۸ مورد از بهترین اپلیکیشن کتاب و کتابخوانی ایرانی و خارجی درجه

۸ مورد از بهترین اپلیکیشن کتاب و کتابخوانی ایرانی و خارجی درجه

اگر مدل گوشی شما در لیست بالا موجود نبود ؛ از طریق کامنت این موضوع را اطلاع دهید تا اضافه شود. در صورت مشاهده‌ی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آن‌ها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید. زومیت یک سایت تخصصی در حوزه‌ی فناوری است، خواهشمند است از بحث‌های سیاسی در بخش دیدگاه‌ها پرهیز کنید. قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در زومیت را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم. در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.

  • قطعا در پایان، با خواندن این مقاله می‌توانید بهترین اپلیکیشن کتاب را برای خود به همراه داشته باشید.
  • واقعا اگه به دنبال آموزش اپلیکیشن نویسی هستید و علاقه دارید که وارد دنیای برنامه نویسی اندروید بشوید این کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید میتواند کمک خوبی برای شما باشد.
  • سبکتو هم‌اکنون قابل دسترسی در پلتفرم اندروید و iOS است و البته می‌توان به نسخه‌ی تحت وب آن نیز دسترسی داشت.
  • اگر به دلایلی نمی‌خواهی اپلیکیشن کتاب طاقچه را نصب کنی، با استفاده از وب‌سایت طاقچه می‌توانی هزاران کتاب صوتی و الکترونیکی را آنلاین روی هر دستگاهی، بخوانی و بشنوی.
  • لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.

اپل بوک سرویس مطالعه‌ی کوپرتینویی‌ها است که برای کاربران اکوسیستم اپل در دسترسی قرار می‌گیرد. اپل بوک البته در زمان معرفی با نام iBooks معرفی شد، اما در گذر زمان نام آن به سرویس کتابخوان اپل بوک تغییر یافت. فرقی نمی‌کند که به‌صورت آنلاین باشید یا آفلاین، درواقع با دانلود محتوای مدنظرتان می‌توانید آرشیوی بزرگ از کتاب‌های صوتی و متنی موجود در گوگل بوکز را جمع‌آوری کرده و در زمان دلخواهتان به مطالعه‌ی آن‌ها بپردازید. حتی می‌توانید کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در دسته‌بندی‌های دلخواه ذخیره کنید که می‌تواند شامل ژانر یا برچسب مدنظرتان باشد. برخی پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی شنوتو رایگان هستند اما برای دسترسی کامل باید اشتراکی بین یک ماه تا یک سال را خریداری کنید.

ساخت کتاب الکترونیکی با گوشی اندروید

یکی دیگر از ویژگی هایی که در کمتر اپلیکیشنی دیده می‌شود قابلیت پخش آفلاین کتاب های صوتی است. تعداد معقولی از کتاب های صوتی این مجموعه را می توانید به رایگان در اختیار داشته باشید. برای سایر کتاب ها با استفاده از طرح های اشتراکی می توانید از تخفیفی همیشگی بهره مند شوید و همچنین هر کتابی که خواستید در کتابخانه ی شما آماده است. گوینده های ما از بین بهترین گویندگان حال حاضر ایران انتخاب شده اند و همگی افرادی با تجربه و حرفه هستند. کتاب ها در استودیوی نوار ضبط می‌شوند و با کمک تدوین و ویرایش صدا و همچنین صدا گذاری کتاب ها حتی از قبل هم شنیدنی تر می شوند.

دانلود کتاب اندروید طنز مدیریتی

در صورت استفاده از اپلیکیشن لازم است اشتراک‌های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله را خریداری کنید. این اپلیکیشن هزاران کتاب متنی و صوتی رایگان نیز در کنار کتاب‌های غیررایگان، در آرشیو خود دارد. هر هفته هم یک کتاب پولی را به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اپلیکیشن کتابراه نمی‌تواند در رقابت به پای فیدیبو و طاقچه برسد؛ بااین‌حال از اپلیکیشن‌های کتابخوانی برتر است. هر هفته کتاب‌های نسبتا خوبی در فهرست کتاب‌های رایگان قرار می‌گیرد.

درواقع کتاب های صوتی و متنی موجود در گوگل بوکز به زبان‌های مختلف هستند و کاربران می‌‌توانند به آرشیوی گسترده از محتوای متنی و صوتی به زبان‌های گوناگون دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن کتابراه امکان دانلود قانونی هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی، رمان و مجله را از طریق موبایل، تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از اپلیکیشن کتابراه همیشه و همه جا به کتابخانه خود دسترسی دارید و می توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان و رمان تا روانشناسی و علمی و… در ژانویه‌ی ۲۰۱۰، اپل سرویس خرید و مطالعه‌ی کتاب خود، یعنی Apple Books را رونمایی کرد، البته در آن زمان، این سرویس iBooks نام داشت. بعدها، این اپلیکیشن برای آیپد و مک‌بوک هم عرضه شد و استقبال در حد توجه کاربران آی او اس را همراه داشت.

آموزش های کلیک سایت کاملا از صفر تا صد طراحی شده و تمامی آموزش ها به زبان فارسی و مناسب جهت ورود به بازار کار تولید شده. برای استفاده از نوار و شنیدن هزاران کتاب‌ و محتوای صوتی کافی‌ست با توجه به سیستم‌عامل گوشی خود، از طریق یکی از راه‌های زیر، اپلیکشن را به صورت رایگان دریافت کنید. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. هزینه ای که صرف خرید این برنامه میکنید واقعا خیلی ناچیز هست و خودتون میدونید که درون سایت های ایرانی اموزش ساخت کتاب به همرا سورس ان خیلی قیمت بالاتری نسبت به این بسته دارد.

بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. شما مانند برنامه کتاب خوانی پلی بوک گوگل می‌توانید محتوای در حال خواندن را شخصی‌سازی کنید که شامل تنظیم سایز و نوع فونت، رنگ، نشانه‌گذاری و موارد دیگر می‌شود. حتی می‌توانید حالت تیره را فعال کنید تا خواندن متن در محیطی با نور کم یا مطالعه در شب‌هنگام فشار کمی روی چشمانتان وارد کند و مصرف انرژی باتری faraketab.ir نیز کمتر شود. برنامه کتابخوانی شنوتو را می‌توان نزدیک به پلتفرم نوار دانست؛ بستری صوتی که اجازه می‌دهد به آرشیوی گسترده از کتاب صوتی و پادکست دسترسی یابید. بیشتر محتوای موجود در آرشیو شنوتو را برنامه سازان رادیویی، فعالان حوزه‌های مختلف و پادکسترها می‌سازند و درواقع شنوتو به بستری تبدیل شده تا محتواسازن با مخاطبان ارتباط برقرار کنند.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13 را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. برنامم اصلا بالا نمياره و تموم مراحل و كد هاي شما روًهم نوشتم و ارورش هم میگه که اطلاعات از دیتابیس خونده نمیشه… پس از دیدن آموزش ها ، بدون تردید شما آماده ورود به بازار کار و کسب درآمد خواهید شد. به کلیک سایت خوش اومدی ، اینجا میتونی هر فیلم آموزشی که مد نظر داری رو پیدا کنی.