سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟

شما باید در موضوعی که در مورد آن می نویسید متخصص باشید و در هنگام نوشتن محتوا آن را ثابت کنید. یک راه عالی برای برنامه ریزی و سازماندهی موضوعات محتوا استفاده از به اصطلاح “هاب محتوا” است. گوگل در کنار الگوریتم ها از داده های انسانی نیز استفاده می کند.

  • چرا شما این مطلب به این خوبی رو رایگان منتشر می کنید؟ چی پشت این کاره من نمی فهمم فقط می تونم تشکر کنم.
  • برای اینکه راحت تر به این قضیه نگاه کنید، باید ماموریت اصلی گوگل را بشناسید.
  • سوال اینجاست چرا از همان صفحات وب به جای صفحات فرود استفاده نکنیم؟ در پاسخ باید بگوییم، صفحات وب دارای موضوعات و عناوین مختلف و بیشماری است و ممکن است لینک‌های زیادی در آن وجود داشته باشد.
  • سرعت بارگذاری صفحه یکی از مهمترین جنبه های سئو تکنیکال و یک فاکتور مهم در UX است.
  • مراحلی که در این چک لیست خواهید دید، جدیدترین نکات سئو هستند که تا امسال (یعنی سال 2022) منتشر شده‌اند.

خبر خوب این است که برای افزایش سرعت سایت وردپرسی راهکارهای زیادی داریم. انتخاب موضوع محتوا نقش بسیار مهمی در دریافت بک‌لینک دارد و در ادامه به ۳ موضوع مناسب محتوا برای ساخت بک‌لینک اشاره می‌کنم. روش کار در این تاکتیک‌ها این است که محتواهایی دقیقا با هدف کسب بک‌لینک درست می‌کنید و سپس به وبلاگ‌نویسان حرفه‌ای اطلاع می‌دهید تا به شما بک‌لینک بدهند.

بعد از همه اینها، چطور سایتم را به صفحه اول برسانم؟

ضروری نیست، اما اگه تعداد صفحات سایتتون زیاده، حتما پیشنهاد میشه که سایت مپی ایجاد و اونو در گوگل سرچ کنسول Submit کنید. وب سایتی که در هاست با کیفیتی باشد، چه در داخل چه در خارج، از نظر سئو امتیاز خوبی کسب می کند. منتها چون درصد هاستای ضعیف در ایران نسبت به خارج بیشتر است، به همین دلیل هاست های خارجی از طرف خیلی از متخصصین سئو پیشنهاد می شود. افزونه Yoast SEO تنها ابزاری کمکی برای پیاده سازی بهتر و آسانتر بخش کوچکی از سئو در وب سایت های وردپرسیست و تنها با نصب آن نبایست انتظار داشت که همه چیز درست شود. چه بسا دیده شده که وبمستران زیادی با پیاده سازی اشتباه همین افزونه از جهات بسیاری متضرر شده اند.

کیورد استافینگ چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

این تغییرات در صفحه نمایش قابل رؤیت نیستند و تنها برای ربات های موتور جستجوگر گوگل کارایی خواهند داشت. ربات ها یا لینک های سایت را با دقت پیمایش می کنند و مسیر داده شده توسط لینک ها را به عنوان مسیر رفت و آمد خود انتخاب می کنند. درگذشته پیج رنک معیار گوگل برای امتیاز دادن به لینک ها بوده است، اما در حال حاضر Domain Authority و Page Authority معیار اصلی برای امتیاز دهی به لینک ها می باشند. سرعت سایت نکته بسیار مهمی در سئو محسوب می شود، خصوصا در سال 2018 به این نکته تاکید بیشتری شده است، در کل می توان گفت وب سایتی که همیشه از دید کاربر و گوگل در دسترس باشد رتبه بالاتری کسب خواهد کرد. LSI مخفف عبارت و از نظر لغوی به معنای ایندکس معنایی پنهان است.

اکر در سئو به کمک نیاز داشتید، بهتر است که از خدمات سئو شرکت های معتبر مانند رادزاد استفاده کنید. در حال حاضر هیچ ارتباط مستقیمی بین شبکه های اجتماعی و سئو وجود ندارد. اگر وب سایت شما حضور پر رنگی در شبکه های اجتماعی دارد، بدین معنا نخواهد بود که در گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز رتبه بالایی کسب کند. با این حال با فعالیت در شبکه های اجتماعی و تبدیل شدن به یک برند قوی، از نتایج این امر در حوزه سئو به صورت غیر مستقیم بهره ببرید.

اکثر سایت ها بعد از مدت طولانی درصورتی که دارای مطالب مفید و قابل ارجاعی باشند این لینک سازی به صورت طبیعی و در طول زمان برایشان ایجاد خواهد شد. سلام ممنونم از شما .خوب بود .اگه میشه از جدید ترین باید ها و نباید های سئو هم مقاله تهیه کنید.با تشکر از شما. زیرا این روش در مقایسه با تبلیغات اینترنتی اعتماد بیشتری برای مخاطبان ایجاد می‌کند.

برخی محتواها در نسخه موبایل پنهان می‌شوند و چون گوگل نسخه موبایل را یک نسخه کامل می‌داند، آن محتواها از چشم گوگل مخفی می‌ماند. نسخه موبایل محتوای شما باید به نحوی باشد که کاربر محتوا را با همان کیفیتی که در دسکتاپ می‌بیند، در موبایل هم ببیند. وقتی گوگل این کلمات را در متن شما ببیند، متوجه می‌شود که به خوبی موضوع را پوشش داده‌اید.