چگونه بازاریابی PPC را در استراتژی سئوی خود پیاده کنید


اگر می خواهید در ،ب و کار آنلاین خود موفق شوید، به بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و بازاریابی پرداخت به ازای کلیک (PPC) نیاز دارید. سئو مربوط به به صورت ارگ،ک رتبه بندی وب سایت خود تا حد امکان در صفحات نتایج موتورهای جستجو. در همان زمان، PPC به سمتی طراحی شده است پرداخت می کند برای قرارگیری برتر در همان صفحات نتایج.

در حالی که داشتن کار جداگانه آنها برای موفقیت مفید و ضروری است، اگر آنها را با هم برای شما کار کنید چه اتفاقی می افتد؟

این پست وبلاگ پیاده سازی بازاریابی PPC در استراتژی سئوی شما و مزایای انجام آن را مورد بحث قرار می دهد.

ما با تعریف SEO و PPC شروع می کنیم، سپس به مزایای استفاده از PPC در کمپین SEO می پردازیم. در نهایت، ما برخی از بهترین راه‌های پیاده‌سازی بازاریابی PPC در استراتژی سئو را مورد بحث قرار خواهیم داد.

سئو چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) روشی برای افزایش دید و بهبود رتبه یک وب سایت یا صفحه وب در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) است. سئو می تواند توسط بهینه سازی محتوای وب سایت، ایجاد بک لینک و توسعه حضور قوی در رسانه های اجتماعی.

بازاریابی PPC چیست؟

بازاریابی PPC یا تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، نوعی از بازاریابی آنلاین است که در آن تبلیغ‌کنندگان هر بار که بر روی یکی از تبلیغاتشان کلیک می‌شود، هزینه‌ای را پرداخت می‌کنند. در اصل، بازاریابی PPC راهی برای پرداخت هزینه بازدید از سایت به جای ،ب درآمد ارگ،ک است.

هنگامی که شرکت شما در بازاریابی PPC شرکت می کند، برای کلمات کلیدی خاص پیشنهاد می دهد و برای آن پول می پردازد. اگر شخصی آن کلمات کلیدی را جستجو کند، محصول یا شرکت شما در بالای صفحه جستجو ظاهر می شود.

استراتژی بازاریابی سئو چیست؟

یک استراتژی بازاریابی سئو یک برنامه عملیاتی است که شما برای بهبود دید وب سایت خود در SERP ها اجرا می کنید. این فرآیندی است که به شما کمک می‌کند بهترین راه را برای سازماندهی محتوای وب‌سایت خود تعیین کنید تا احتمال اینکه توسط افرادی که در جستجوی اطلاعات آنلاین هستند دیده شود.

یک استراتژی بازاریابی موثر سئو همچنین به شما کمک می کند تا شناسایی کنید که کدام کلمات کلیدی با ،ب و کار شما مرتبط هستند و آن کلمات کلیدی را در محتوای خود هدف قرار دهید. انجام این کار می تواند شانس شما را برای رتبه بندی بالاتر در SERP برای آن شرایط بهبود بخشد و در نتیجه ترافیک وب سایت و تبدیل بیشتری را به همراه داشته باشد.

پس چگونه تمایز بین SEO و بازاریابی PPC را بد،م؟

سئو تجربه کاربری بهتری را با اجازه دادن به مشتریان برای یافتن دقیقا همان چیزی که در جستجوی آن هستند فراهم می کند. بهینه سازی محتوای خود به شما این امکان را می دهد که در گوگل رتبه بالاتری ،ب کنید تا مردم بتوانند به سرعت شما یا آنچه را که می فروشید پیدا کنند. مردم به طور کلی بر روی وب سایت های با رتبه بالاتر کلیک می کنند، بنابراین منطق به ما می گوید که هر چه سایت شما در SERP بالاتر باشد، ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد. هدف PPC سرعت است. بازاریابی PPC بر روی رساندن مشتریان به صفحه مورد نظر با نوشتن نسخه تبلیغاتی متقاعدکننده تمرکز دارد.

بسیاری از ،ب و کارها برای کلمات کلیدی و رتبه برتر در SERP ها رقابت می کنند، بنابراین، ،ب رتبه بالا در گوگل برای وب سایت خود با استفاده از SEO یا PPC زمان و تلاش زیادی را می طلبد.

با این حال، یک تفاوت اساسی بین این دو زمینه این است که کلیک بر روی فهرست ارگ،ک هیچ هزینه ای ندارد، در حالی که یک کلیک PPC هزینه دارد.

هنگامی که این دو ایده با هم کار می کنند، تضمین می شود که بر SERP ها تسلط بیشتری خواهید داشت، که به افزایش قابل توجهی در ROI تبدیل می شود.

