاظ فنی، بک لینک ها پیوندهای هدفمندی هستند که به عباراتی خاص از سایت مقصد ربط پیدا می کنند. پیوندها توسط موتور جستجو بررسی شده و به آن امکان می دهد محتوای وب را به صورت دقیق تر و کامل تر فهرست بندی کند. در این قسمت از آموزش سئو برای مبتدیان، ما به آموزش ایجاد لینک (یکی از مهمترین و اثرگذارترین نکات سئو سایت) خواهیم پرداخت. بیاید بیاموریم که چگونه می توانیم بک لینک هایی با کیفیت و ارزش بالا بسازیم. منطقی نیست که خود را در نتایج اول گوگل برای کلمه کلیدی “لپ تاپ” ببینید، مگر اینکه قصد رقابت با سایت های دیجی کالا و مجله سخت افزار را داشته باشید. بله، این کلمه از جذابیت خاصی برخوردار است اما دلیلی ندارد که شما با کلمه کلیدی لپ تاپ به رتبه های اول در نتایج جستوجو برسید.

  • حال این هدف می‌تواند خرید، ثبت نام و یا عضویت در سایت باشد.
  • ضمن اینکه در هنگام دریافت پروژه نکات مهم (وضعیت قبلی) را یادداشت کنید و سپس بعد از مدت زمان توافقی؛ KPIها را بررسی کنید.
  • با حذف شدن پیچ رنک توسط گوگل اکنون جای خود را مقیاس غیر رسمی که توسط شرکت موز ارائه شده است.
  • به عبارت دیگر، شما می‌توانید از صفحه والد برای پرداختن به یک مبحث گسترده و کلی (مثل همین صفحه) استفاده کنید و هر بخش آن را تک به تک با جزئیات بیشتری در قالب صفحات فرزند شرح دهید.
  • (اطلاعات بیشتر در مورد جریمه های گوگل را در مطلب پنالتی گوگل بخوانید).

بر این اساس ممکن است علیرغم طراحی خوب و با کیفیت سایتتان با شکست مواجه شوید. قطعا سئو فرآيند ساده‌ ای نخواهد بود که به راحتی پياده‌ سازی شود. زیرا سئو یک سایت علاوه بر دانش فنی نیازمند زمان کافی خواهد بود. همانطور که اشاره شد، موتورهای جستجو روز به روز در حال تغییر و تحول هستند.

به بهینه سازی تمامی صفحات وب سایت خود اهمیت دهید و تنها به سئو دسته بندی ها نپردازید. رپورتاژ آگهی؛ از دیگر روش های لینک سازی می باشد که شما می توانید با پرداخت هزینه ای به سایت های معتبر در صفحه ای از سایت آن ها مقاله قرار دهید و از آن لینک دریافت نمایید. وازه رپورتاژ توسط متخصصان سئوی ایرانی رواج پیدا کرده است و در وب انگلیسی به رپورتاژ “پست مهمان” گفته می شود. سئوی فنی یا تکنیکال دارای پارامترهای تکنیکی است که بر نمایش یک وب سایت در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد. خرید دامنه هایی که با موضوع سایت شما تطابق دارند و از دسترس خارج شده اند. برای اینکار ابتدا باید دامنه هایی که موضوع مرتبطی با سایت شما دارند را شناسایی کنید و بعد از بررسی دقیق بک لینک های قدیم، صفحات سایت، پنالتی نبودن دامنه و…

۲. سئو خارج سایت

پس در این حالت باید دائما در سطح وب، به سایت شما لینک هایی داده شده و از شما به عنوان یک وب سایت خوب صحبت شود. همین محتواها هستند که در نتایج جستجو روی کلمه کلیدی خود سئو شده و مخاطبان زیادی را به وب سایت شما وارد میکنند. البته باید در این بین مراقب باشید که از نقش پراهمیت سئو محتوا غافل نشوید. مجموعه ای از تاکتیک های سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه را سئو کلاه خاکستری می گویند. سئو کلاه خاکستری ریسک بیشتری از سئو کلاه سفید دارد زیرا کمی از قوانین موتورهای جستجو برای کسب رتبه بهتر را زیرپا می گذارد. شاید در ابتدا فکر کسب رتبه اول در جستجوی گوگل ناممکن باشد اما، شما با کمی درایت می‌توانید به این نتیجه دست یابید.

آشنایی با مفاهیم سئو

زیرا موتورهای جستجو اهمیت بسیاری به بروزرسانی و تازگی محتوای سایت شما دارند. می باشد که در ان فهرستی با بهینه سازی بهتر برای کار با موبایل رتبه بالاتری در صفحه جستجو کسب کند . از بخش اخبار سئو یا ابزارهای سئو وب سایت رادزاد میتونی اون ها رو دنبال کنی. در مطلب روش های ساخت بک لینک، اطلاعات خوبی در این زمینه ارائه شده است.

کافی است سئو On-page که در بخش تولید محتوا توضیح دادم را رعایت کنید. بنابراین سعی می‌کنید بیشتر مقالات سایتتان در این خصوص باشد. در فصل تحقیق کلمات کلیدی کاملا توضیح دادم چگونه با ابزار کبوتر؛ خوشه‌سازی (کلاسترینگ) کنید.

علت نام گذاری این ابزار در دنیای دیجیتال امروز نیز همین است. Wiki سایتی است که طراحی شده تا کاربران محتوا‌ی آن را ایجاد یا بروز رسانی کنند. این نوع سایت‌ها، دانش و اطلاعات گروهی از مردم را برای ساخت بهترین منبع اطلاعاتی ممکن بکار می‌گیرند. از‌طریق یک همکاری گسترده، مشارکت کنندگان می‌توانند منبع و مرجعی ایجاد کنند که برتر و جامع‌تر از هر چیزی باشد که ما به تنهایی می‌توانستیم آن را بوجود بیاوریم. نمونه بارز یک سایت ویکی، Wikipedia است که به زبان‌های متعددی نوشته شده و هر کس می‌تواند آن را ویرایش کند.

و در نهایت بک لینک و رپورتاژ هم مانند توصیه هایی هستن که مربی در حین بازی به بازیکن ها میگه تا بتونن کارشون رو به بهترین شکل انجام بدن. هدف ما انتشار محتوای کوتاه ولی با معانی عمیق و کاربردی است و در نظر داریم علاوه بر نکات فنی موارد انگیزشی و اخلاقی در حوزه سئو را نیز مطرح کنیم. کسانی که تمرکز خود را بر اصول سئو، تولید محتوا و پاسخ گویی به کاربران قرار دهند در این مسیر موفق خواهند بود؛ زیرا کاربران همیشه به دنبال پاسخ سوالات خود هستند.