آموزش سئو رایگان بزرگترین مجموعه سئو ایران

شما بابت هر کلیکی که کاربر روی تبلیغ شما می‌کند هزینه پرداخت می‌‌کنید. نمونه‌‌‌های ایرانی تبلیغات کلیکی صباویژن و کلیک یاب هستند که شما به ازای هر کلیک پول پرداخت می‌‌‌کنید و قوی‌‌‌ترین تبلیغات کلیکی در دنیا سایت Adwords است که برای گوگل کار می‌کند. مهران منصوری فر تجربه سئو بیش از کلمه را در دوره‌ای به اسم جادوی سئو آموزش می‌دهم و بیش از 100 نفر از شرکت‌کنندگان دوره جلوی دوربین رفتند و رضایت خود را در پایان دوره اعلام کردند. الکسای سایت پس از سئو به شدت پایین می‌‌آید و این مورد باعث جلب اعتماد کاربران سایت شما خواهد شد.

  • صفحاتی که اطلاعات مورد نیاز کاربر را به طور دقیق بیان کنند؛ یعنی کاربر بعد از مطالعه محتوای آن صفحه، نیازی نداشته باشد به وب سایت دیگری مراجعه کند.
  • اولین مرحله در بخش نوشتن این است که زیر تگ‌های هدینگ را پر کنید.
  • این ساختار باید به راحتی دنبال شود و همسو با ترجیح کاربران برای چگونگی پیمایش وبسایتتان باشد.
  • امروزه کارشناسان سئو به شیوه های مختلف برای شرکت های کوچک و بزرگ کار سئوی سایت را انجام می دهند.
  • این باعث می شود مقالاتی که جدید منتشر می‌شوند از سایدبار لینک‌های زیادی دریافت کنند و اعتبار مناسبی کسب کنند.

سئو فرآیندی است که به گوگل کمک می‌کند تا سایت شما را شناسایی کرده، زمینه فعالیت شما را بفهمد و بر اساس کلمات کلیدی مرتبط مثلا همین خرید موبایل سایت شما را در صدر نتایج جستجو نشان دهد. در حقیقت سئو به افزایش بازدید سایت شما کمک ویژه‌ای می‌کند. 1- آموزش سئو چیست؟این آموزش جهت بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو است.

آیا سئو سایت کار مشکلی است؟

پس به جای اسکن صفحات به دنبال کلمات کلیدی، گوگل به دنبال موضوعاتی می‌گردد که آن کلمات کلیدی را پوشش می‌دهد. بعنوان مثال، همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، بدون بردن نام شخصیت یعنی “هالک”، گوگل متوجه شد منظور ما چه کسی است. Spam Score یا امتیاز هرزنامه نشان‌دهنده درصد سایت‌هایی با ویژگی‌های مشابه است که به جریمه و پنالتی شدن توسط گوگل منجر خواهد شد. اسپم اسکور یا امتیاز هرزنامه بر پایه 27 ویژگی مشترک بین میلیون‌ها سایت جریمه شده توسط موتور‌های جستجو، محاسبه می‌شود. هر‌چه سایت شما امتیاز بالا‌تری کسب کند، احتمال اسپم بودن و در‌نهایت پنالتی شدن آن بیشتر است.

۱. تحقیق کلمات کلیدی

برای توصیف همه ویژگی‌ها و گزارش‌هایی که Google Analytics ارائه می‌کند، به یک راهنمای کامل جداگانه نیاز داریم. می توانید انتخابگر محدوده زمانی را در سمت راست بالای هر گزارشی پیدا کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد تا داده ها را در بازه های زمانی مختلف مشاهده کنید یا دو دوره زمانی را با هم مقایسه کنید. گزارش ها بر اساس نوع داده هایی که ارائه می کنند به 5 دسته اصلی تقسیم می شوند. گزارشی که معمولا بیشترین زمان را با آن می گذرانید و آن را در این فصل به دقت بررسی می کنیم، گزارش Performance است.

در اینجا به دنبال صفحاتی باشید که به تازگی کاهش رتبه داشته اند. به عبارت دیگر، صفحاتی که ممکن است از زمان انتشار از نظر پیشرفت به آن چیزی که باید تبدیل نشده اند. شما باید قبل از هر تصمیمی؛ آموزش سئو ببینید تا اشتباهاتی نکنید که بعدا زمان خود را صرف برطرف کردن آن اشتباهات کنید. استفاده از کلمات کلیدی LSI براساس گفته های جان مولر دیگر ارزشی ندارند. در بالا در مورد صفحات بی کیفیت و اینکه گوگل بر اساس چه فاکتورهایی آن ها را می شناسد، نکاتی را برای شما عزیزان بیان کردیم. در این بخش قصد داریم تا شاخصه هایی که گوگل (High-Quality Characteristics of a Web Page) آن ها را برای شناسایی صفحات باکیفیت به کار می برد معرفی کنیم.