ربات ارتقاء سئو و افزایش ورودی گوگل کاربر مجازی-لیلی ری | سئو

بسیاربرنامه کاربردی وخوبیه وبرای کارماکه نیازبه اطلاع رسانی به مشتریانمون داریم بسیارمناسب وعالیه وتیم پشتیبانی قوی وعالی که… خیلی ممنونم من دوتاربات ازتون خریدم هردوعالی کارمیکنن خیلی به کسب وکارم کمک کردن. حدود3 ماهه که ازکاربرمجازی استفاده میکنم.ازنحوه کارکردبدون عیب وایرادنرم افزارتاپشتیبانی عالی که همیشه انلاینندو… برنامه بسیارکاربردیوعالیه،واقعابه عنوان یک دستیارمیتونیدروش حساب بازکنید.ناگفته نماندپشتیبانی بسیارخوبی هم دارید،موفق باشید.. واقعاازاین برنامه بازخوردخیلی خوبی گرفتم.چندتامشکل داشتم وپشتیبانی قوی وعالی سایت کاربرمجازی درکمترین زمان ممکن … سلام.خواستم تشکرکنم ازسرویس وبرنامه خوبی که دارید.بنده ازربات اینستاگرام استفاده میکنم.میخوام ربات سئو روهم تهیه کنم.

به همین خاطر و بخاطر سایر مسائل امنیتی، همیشه توصیه می‌شود که هرچند وقت یکبار، صحت و سلامت فایل ربات سایت‌تان را بررسی کنید و از دستوراتی که داخل این فایل وجود دارد اطمینان حاصل کنید. حالا به راحتی می‌توانید محتوای فایل ربات خود را ویرایش کنید و بعد از انجام تغییرات بر روی گزینه ذخیره تغییرات کلیک کنید. در صورتی که از قبل به کمک این پلاگین یک فایل robots.txt هم برای سایت‌تان ایجاد نکرده باشید به صورت زیر به شما پیشنهاد ایجاد یک فایل جدید می‌دهد که باید بر روی آن کلیک کنید. اما در صورتی که این فایل را پیدا نکردید و در آدرس robots.txt/ هم با یک صفحه ناموجود رو به رو شدید، تنها کاری که لازم است انجام دهید، ایجاد یک فایل جدید با پسوند txt و آپلود آن بر روی ریشه اصلی وبسایت‌تان است.

چگونه یک فایل robots.txt ایجاد کنیم؟قوانین قالب و مکان1- نام فایل باید robots.txt باشد. این ربات با کلیک بر روی لینک شما در جاهایی که بک لینک گرفته اید باعث میشود بک لینک شما سریع تر توسط گوگل ایندکس شود. بنابراین نتایجی که کاربران اغلب روی آنها کلیک می کنند رتبه بالاتری را کسب می کنند.

  • اگر به محصولات و خدمات ما نیاز دارید، از طریقسایت انگلیسیبا ما در ارتباط باشید.
  • به تصویر فوق دقت کنید، واقعاً حتی برای خود بنده هم جالب است.
  • با مطالعه این مقاله شما می‌توانید فایل robots.txt سایت خود را ایجاد و بررسی کنید و مطابق با ساختار سایتتان اصلاح کنید.
  • لینک های حاضر در صفحات بلاک شده توسط فایل robots.txt دنبال نخواهند شد.
  • یک ربات خوب، مانند یک خزنده وب یا یک ربات فید خبری، سعی می‌کند قبل از مشاهده هر صفحه دیگری در یک دامنه، ابتدا از فایل robots.txt بازدید کند و دستورالعمل های آن را دنبال کند.

ربات های گوگل را نمی توان در پیروی کردن از قوانین موجود در فایل txt مجبور کرد. صفحه ای که در برابر خزیدن مسدود شده باشد ممکن است همچنان توسط ربات ها ایندکس شود. ۱.در خزنده ها لیستی از آدرس ها یا URL ها وجود دارند که شامل سایت های جدید و سایت های قبلا شناخته شده ای هستند که باید توسط این خزنده ها بررسی شوند. اما اگر تعداد صفحات فراتر از حد انتظار بود (به URL صفحاتی که فهرست بندی شده اند که شما نمی خواهید توجه نمایید) زمان آن است که از Robots.txt استفاده نمایید.

ساخت فایل ربات

الان خدمت شما این دو مزیت رو عرض میکنم تا خودتون ملاحظه کنید. حالا خودتون میتونید قیمت ربات سئوی ما رو با روشهایی دیگه ای که ذکر کردیم مقایسه بکنید و قیمت ها رو بسنجید. کلیه حقوق این وبسایت متعلق به وبسایت رادزاد بوده و هرگونه کپی برداری از مطالب آن، بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. لطفا بنده رو راهنمایی کنید که چطور میتونم این مشکل رو حل کنم .

چگونه فایل Robot.txt را ایجاد کنیم؟

دقت داشته باشید که صفحات اصلی را از دید ربات ها پنهان نمی کنید. این اقدام تنها بایست در ابتدای ساخت وب سایت انجام شده و در آینده در هنگام بررسی سئو سایت مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال گوگل از Googlebot برای جستجوی ارگانیک استفاده می نماید. همچنین از Googlebot-Image برای جستجوی تصاویر وب سایت ها بهره می برد.

این دستور مشخص کننده صفحه یا صفحات غیر قابل دسترس برای ربات‌های خزنده وب است. مجددا باید تکرار کنیم که استفاده از این دستور صرفا صفحات را از دسترسی ربات‌ها مخفی می‌کند و ممکن است کاربر با کلیک روی لینک این صفحات امکان بازدید صفحه را داشته باشد و یا حتی این صفحات در نتایج جستجو فهرست شوند. این صفحه هیچ ارزشی برای ایندکس ندارد و گاهی ممکن است باعث محتوای تکراری هم شود. همان‌طور که در بالا گفته شد می‌شود صفحه نتایج جست‌وجو داخلی سایت را از ایندکس شدن و نمایش در صفحه نتایج جست‌وجو موتورهای جست‌وجو مانند گوگل را به وسیله فایل Robots.txt مسدود کرد.

اگر فاصله مراجعه ربات‌ها خیلی زیاد هست یعنی سایت یا سرور مشکلی داره که باید حل بشه. راحت‌ترین راه حذف کردن صفحه‌ای از نتایج جستجو استفاده از دستورهای به اصطلاح متا تگ در قسمت هد صفحه است. تمام کاری که باید انجام دهید این است که یک آدرس معمولی در مرورگر خود وارد کنید (برای مثال novin.com یا هر سایت دیگری). به علاوه، مجله خبری سئو اتفاقاتی که بر کل سایت تاثیر می‌گذارند مانند جا‌به‌جایی وب‌سایت، ممکن است میزان Crawl Demand را جهت ایندکس دوباره وب‌سایت بر روی آدرس جدید، افزایش دهند. صاحبان وبسایت و وبمسترها می‌توانند ورود ربات‌ها به وبسایت را از راه‌های مختلفی کنترل کنند. خوشبختانه دسترسی ربات‌ها به صفحه‌ها یا فایل‌ها را می‌توانیم کنترل کنیم.