سئو چیست SEO چیست آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو متمم

اصطلاحات سئو داخلی و سئو خارجی بر اساس نوع اقدامات شما در وب سایت طبقه بندی می شوند. به همین دلیل است که در تمامی تکنیک های این راهنما، صحبت از سئو برای گوگل به وسط می آید. در عین حال جالب است بدانید که اغلب تکنیک های سئو شکل عمومی دارند و بر روی همه موتورهای جستجو کار میکنند.

  • با تغییر محتواهای قدیمی شانس افزایش رتبه مقاله را در سرچ برابر خواهید کرد.
  • کسب و کارهای سنتی تصور می‌کنند که برای ورود به فضای بازاریابی دیجیتال، داشتن یک سایت زیبا و قدرتمند کفایت می‌کند.
  • استفاده از سرفصل های دوره و نکاتی که در طول دوره کاربران آموزش خواهند دید.
  • سئو تلاشی یک باره نیست و متخصصین سئو آن را به عنوان یک استراتژی بازاریابی بلند مدت پیشنهاد می کنند.

این کوهنوردی می‌تونه به تنهایی ( فریلنسر) یا به صورت جمعی انجام بشه ( تیم سئو ) انجام بشه. قبل از اینکه شروع به حرکت کنیم باید نقشه راه رو داشته باشیم ( طراحی استراتژی) باید با خودمون یک سری تجهیزات مثل کیسه خواب، کاپشن، کفش کوهنوردی و غذای سبک رو به همراه ببریم ( سئو تکنیکال). صفحاتی که در بخش crawled – currently not indexed قرار می‌گیرند عموما صفحاتی هستند که ارزش محتوایی بالایی نداشتند یا به دلیل تعداد زیاد از بودجه خزش سایت شما بیشتر بوده اند. با حذف تگ‌های اضافی و صفحات کم ارزش صفحات نمایش داده شده در این بخش نیز به مرور کاهش می‌یابد.

استفاده از ویدئوهای کوتاه جهت شناخت بیشتری کاربران با دوره های آموزشی. ایجاد صفحات لندینگ پیج زیبا که کاربران به راحتی توانایی تحلیل و کار با آن را داشته باشند. این تکنیک، بیشتر در میان مشاغل کوچک که هنوز در صنعت شناخته نشده اند، رایج است و معمولاً در خصوص وب سایت های بزرگ اتفاق نمی افتد.

رتبه گوگل بر اساس جستجو کلمات کلیدی مختلف و رتبه ای که موتورهای جستجو به سایت و صفحات سایت شما میدهند است . بنابراین در حالت کلی چیزی که به نفع یک سایت و داشتن کاربر ارزشمند و بازخورد مناسب است رتبه گوگل آن سایت است نه رتبه الکسا. اما چاره کار کجاست؟ استفاده از شرکت هایی که به خود از متخصصان برجسته بازاریابی هستند و تیم خود را برای اینکار پرورش داده اند.

۴. افزایش سرعت سایت

الگوریتم کبوتر گوگل برای کسب‌وکارهای محلی یک فرصت عالی ایجاد کرده است تا بتوانند جزو نتایج اولیۀ جستجوهای کاربران نزدیک به خودشان باشند. برای مثال وقتی که در گوگل جستجو کنید کافه‌های نزدیک من، فقط کافه‌هایی که در مناطق نزدیک به شما نشان داده می‌شود. این معیارها به تفکیک توسط الگوریتم‌های گوگل بررسی می‌شود. در زیر لیست تمامی الگوریتم‌های گوگل که بیشترین تاثیر را در نتایج گوگل دارند برایش ما آورده‌ایم و توضیح دادیم هر کدام مسئول چه کاری هستند. یک منبع عالی برای درک فکر و سیاست‌ها موتور جستجوی گوگل، کتابی است به نام «راهنمای ارزیاب‌های گوگل» که با خواندنش متوجه می‌شوید گوگل چطور فکر می‌کند و چه معیارهایی برای رتبه‌بندی اهمیت دارند.

Keyword Research یا تحقیق درباره کلمه کلیدی چیست و چرا از اهمیت بالایی برخوردار است؟

در واقع سئو مجموعه‌ای از فعالیت‌های متنوع و مستمر است که اجرای آن هم به دانش و هم به تجربه نیازمند است. تصمیم‌گیری در مورد این که چه کسی سئو سایت ما را بر عهده بگیرد بستگی به 3 فاکتور اصلی شامل بودجه، منابع انسانی و زمان خواهد داشت. با توسعه مداوم فناوری و ظهور دستگاه های جدید که افراد برای جستجوی خود از آنها استفاده می کنند نرخ جستجو هیچ وقت کاهش نمی یاد. بنابراین، همیشه باید به توسعه و سئو سایت خود ادامه دهید تا به صدر نتایج جستجو برسید.

ابزار خوشه‌سازی کلمات کلیدی

مدیرانی که می‌خواهند به جایگاه نخست موتورهای جستجو دست یابند و در طولانی مدت جایگاه خود را حفظ کنند لازم است از تلفیق این دو روش برای دستیابی به اهداف خود استفاده کنند. جهت راهنمایی های بیشتر در این زمینه می توانید مقالهسئو یا ادوردز ؟ کدامیک برای کسب و کار شما بهتر است ؟ را مطالعه بفرمایید. سلام من یه سایت دارم که میشه گفت از نظر فنی بسیار تمیز هست و موارد سئو داخلی هم در اون کاملا رعایت شده . و با اینکه کیفیت مطالب و دیزاین از خیلی سایتهای دیگه بهتر هست ، اما سایتهایی که قدیمی تر هستند و بک لینک های زیادی دارند همچنان بالا هستند. اونایی که نمیتونن مثل سایتهای بزرگ برای تبلیغات و رپرتاژ هزینه کنند چطور میتونن رتبه های بالا رو کسب کنند؟ ممنون میشم راهنمایی کنید. البته در کنار سئو داخلی و سئو خارجی صحیح و اصولی می توانید از کامنت ها هم در این خصوص بهره ببرید.

یک فروشگاه لباس را تصور کنید که بهترین برندهای دنیا را با پایین‌ترین قیمت عرضه می‌کند ولی در شهری کم جمعیت، طبقه زیرهمکف پاساژی متروک یا یک کوچه فرعی در محله‌ای مسکونی قرار گرفته است. میزان فروش این فروشگاه چقدر با کیفیت محصولاتی که ارائه می‌کند همخوانی دارد؟ قطعا نمی‌تواند از تمام پتانسیل‌های خود بهره بگیرد. کسب و کارهای سنتی تصور می‌کنند که برای ورود به فضای بازاریابی دیجیتال، داشتن یک سایت زیبا و قدرتمند کفایت می‌کند. بله مطالب اگر در زیر دامنه و دامنه اصلی کپی باشند شما دچار جریمه خواهید شد و به سئو شما اسیب وارد می شود.