سئو چیست؟ تمام آن چه باید در مورد SEO بدانید-لیلی ری | سئو

PHP یک زبان اسکریپت نویسی متن باز (Open-Source) سمت سرور است. PHP برای ایجاد صفحات وب پویا که با پایگاه داده کار می‌کنند، طراحی و ساخته شد. پلتفرم‌هایی مثل جوملا و ورد‌پرس از این زبان استفاده می‌کنند.

  • مثلا شما در تبلیغات کلیکی یا PPC باید همیشه حساب خود را شارژ کنید اما در سئو همه چیز رایگان است.
  • جاوا اسکریپت محیط وب را به محیطی جذاب و کاربردی و البته کارپسند تبدیل می کند؛ شما می توانید بدون نگرانی از این زبان برنامه نویسی استفاده کنید.
  • ارائه مفاهیم پیچیده سئو با زبانی ساده برای استفاده آسان کسانی که قصد دارند رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهند و کسب و کار خود را پررونق کنند.
  • در زمانی که یک وب‌سایت در مراحل ابتدایی سئو است، مسئولیت بهینه‌سازی داخل و خارج سایت، می‌تواند بر عهده یک نفر باشد.
  • حدود چهارسال بعد پارامتر کافئین به عنوان نقش اصلی در سئو معرفی شد که هدف آن افزایش سرعت بود.

Crawling – خزش در محتوای سایت هاگوگل مانند یک کاربر وارد سایت شما می‌شود و با راهنمایی فایل robots.txt سایت شما را خزش میکند و اطلاعات را آماده ایندکس شدن می‌کند. اولین بار یاهو در سال 1995 بحث اصول و قوانین سئو را مطرح کرد. اما با ورود جستجوگر گوگل به این عرصه، اصول سئو با رنگ و بویی جدید به کاربران وب ارائه شد.

سئو بازی بهتر بودنه

از PHP همچنین در توسعه اپلیکیشن‌های موبایل نیز استفاده می‌شود. میزان دیده شدن و جستجو در دنیای اینترنت می‌باشد که می‌‌توانید آمار دقیقی در وب مستر تولز از آن مشاهده کنید. به عنوان مثال زمانی که می‌خواهید بدانید یک کلمه کلیدی چقدر بازدید و جستجوی ماهیانه دارد باید Impressin آن کلمه کلیدی را بررسی کنید. سئو کلاه سفید انجام می‌دهید و نگران جریمه شدن توسط گوگل نیستید و از همه مهم‌تر نیاز نیست پنل مدیریت سایت را به دست کس دیگری بدهید. ممکن است سئوکار سایت شما را با روش‌های کلاه سیاه سئو کند و از نتایج گوگل برای همیشه حذف شوید و یا به اصطلاح پنالتی شوید. یعنی روی کلمه سخت و پر رقابتی مثل طراحی سایت گاها مدیر سایت باید به ازای هر کلیک تا 15 هزار تومان هم هزینه پرداخت کند!

ابزارهای آنالیز تحقیق کلمات کلیدی (معرفی 12 ابزار کاربردی)

Organic Search یا Natural Search یا جستجوی طبیعی، به نتایجی اشاره دارد که در صفحات نتایج موتور‌های جستجو، زیر تبلیغات گوگل فهرست می‌شوند و رتبه‌هایشان را با رعایت اصول سئو بدست می‌آورند. Google AdSense بستری را برای صاحبان سایت فراهم می‌کند تا از محتوای آنلاین خود درآمد کسب کنند. Google AdSense پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که صاحبان سایت می‌توانند با گذاشتن تبلیغات آن روی سایت خود، برحسب تعداد کلیک یا بازدید پول دریافت کنند. به اینصورت که، صاحبان سایت با ثبت نام در Google AdSense آمادگی خود را برای گرفتن تبلیغات گوگل اعلام می‌کنند و از آن طرف، افراد آگهی دهنده با استفاده از ابزار Google Ads، آگهی‌های مد نظر خود را به گوگل می‌دهند. گوگل نیز آگهی این افراد را، در‌صورتی که مرتبط با نوع محتوا و بازدید کنندگان سایت‌هایی که در Google AdSense ثبت نام کرده‌اند باشد، به سایت‌های داوطلب می‌دهد. صاحبان سایت‌ها نیز مختارند تا تبلیغات گوگل را هر کجا‌ی صفحات وبسایت خود که می‌خواهند قرار دهند.

اطلاعات درباره کاربران فقط برای کمک به ایجاد محصولاتی که آنها می خواهند نیست. این اطلاعات بخش مهمی از استراتژی سئویی و بازاریابی محتوا را متاثر می کنند. برای موفقیت در SEO، باید محتوایی پیرامون موضوعاتی ایجاد کنید که کاربران شما جستجو می کنند. تا زمانی که کاربران مخاطب خود را نشناسید، درک انواع چیزهایی که آنها جستجو می کنند تقریبا غیرممکن است. محتوای موجود در آن صفحات، به‌علاوه لینک‌های داخلی به خزنده کمک می‌کند تا بفهمد هر صفحه درباره چیست و چگونه از نظر معنایی به همه صفحات دیگر در دیتابیس search engine، مرتبط می‌شود.

لینک‌های Nofollow باعث جلوگیری از خروج پیج‌رنک نمی‌شوند و فقط باعث از بین رفتن پیج‌رنک می‌شوند. الگوریتم پیج‌رنک کاملا مبتنی بر فرمول‌های ریاضی است و درک آن کمی سخت و پیچیده است. فکر نمی‌کنم حتی خود مهندسان گوگل نیز بتوانند تمام معادلات آن را توضیح دهند.

دقت داشته باشید که این محتوی که ما در نظر داریم گوگل ترنسلیت خیلی خوب ترجمش میکنه و بدون نقص هست. همونطور که مشخصه، در فرمت اول، کل دامنه و در فرمت دوم، فقط یک صفحه رو به گوگل اعلام کردید. به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر در مدل اول، فقط ساب دامنه بدید، همون ساب دامنه حذف میشه. بسیار ممنونم از تیم نوین بابت تولید این محتوای ارزشمند واقعا تحسین بر انگیز و عالی بود.

از آنجایی که این ریدایرکت کند تر است، برای سئو توصیه نمی کنیم. احتمالا http را در اول آدرس سایت ها دیده اید؛ پروتکل HTTP تعیین می کند که یک URL چگونه کار کند. تعامل شامل کلیک کردن بر روی یک لینک، پر کردن یک فرم یا خرید کردن می تواند باشد. زمانی که داریم در مورد نرخ پرش صحبت می کنیم، یعنی داریم در مورد درصد بازدید کنندگانی صحبت می کنیم که صفحه ای را بدون آن که تعاملی داشته باشند، ترک می کنند. Google Sandbox هرگز توسط خود گوگل تایید نشده است؛ اما الگوریتمی است که سال 2004 اضافه شده است. یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس، یاست سئو است که به صورت رایگان قابل دسترسی است.

همان‌طور که پیش از این گفتیم، یکی از راهکارهای مناسب برای به نتیجه رسیدن سئو محتوا، استفاده از تصاویر است. البته باید به یاد داشته باشید برای اینکه یک تصویر مخاطب بیشتری را داشته باشد و بیشتر دیده شود، استفاده مجله خبری سئو از خاصیت آلت می‌تواند به آن کمک کند. با استفاده از این خاصیت، محتوای تصویر در قابل یک جمله بیان می‌شود. در واقع به این ترتیب، تصویر قابلیت خواندن پیدا می‌کند و برای افراد نابینا نیز قابل فهم خواهد شد.