بهترین راه ها برای پیاده سازی PPC در استراتژی سئوی شما چیست؟

تمرکز اصلی یک کالا استراتژی بازاریابی محتوا این است که از SEO استفاده کنید تا وب سایت خود را در معرض دید ا،ر افراد قرار دهید تا بتوانند روی آن کلیک کرده و با ،ب و کار شما تعامل داشته باشند. بنابراین، شما باید آماده باشید تا هر کاری ممکن را انجام دهید تا ،ب و کار خود را تا حد امکان در SERP بالاتر ببرید.

یکی از راه‌های انجام این کار، ،یب استراتژی‌های PPC برای بازاریابی با استراتژی‌های سئو است. پس از انجام این کار، ترافیک وب سایت، فروش و درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش خواهید داد.

در اینجا برخی از بهترین راه‌ها برای پیاده‌سازی بهترین عملکرد با بازاریابی PPC در استراتژی سئو و مزایای آن آورده شده است.

صفحات فرود خود را ،یب کنید تا از مزایای هر دو بهره مند شوید

وقتی ،ت به بازاریابی آنلاین می‌رسد، ضروری است که از هر دارایی که در اختیار دارید حدا،ر استفاده را ببرید. این بدان م،است که صفحات فرود خود را بهینه کنید تا از مزایای استراتژی های PPC و SEO بهره مند شوید. اگر هنوز وب سایت ندارید، می تو،د از آن استفاده کنید سازنده وب سایت سئو و از همان ابتدا صفحات فرود بهینه سازی شده ایجاد کنید. اگر نه، می تو،د به راحتی چند تغییر در صفحات فرود موجود خود ایجاد کنید.

کمپین‌های PPC می‌توانند به شما کمک کنند تا بازدیدکنندگان بیشتری را به وب‌سایت خود جذب کنید، در حالی که SEO می‌تواند به جذب بازدیدکنندگان کمک کند و به آنچه ارائه می‌دهید علاقه مند شوند. با بهینه سازی صفحات فرود خود، می تو،د مطمئن شوید که مشتریان بالقوه بهترین تجربه ممکن را هنگام بازدید از سایت شما ،ب می کنند. این نه تنها شانس تبدیل آنها را افزایش می دهد، بلکه به بهبود رتبه شما در صفحات نتایج موتور جستجو نیز کمک می کند.

زم، که صفحات فرود شما هستند بهینه سازی شده برای PPC و استراتژی های سئو، مشتریان شما جلوه صدای فراگیر را تجربه خواهند کرد. شاید یک مشتری به دنبال یک محصول باشد، روی یک تبلیغ PPC کلیک کند، در صفحه فرود PPC شما قرار بگیرد و قبل از ،وج یک دقیقه اطراف را مرور کند.

برخی افراد از تبلیغات پولی برای ،ید استفاده نمی کنند. اما از آنجایی که شما همچنین صفحات فرود سئوی ارگ،ک را برای فروش بهینه سازی کرده اید، PPC شما به سادگی نام برند شما را در ذهن خود قرار می دهد.

سپس، چند ساعت یا چند روز بعد، آن مشتری برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولی که می‌خواهد ب،د جستجو می‌کند. از آنجایی که قبلاً تبلیغ PPC شما را دیده‌اند، می‌دانند که شما چیزی را دارید که به دنبال آن هستند و در نهایت روی صفحه فرود ارگ،ک شما کلیک می‌کنند، صفحه‌ای که برای ،ید سریع و کارآمد بهینه شده است.

برای دستیابی به موتور جستجوی نهایی، همان کلمات کلیدی ارگ،ک را پیشنهاد دهید

PPC می تواند در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) بیشتر از SEO به تنهایی دیده شود. سئو به وب سایت شما یک رتبه ارگ،ک در SERP ها می دهد. هنگامی که برای کلمات کلیدی پیشنهاد می دهید، می تو،د در بالای نتایج جستجوی ارگ،ک ظاهر شوید و شانس کلیک کاربران بر روی سایت شما را افزایش دهید.

علاوه بر این، جستجوی پولی می‌تواند به شما کمک کند تا کاربر، را که فعالانه به دنبال محصولات یا خدمات شما هستند، هدف قرار دهید. این موضوع آن را به ابزاری ارزشمند برای مشاغلی تبدیل می کند که به دنبال افزایش ترافیک وب سایت و درآمد هستند. هنگامی که کاربران عبارتی را جستجو می کنند که ،ب و کار شما با PPC هدف قرار داده است، ممکن است تبلیغ شما را در بالای صفحه ببینند و شانس شما را برای کلیک ، روی آن افزایش دهد.

