همکاران کارآمد روز سه شنبه را در سراسر جهان جشن می گیرند


همکاران ما مشتاق ایجاد تأثیر مثبت از طریق بازپرداخت در جوامع محلی خود هستند. اهدای سه‌شنبه، روزی است که سخاوت جه، را در بر می‌گیرد و افراد و سازمان‌ها را تشویق می‌کند تا به هر طریقی که می‌توانند به آنها کمک کنند، و بسیاری از همکاران Perficient به طور کامل این تعطیلات را پذیرفتند.

چندین همکار از سراسر جهان نحوه جشن گرفتن سه شنبه را به اشتراک گذاشتند. در اینجا چند مورد از روش هایی که همکاران Perficient در Giving Tuesday ایجاد ،د آورده شده است:

Jennifer Heads،t 2020 Scaled

گفت: “هدایای سه شنبه یک روز جمع آوری کمک های مالی بزرگ برای بنیادی است که به یاد پدرم پس از درگذشت او از سرطان آغاز شد.” جنیفر روستال، کارگردان، مشاوره تعالی تحویل. این بنیاد از بیماران سرط، حمایت مالی می کند تا به آنها در رفع نیازهای فوری خود مانند حمل و نقل، گاز، داروها، قبض های خانگی و غیره کمک کند، بدون اینکه هیچ حلقه ای برای پرش وجود داشته باشد. ما همیشه کمک مالی می‌کنیم، اما در روز سه‌شنبه هدیه، سعی می‌کنم به انتشار پیام کمک کنم تا بتو،م به هدف جمع‌آوری کمک مالی خود برسیم و به بیماران سرط، و خانواده‌هایشان کمک کنیم.»

E1baf6dad75369ee94f488ed94df3c1a

گفت: «برخی از دوستان خانوادگی من هر سال یک رانندگی را ترتیب می دهند تا بسته های مراقبتی را برای افراد بی خانمان در سنت لوئیس جمع کنند. سیدنی لوتر، مدیر، عملیات رهبری فروش. «من توانستم جوراب، مسواک و بسیاری از لوازم بهداشتی دیگر را اهدا کنم. ما در 6 دسامبر بسته‌ها را جمع می‌کنیم و تحویل می‌دهیم!»

اسکرین شات 2022 12 06 114038گفت: “من هر ماه به یک خانه خیریه کمک می کنم تا به نوعی به آنها کمک کنم و این برای من نیز خوشحالی می کند.” اشوین کریشنامورتی، مشاور فنی، چنای.

گفت: «ما از جمعه سیاه استفاده می‌کنیم تا دلارهای خود را افزایش دهیم و ،اب‌بازی‌ها و کت‌های بیشتری را برای اهدا ب،یم، زیرا فکر می‌کنم این کریسمس سخت‌تر برای بسیاری از خانواده‌هایی است که سعی در پرداخت هزینه‌های کالا، بنزین و مواد غذایی دارند.» کلی وایت، مدیر ارشد پروژه، بهداشت و درمان. من ده ها کت بچه و یک کامیون ،اب بازی دارم که آنها را به کلیسایی در ج، کانزاس سیتی خواهم برد.»

«ما سنت اهداء به سازمان‌های غیرانتفاعی داریم بنیاد اوتیسم آخیل و کشاورزان هندی را نجات دهید“گفت آنانت چوداری، معمار ارشد فنی، Cloud Infra و APIM. با Save Indian Farmers، من به خانواده‌های کشاورز و بچه‌هایشان که فاقد تحصیلات هستند کمک می‌کنم تا سلامت خود را حفظ کنند و از آنها در راه‌اندازی ،ب‌وکارهای کوچک حمایت کنم.»

Perficient به همکاران ما فرصت هایی برای مشارکت، بازپرداخت و ارتباط با دیگران ارائه می دهد. ما ERG دادن کامل نشان دهنده تعهد دیرینه ما به یک سازمان بشردوستانه با همکار، است که مشتاق کمک به جوامعی هستند که در آن زندگی و کار می کنیم. Giving ERG یک گروه داوطلبانه و تحت رهبری کارمندان است که از همکاران Perficient تشکیل شده است که بر اساس علایق یا پیشینه های مش، به یکدیگر می پیوندند و همه بر ایجاد تفاوت مثبت در جهان متمرکز هستند.

Perficient نیز a برنامه مسابقه خیریه برای تشویق همکاران ایالات متحده به در نظر گرفتن حمایت از یک یا چند سازمان همسو با فلسفه بشردوستانه شرکتی ما برای پیشرفت آموزش STEM و بهبود سلامت و رفاه. کمک های مالی با Perficient تا 100000 دلار در سال مطابقت دارد.

همکاران ما به شدت درگیر کارهای بشردوستانه هستند و به روش های م،ادار و قابل توجهی انفاق می کنند. ما دوست داریم ببینیم چگونه آنها جهان را به سمت بهتر شدن تغییر می دهند!


برای رشد شغلی خود آماده اید؟

در Perficient، ما دائماً به دنبال راه‌هایی برای قهرم، و به چالش کشیدن نیروی کار با استعداد خود با پروژه‌های جالب برای مشتریان برجسته هستیم، رشد شخصی و حرفه‌ای را از طریق آموزش و راهنمایی تشویق می‌کنیم، و فرهنگ مردم‌محور خود و روش‌های نوآورانه‌ای را که به Perficient و خدمات ارائه می‌دهند تجلیل می‌کنیم. انجمن.

در مورد چگونگی کار در Perficient در ما بیشتر بد،د صفحه مشاغل. مشاهده مشاغل باز یا به جامعه استعدادهای ما بپیوندید برای راهنمایی های شغلی، فرصت های شغلی، به روز رس، های شرکت، و موارد دیگر!

وارد Life در Perfect شوید و با ما در ارتباط باشید لینکدین، یوتیوب، توییتر، و اینستاگرام.




منبع: https://blogs.perficient.com/2022/12/06/perficient-colleagues-cele،te-giving-tuesday-around-the-globe/