اتاق فرار، تجربه یک سناریوی جنایی در دنیای واقعی + معرفی بهترین اتاق فرار های تهران آدرس | allescape

اتاق فرار، تجربه یک سناریوی جنایی در دنیای واقعی + معرفی بهترین اتاق فرار های تهران آدرس | allescape

برای رکورد زدن در اتاق فرار با ما در تاج اسکیپ روم؛ یکی از بهترین اسکیپ روم های تهران همراه اتاق فرار ترسناک تهران باشید. برخی افراد در این بازی شرکت می‌کنند و بی‌کار می‌مانند تا اعضای دیگر معما را حل کنند. برخی دیگر نیز به صورت تیمی عمل می‌کنند اما عملکرد اشتباهی دارند. این دسته افراد به صورت گروهی وقت خود را صرف یک سرنخ می‌کنند. چه تنها یک نفر به دنبال حل معما باشد و چه اینکه همه بر سر یک سرنخ وقت خود را هدر کنند، باعث شکست در بازی خواهد شد. شاید برایتان جای سوال باشد که اصلا چنین ایده ناب و زیبایی از کجا نشات گرفته.

  • اگر به ورزش و کوهنوردی علاقه دارید، به احتمال زیاد اسم درکه را شنیده باشید.
  • اگر علاقه به بازی با سبک کارآگاهی دارید این اتاق فرار با محیط متفاوت خود می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.
  • در این بازی در منزل شخصی یا هر مکانی که دوست دارید، برای شما یک اسکیپ روم طراحی می‌شود.
  • این بازی در ژانر ترسناک و تعاملی ساخته شده است و در منطقه پیروزی تهران اجرا می گردد.
  • شما و گروه‌تان ۶۰ دقیقه فرصت دارید که خود را از این مهلکه نجات دهید.
  • هریورماه ۱۳۹۷ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است.

اتاق فرار آرماگدون از بازی‌های جدید و ویژه اسکیپ روم با سبک ترسناک، هیجان‌انگیز و «سروایوال» و درجه سختی ۱۰۰ درصد است؛ پس اگر خود را یک حرفه‌ای می‌دانید و بیش از پنج بازی بازی کرده‌اید، به این اتاق فرار بیایید. اتاق فرار آرماگدون با ژانر آخرالزمانی، پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیز‌ترین و بزرگ‌ترین محصول اسکیپ روم است؛ جایی که شما یک بازی کامپیوتری را در واقعیت تجربه خواهید کرد. یا اسکیپ روم یک بازی فیزیکی و ماجراجویانه و یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های خانوادگی و دوستانه در سراسر دنیا است. در این بازی، تیم‌ها در قالب گروه‌های چند نفره تشکیل و وارد اتاق فرار می‌شوند.

اتاق فرار ویروس

این مجموعه دو اتاق فرار با نام اره و آسانسور دارد که هر دو جذابیت‌های خود را دارد و در ادامه به شما معرفی می‌شود. سناریو بازی به‌گونه‌ای است که بعد از واردشدن به اتاق درها قفل شده و در همان لحظه دشمنان شما قصد دارند جان شما را بگیرند. شما باید با فکر و از خودگذشتگی این موجودات را شکست بدهید و از ورود آن‌ها به شهر جلوگیری کنید. هدف اصلی این بازی این است که شما باید کشتی‌هایی که در آن‌ها گنج وجود دارد، پیدا کنید. این اتاق همان طور که گفته شد پر از معماهای سخت و دشوار است که کمتر کسی می‌تواند در مدت‌زمان تعیین‌شده از این اتاق با دست پر خارج شود. به همین دلیل زمان تعیین‌شده برای این بازی از یک ساعت به یک ساعت‌ونیم افزایش پیدا کرده است.

اتاق فرار سر به نیست

در اتاق بیگانه شما با موضوعی تخیلی روبه‌رو خواهید شد و به همین دلیل می‌توانید خاطرات خوبی از آن در ذهن خود ثبت کنید. داستان از این قرار است که یک قتل در شب تولد اتفاق افتاده است و شما باید با جمع‌کردن مدرک جرم در صحنه، قاتل مدنظر را دستگیر کنید. اگر به شخصیت شرلوک هولمز علاقه‌مندید و فکر می‌کنید که می‌توانید از عهده پرونده‌های مشکوک قتل سر در آورید این اتاق فرار به‌شدت پیشنهاد می‌شود. برای اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه و خرید رزرو سانس می‌توانید از طریق یکی از موارد زیر اقدام کنید. اتاق فرار نیز مانند سایر حرفه‌هایی که می‌شناسید، استاندارد‌های خاص خود را دارد که اگر شما قصد تاسیس‌ آن را داشته باشید، باید آن‌ها را رعایت کنید تا در این حرفه دچار مشکل نشوید. البته این مجموعه­ جذاب، تعدادی شعبه در نقطه‌های مختلف شیراز دارد؛ قصرالدشت دلبر، تاچارا، شعبه ساختمان الف در خیابان معالی آباد همگی از شعب این مجموعه هستند.

آخرین مطالب اتاق فرار

اگر شما اطلاعات کافی و لازمی در مورد اتاق فرار ندارید بهتر است، به سراغ مقاله‌ای که در مورد اتاق فرار چیست نوشته شده است بروید تا با تمام بایدونبایدهای اتاق فرار آشنا شوید. تحقیقاتی رو انجام میدهد و متوجه می شود که تمام خانواده و نسل های قبلی او به سن ۳۰ سالگی میرسن به طرز عجیبی میمیرن تحقیقاتش رو بیشتر میکند تا به چهار نسل قبل تر رسید سال ۱۲۹۲ هجری شمسی سر منشاء این نفرین. بابک آخرین نفر از این نسل متوجه حضور این نفرین در سال ۱۴۰۰ هجری شمسی می شود.