آنالیز سئو سایت: ابزار رایگان بررسی سئو سایت جت سئو

بسیاری از مردم تصاویری را آپلود می کنند که خیلی بزرگ هستند. اگر پهنای ناحیه محتوایی وبلاگ شما 800 پیکسل است، استفاده از تصاویری با عرض 2500 پیکسل توجیهی ندارد. استفاده از فایل های تصویری با فرمت مناسب به شما کمک می کند تا کیفیت تصویر بهتری داشته باشید و حجم فایل را هم کاهش دهید. فایل های تصویری بزرگ یکی از رایج ترین عواملی هستند که باعث کندی بارگذاری صفحه می شوند.

  • ابزاری برای سلامت فنی وب سایت شما دارد که مشکلات وب سایتتان را به وضوح نشان می دهد.
  • در حال حاضر نشانه گذاری به عنوان Article و در موارد آموزشی استفاده از FAQ بهترین انتخاب است.
  • در یک مشاوره ای که من داشتم؛ سایت مورد نظر با چنین مشکلی مواجه بود.
  • بعنوان مثال اگر تولبار MOZbar را نصب کنید ربات های Moz صفحاتی که بازدید میکنید را بررسی میکنند.
  • همچنین معماری سایت شما باید با استفاده موثر از لینک‌های داخلی، پیمایش در همه صفحات سایت را برای این ربات تسهیل کند.
  • در واقع اینکه محتوا را چه کسی منتشر کرده است حتی از اینکه با چه کیفیتی ارائه شده مهم‌تر است.

تکنیک مصاحبه یکی از تکنیک های خاص و بسیار مهمی است که امیر قمصری در دوره آموزش سئو به آن اشاره کرده و برای ساخت بک لینک نکات بسیار مهمی را مطرح می کند. مصاحبه به دلیل ماندگاری و جذب مخاطب زیاد، یک تیر و دو نشان است. دریافت اطلاعات و نظرات منحصر به فرد از یک سلبریتی یا فرد مشهور که در صنعتی خاص فعالیت می کند، بسیار عالی است. این امر به ایجاد اعتبار، ترافیک، اشتراک گذاری ها و بک لینک کمک می کند.

نکات سئو داخلی فنی و تکنیک های آن

امروزه با توجه به پیشرفت علم و اینترنتی شدن خرید و فروش ، سئوی سایت بهترین و موثرترین گزینه برای سود و فروش بیشتر است. آن زمان باید تنها نگرانی شما رساندن به موقع محصولات و یا خدمات به کاربرانتان باشد . یک سایت با سئو خوب یعنی وب سایت از نظر موتورهای جستجو رتبه خوبی بگیرد و با توجه به هدف سرچ کاربر در نتایج نمایش داده شود. فاکتورهایی که مد نظر موتور جستجو است شامل متون استفاده شده، سرعت سایت، لینک های وروردی و خروجی، چیدمان مناسب ساختار سایت و … می شود. این شاخص‌ها برای رتبه دهی موتور جستجو به یک سایت موثر است. در این بخش تمام خدمات سئو و بهینه سازی سایت بهترین سئو به صورت پکیج قرار داده شده است.

صرفه جویی ۲.۹ میلیارد دلاری شرکتها از راه استفاده غیرقانونی نرم افزار

لینک سازی شکسته؛ یعنی به وب سایت هایی که لینک های خارجی آن ها از کار افتاده اند، پیشنهاد بدهید که به جای آن ها، لینک سایت شما را در سایتشان قرار دهند. ساخت بک لینک محتوا محور؛ یعنی تولید محتواهایی که به صورت طبیعی و خودکار بتوانند بک لینک جذب کنند. به واسطه به اشتراک گذاری هایی که توسط کاربران انجام می شود. همچنین می توانید اگر یک صفحه یا برگه خاص از سایت رقیب را در نظر داشتید، می توانید URL آن را در این ابزار وارد کنید تا متوجه شوید که چه بک لینک هایی برای آن صفحه یا برگه خاص، ایجاد شده است. امروزه در آموزش سئو، ساخت لینک زیاد دیگر مهم نیست بلکه تاثیر بیشتر بک لینک به کیفیت و ارتباط آن مربوط است. کلمات کلیدی مرتبط با حجم جستجوی بالا و ساده تر نسبت به سایر کلمات، بهترین ها برای شروع کار بر روی پروژه های سئو هستند.

این روز‌ها سئو محصول یکی از مهم‌ترین نیاز‌های کسب‌وکارهای آنلاین است. چنانچه به دنبال یک وبسایت موفق و کسب و کار مناسب هستید باید از اطلاعات کافی در مورد جزئیات این… خب الان نوبت آن می‌رسد که به سئوی سایت با دید وسیع‌تری نگاه کنیم. فرض کنید شبانه روز وقت گذاشتید و سایت خود را زیبا و پر از محتوا آماده کردید ولی دیدید یک جای کار می‌لنگد! همچنین گوگل در بشتر مواقع تنها به توضیح مختصری از این الگوریتم ها و حساسیت های موجود برای رتبه دهی سایت صحبت می کند و بیشتر موارد را سئوکاران حرفه ای و به مرور زمان و بدست آوردن تجربه کسب می نمایند.