منبع

استراتژی های تحقیق کلمه کلیدی و داده خود را ،یب کنید

علاوه بر مناقصه بر روی کلمات کلیدی مشابه کمپین بازاریابی سئوی ارگ،ک خود با کمپین PPC خود، همچنین می تو،د از این دو استراتژی در ارتباط با یکدیگر برای پوشش کلمات کلیدی بیشتری استفاده کنید. هنگامی که یک کمپین PPC را اجرا می کنید، به داده های ارزشمندی دسترسی دارید که می تواند برای اطلاع رس، استراتژی سئوی خود استفاده شود. این داده ها شامل اطلاعاتی در مورد اینکه کدام کلمات کلیدی برای تبلیغ شما موثرتر هستند و بینش رفتار مشتری را شامل می شود.

وقتی استراتژی‌های SEO و PPC را ،یب می‌کنید، می‌تو،د کلمات کلیدی و داده‌ها را جستجو کنید تا بیشترین بهره را از کمپین‌های خود ببرید. هنگامی که مشاهده کردید کدام کلمات کلیدی در کمپین PPC شما موفق هستند، می تو،د آن کلمات کلیدی را در استراتژی محتوای ارگ،ک خود قرار دهید و رتبه بندی موتور جستجوی خود را برای مدت طول، تری افزایش دهید.

علاوه بر این، می تو،د از داده های SEO که اکنون دارید برای ایجاد یک کمپین پولی جدید استفاده کنید. با این حال، این بار با یک موقعیت شروع بهتر شروع خواهید کرد که هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت، زیرا از قبل می د،د به دنبال چه چیزی باشید. همچنین می تو،د با استفاده از سئو بررسی کنید که افراد برای یافتن سایت شما به دنبال چه چیزی هستند. سپس می تو،د یک نسخه تبلیغاتی مشابه ایجاد کنید و آنچه را که قبلاً نتایج مثبتی به شما نشان می دهد گسترش دهید.

نتایج تحقیقات کلمات کلیدی و داده های مش، از ،یب استراتژی های بازاریابی PPC و SEO. با استفاده از هر دو کانال، بهتر می تو،د درک کنید که چه چیزی برای ،ب و کار شما خوب است و چه چیزی نه. این تحقیق به شما کمک می کند تا بهینه سازی های لازم و تست های A/B را برای بهبود کمپین های خود انجام دهید.

از بازاریابی PPC برای تقویت هدف گذاری مجدد خود استفاده کنید

PPC به شما اجازه می دهد تا مشتریان بالقوه ای را که قبلاً به محصول یا خدمات شما علاقه نشان داده اند، مجدداً هدف گیری کنید. این به این دلیل است که می تو،د از کوکی ها برای ردیابی رفتار آنها استفاده کنید و آنها را با تبلیغات مرتبط با علایق آنها هدف قرار دهید.

هنگامی که استراتژی های بازاریابی SEO و PPC را ،یب می کنید، راه کارآمدتری برای هدف گیری مجدد مخاطبان ایجاد می کنید. با استفاده از PPC برای هدف قرار دادن کاربر، که قبلاً از سایت شما بازدید کرده اند، می تو،د از SEO برای بازگرداندن آنها به محتوای خود استفاده کنید. به این ترتیب می تو،د به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنید و تعداد بیشتری از آنها را به ،یدار تبدیل کنید.

ابزارهای بازاریابی PPC و SEO خود را ،یب کنید

امروزه ا،ر مشاغل از ابزارهای مختلفی برای بازاریابی محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. با ،یب جستجوی پولی و ابزارهای بازاریابی سئو، می تو،د بهتر درک کنید که کاربران چگونه محتوای شما را آنلاین پیدا می کنند. این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا استراتژی سئوی خود را با هدف قرار دادن کلمات کلیدی من، و بهبود محتوای وب سایت خود بهبود بخشید.

SEMrush یک ابزار عالی برای تاکتیک های PPC و SEO است. این داده ها را در مورد وب سایت های رقیب، از جمله کلمات کلیدی مورد نظر آنها ارائه می دهد. سپس می تو،د از این اطلاعات برای بهبود محتوای وب سایت خود و هدف قرار دادن کلمات کلیدی مشابه استفاده کنید.

کنسول جستجوی گوگل ابزار ارزشمند دیگری برای PPC و SEO است. این نشان می دهد که کاربران چگونه محتوای شما را به صورت آنلاین پیدا می کنند و هر خطایی که ممکن است مانع از یافتن آن شود. سپس می تو،د این خطاها را برای بهبود دید وب سایت خود در نتایج جستجو برطرف کنید.

،یب جستجوی پولی و سئو ابزار بازاریابی به شما درک بهتری از نحوه یافتن محتوای شما توسط کاربران می دهد. این اطلاعات می تواند به شما در بهبود محتوای وب سایت و استراتژی سئو کمک کند.

،یب جستجوی پولی و سئو
منبع

از کمپین PPC خود برای صرفه جویی در هزینه در استراتژی سئوی خود استفاده کنید

PPC در واقع می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه کمپین های سئو کمک کند. این به این دلیل است که شما فقط زم، پرداخت می کنید که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند، بنابراین فقط برای نتیجه هزینه پرداخت می کنید.

