آرایش ابرو فروشگاه زیبارو | takdoo-تکدو

آرایش ابرو فروشگاه زیبارو | takdoo-تکدو

همچنین در مداد ابرو پوش آپ، سه لبه در ابعاد مختلف طراحی شده که از آنها می توان در ترسیم ابرو و مواردی نظیر سایه زدن، پر کردن و شکل دادن به ابروها استفاده کرد. در قسمت انتهایی این محصول نیز، یک براش سیمی اسپولی تعبیه شده است که از آن برای مرتب کردن، شانه کردن و یکنواخت ساختن رنگ ابروها استفاده می شود. تمامی این ویژگی های خاص موجب شده است تا مداد ابرو پوش آپ به یک ابزار چند منظوره و محبوب تبدیل گردد. ویژگی خاصی که مداد ابرو پوش آپ سو بای سمیرا الفت را به یکی از بهترین محصولات آرایش ابرو تبدیل کرده است، طراحی خاص این ابرو است.

  • فروشگاه اینترنتی فلورمارشاپ، کاملترین مجموعه‌ی محصولات آرایشی و بهداشتی فلورمار در ایران، تلاش میکند تا سبد کاملی از محصولات این برند ترکیه‌ای را برای شما عزیزان فراهم سازد.
  • اگر به مدل های ابرو با گوشه هایی به سمت بالا علاقه دارید، انتهای ابرو را با استفاده از نوک مداد ابرو به سمت بالا بکشید.
  • این گونه افراد حتما باید ابروهای باریک و پوست خشک تری داشته باشند.
  • اگر این کار را انجام می‌دهید، رنگ سایه چشم که داخل ابرو به کار می رود باید با رنگ موهای شما سازگار باشد.

زیرا اگر یک بخش خالی در ابرو وجود داشته باشد نتیجه آرایش مناسب نخواهد بود. به همین منظور باید به بخش های خالی حجم دهید تا تمام ابرو یکدست به چشم بی آید. وقتی ریمل ابرو هنوز خیس است روی آن را با براش نکشید؛ چون باعث پخش شدن ریمل ابرو می‌شود. ریمل ابروی آرکانسیل دارای فیبر است که باعث حجم‌دهی به ابرو می‌شود. البته اگر پوست حساسی دارید بهتره از صابون ابروی خانگی استفاده نکنید و به صورت آماده تهیه کنید.

معرفی برند ماریو بادسکو (Mario Badescu)

به یاد داشته باشید که رنگ گیاهی مورد نظر تنها به تار موها نفوذ می کند نه پوست، از این رو نمی توان نقاط طاسی و کچلی میان ابرو را پر کند، رنگ دهد یا بپوشاند. از این رو این روش برای افرادی مناسب است که به خوبی ابروهای خود را شکل داده اند و از ابروهای خود راضی هستند و تنها رنگ و ضخامت طولانی مدتی را برای ابروهای خود خواستار می باشند. لازم به ذکر است که بر خلاف باور عموم، چسباندن مو به بخش های خالی ابرو اصلا غیر طبیعی به نظر نمی رسد. در واقع موهای چسبانده شده جزوی از شکل و فرم ابروها دیده می شوند.

ژل حالت دهنده ابرو و مژه اسنس

مدل های رنگی اون ها ابرو رو به حالتی 3 بعدی درمیارن و اون رو پرتر نشون میدن. به منظور استفاده از این صابون ابرو ابتدا اسپولی موجود را خیس و نم دار کنید و سپس آن را مستقیما روی صابون لیفت کننده ابرو بکشید و ابروها را با آن شانه کنید. بعد از آنکه مدل دلخواه تان را به ابروها دادید، چند دقیقه منتظر بمانید تا خیسی صابون ابرو روی ابروها خشک شود و ابروها در حالت موردنظر شما ثابت شود. برای حجم دادن به ابروها پس از استفاده از صابون ابرو بکا، می توانید قسمت های کم پشت ابرو را با سایه ابرو پر کنید. سایه ابرو آرت دکو که محصولی از برند آلمانی آرت دکو است، به لطف بهره مندی از بافتی پودری قسمت های خالی ابروها را به راحتی پر می کند.

این سایه ابرو که با استفاده از آن به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن می توان به ابروها جلوه ای زیبایی داد و کانتور چهره را برجسته تر نمود، قطعا جزو بهترین محصولات آرایش ابرو به حساب می آید. اگر موهای شما باریک است و فاصله هایی را بین موهای ابروهای خود احساس می کنید، بهترین ابزار برای شروع یک آرایش زیبا، استفاده از مداد ابرو است. اگر با یک مداد، موی ابروهای خود را حالت بدهید، در حقیقت، بیشترین کنترل را در دست دارید؛ به این ترتیب به راحتی می توانید در فضاهای خالی، مداد بکشید.