صرفه جویی در پول همیشه اولویت اصلی ،ب و کارها است و وقتی ،ت به بازاریابی می رسد، راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. ،یب استراتژی های بازاریابی PPC و SEO یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه است.

PPC می تواند یک راه عالی برای به دست آوردن نتایج سریع ترافیک باشد، به خصوص اگر کلمات کلیدی رقابتی را هدف قرار دهید. با این حال، اگر رقبای شما دقیقاً روی آن کلمات کلیدی مناقصه نمی‌دهند، می‌تو،د با پیشنهاد ن، خود برای آن‌ها در پول خود صرفه‌جویی کنید. در عوض، تلاش خود را بر روی سئو و رتبه بندی محتوای خود به صورت ارگ،ک متمرکز کنید. این کار بیشتر طول می کشد، اما در دراز مدت هزینه کمتری خواهد داشت.

یک راه عالی دیگر برای صرفه جویی در هزینه با PPC، هدف قرار دادن کلمات کلیدی کم ترافیک است. این کلمات کلیدی ممکن است به اندازه کلمات کلیدی پربازدید کلیک ایجاد نکنند، اما قیمت پیشنهادی آنها بسیار کمتر خواهد بود. این می تواند یک راه عالی برای ،ب درآمد بیشتر با کمپین های PPC باشد.

با استفاده از استراتژی های بازاریابی PPC و SEO، می تو،د در هزینه های خود صرفه جویی کنید در حالی که همچنان ترافیک و سرنخ های زیادی برای ،ب و کار خود ایجاد می کنید.

نتیجه

هنگامی که می خواهید تلاش های خود را برای بهینه سازی موتور جستجو افزایش دهید، مهم است که بازاریابی پرداخت به ازای کلیک را در استراتژی خود در نظر بگیرید. PPC می تواند به افزایش دید وب سایت و ترافیک جستجوی ارگ،ک شما کمک کند و همچنین به بهبود نرخ کلیک (CTR)، هزینه به ازای هر کلیک (CPC) و سایر معیارها کمک کند.

برای اینکه بیشترین بهره را از کمپین های PPC خود ببرید، اطمینان از اینکه کمپین های SEO شما نیز به طور موثر اجرا می شوند بسیار مهم است. در اینجا چند نکته برای ادغام PPC در استراتژی SEO شما وجود دارد:

1. تحقیق کنید که کدام کلمات کلیدی را باید با کمپین های PPC خود هدف قرار دهید. هنگامی که مشخص کردید کدام کلمات کلیدی را می خواهید هدف قرار دهید، مطمئن شوید که کمپین های سئو شما همین کلمات کلیدی را نیز هدف قرار می دهند. این کمک می کند مطمئن شوید که وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برای این کلمات کلیدی ظاهر می شود و تا حد امکان ترافیک بیشتری از این جستجوها دریافت می کنید.

2. از کلمات کلیدی ی،، در کمپین های PPC و SEO خود استفاده کنید. استفاده از کلمات کلیدی ی،ان در هر دو کمپین به بهبود ثبات پیام های بازاریابی شما در همه کانال ها کمک می کند. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که مخاطبان هدف شما بدون توجه به نحوه تعامل آنها با برند شما – چه از طریق نتایج جستجوی پولی یا ارگ،ک، پیام های مشابهی را ببینند.

3. وب سایت خود را هم برای انسان ها و هم برای موتورهای جستجو بهینه کنید. مهم است به یاد داشته باشید که اگرچه شما یک کمپین PPC را اجرا می کنید، اما همچنان می خواهید مردم از وب سایت شما بازدید کنند و با آن تعامل داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما هم برای انسان ها و هم برای موتورهای جستجو بهینه شده است تا حدا،ر ترافیک را از هر دو منبع دریافت کند.

پیروی از این نکات تضمین می کند که کمپین های PPC و SEO شما با هم کار می کنند تا دید وب سایت شما و ترافیک جستجوی ارگ،ک را بهبود بخشند.

PPC ابزار ارزشمندی است که می تواند برای بهبود دید و رتبه وب سایت شما مورد استفاده قرار گیرد. هنگامی که PPC در ارتباط با SEO استفاده می شود، می تواند به شما کمک کند تا به دید بیشتر موتورهای جستجو، تحقیقات کلمات کلیدی و داده های مش،، هدف گذاری مجدد کارآمدتر و افزایش پس انداز دست یابید.

پیاده سازی PPC در استراتژی سئوی شما یک راه عالی برای بهبود تلاش های بازاریابی آنلاین شما است.




منبع: https://www.seoblog.com/،w-to-implement-ppc-marketing-into-seo-strategy/