چرا سئو برای کسب درآمد طولانی مدت ضروری است؟


سئو یک استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه است که به شما کمک می کند ماه ها، سال ها و حتی دهه ها درآمد ،ب کنید. برای داشتن یک استراتژی سئو سودآور مداوم، باید آن را با به روز رس، ها و روندها تغییر دهید.

اگر می خواهید ترافیکی با کیفیت بالا به وب سایت خود بیاورید که درآمد طول، مدت با پتانسیل بازگشت نامحدود ایجاد کند، روی سئو سرمایه گذاری کنید.

چرا سئو باید یک اولویت باشد و چگونه می تواند درآمد را افزایش دهد

سئو ستون فقرات بسیاری از استراتژی های بازاریابی دیجیتال موفق است که به طور مستقیم یا غیرمستقیم به بهبود جریان درآمد شما کمک می کند.

هنگامی که روی سئو سرمایه گذاری می کنید، متوجه تماس های تلفنی بیشتر، بازدیدکنندگان آنلاین وب سایت خود و ترافیک بیشتری به فروشگاه تجارت الکترونیک یا ،ب و کار فیزیکی خود خواهید شد زیرا سئو به ،ب و کار شما امکان می دهد 24/7 قابل کشف باشد.

هنگامی که روی سئو سرمایه گذاری می کنید، گوگل همیشه وب سایت شما را رتبه بندی می کند. در نتیجه، می‌تو،د سرنخ‌ها و درآمدهای غیرفعال به دست آورید.

جدای از این، سئو به عوامل مختلفی از جمله ترافیک وب سایت، اعتبار برند، آگاهی از برند، بازاریابی هدف، تجربه کاربری بهتر و موارد دیگر کمک می کند، که همه این عوامل به طور مستقیم به تولید سرنخ و در نتیجه بهبود فروش و درآمد کلی کمک می کند.

هدف پشت سئو بهینه سازی وب سایت شما برای کاربر و موتور جستجو برای دستیابی به اه، درآمدی بلند مدت است. در این مقاله، شما را با جنبه‌های مختلفی آشنا می‌کنیم که می‌تو،د با سئو آن‌ها را بهبود ببخشید که برای ،ب درآمد طول،‌مدت بسیار مهم هستند.

بیایید شروع کنیم و هشت دلیل برای اینکه سرمایه گذاری در سئو ضروری است را بررسی کنیم.

1. وب سایت سریعتر و قابل اعتمادتر

تجربه مشتری همه چیز در مورد افزایش سود است. یک وب‌سایت سریع‌تر و مطمئن‌تر، کلید رضایت مشتری، افزایش تبدیل‌ها و به حداقل رساندن نرخ پرش است. بنابراین، چگونه می‌تو،د از تجربه مشتری عالی برای داشتن یک موقعیت برد-برد اطمینان حاصل کنید؟

وب سایت سریعتر و قابل اعتمادتر

منبع

بهینه سازی وب سایت شما برای کاربران و موتورهای جستجو آن را سریع و قابل اعتماد می کند. افزودن صفحات با قابلیت پیمایش آسان، طراحی کاربرپسند و بهینه سازی محتوا برای هدف جستجو، آن را به یک منبع قابل اعتماد تبدیل می کند.

با هم این یک تجربه کاربری عالی می دهد. از طرف دیگر، یک وب سایت کم بار دارای نرخ پرش بالاتری است و در نتیجه توسط موتور جستجو از رتبه بندی خارج می شود.

2. نتایج در افزایش ترافیک

دریافت ترافیک بیشتر به طور مداوم به ،ب و کارها کمک می کند تا با تقویت اقداماتی که منجر به تبدیل بیشتر می شوند، از جمله کلیک های بیشتر، تعامل بیشتر و آگاهی بهتر از برند، درآمد را بهبود بخشند.

به ،وان مثال، دریافت ترافیک از مشتریان بالقوه ممکن است منجر به ثبت نام آنها در برنامه ای که شما ارائه می دهید، ،ید محصول یا ،ید خدمات شما شود. ترافیک من، به شما این امکان را می دهد که به مخاطبان هدف خود در حال حاضر در قیف فروش یا آماده اقدام برسید.

از آنجایی که مشتریان از قبل از محصول آگاه هستند، اکنون زمان اقدام فرا رسیده است که مرحله پنجم قیف فروش است.

مراحل قیف فروش:

در ادامه شش مرحله قیف فروش آمده است.

  1. اطلاع
  2. علاقه
  3. ارزیابی
  4. نامزدی
  5. عمل
  6. حفظ

رتبه بندی ارگ،ک در موتورهای جستجو، ،ب و کار 24 ساعته را برای شما به ارمغان می آورد

هنگامی که وب سایت خود را برای کلمات کلیدی هدفمند بهینه سازی می کنید، آنها مخاطبان من، را 24/7 جذب می کنند. اینها کلمات کلیدی هستند که مردم معمولاً وقتی به دنبال محصولات یا خدماتی هستند که شما ارائه می دهید از آنها استفاده می کنند.

مردم همیشه محصولات، خدمات و اطلاعات را جستجو می کنند، بنابراین هنگامی که وب سایت شما بهینه شد، مخاطبان هدف شما را در تمام ساعات شبانه روز جذب می کند.

3. ایجاد اعتماد و اعتبار نزد مشتریان بالقوه

وب سایتی که در صفحه اول گوگل رتبه بندی می شود سریعتر بارگیری می شود و نسبت به صفحات 2، 3 یا 10 قابل اعتمادتر در نظر گرفته می شود.

صفحه 1 جایی است که مخاطبان هدف شما اغلب وب سایت شما را می بینند و آن را معتبرتر و قابل اعتمادتر می کند. مطابق با آمار SEO توسط DemandSage.com، 90٪ از کل ترافیک برای یک کلمه کلیدی خاص به صفحه اول می رود و سه وب سایت رتبه اول 60٪ از آن ترافیک را دریافت می کنند.

هر چه رتبه شما در موتورهای جستجو بالاتر باشد، اعتبار و اعتماد بهتری به برند ،ب خواهید کرد.

سفر ،یداران شما همیشه با یک «پرس و جو» شروع می شود.

این پرس و جوها یک هدف ،ید اساسی دارند، چه ،ید یک محصول یا یک خدمت باشد.

اگر هدف ،ید را درک کنید و وب سایت خود را برای آن درخواست خاص یا لیستی از پرس و جوها بهینه کنید، نرخ تبدیل بالاتری خواهید داشت و در نتیجه درآمد را بهبود می بخشید. این چیزی است که می تو،د انجام دهید،

  • هدف جستجو را درک کنید
  • روی کلمات کلیدی بذر کار کنید
  • صفحات ستونی ایجاد کنید
  • محتوای خوشه ای ایجاد کنید

اگر آنچه را که مخاطبان هدف شما به دنبال آن هستند ارائه دهید، احتمالاً ،یدی انجام می دهند و در نتیجه درآمد را بهبود می بخشند.

4. مخاطب من، را جذب می کند

برای جذب مخاطب من،، لازم نیست تمام استراتژی های بازاریابی را دنبال کنید. شما باید وب سایت خود را برای موتور جستجو بهینه کنید. سئو مخاطبان من،ی را که در قیف فروش هستند جذب می کند.

برخلاف تبلیغات پولی، سئو می تواند مقرون به صرفه تر از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) باشد، که در آن شما برای هر کلیک هزینه پرداخت می کنید، حتی زم، که هر کلیک به ،ید تبدیل نمی شود.

وب سایت سریعتر و قابل اعتمادتر
منبع

آ. ترافیک ارگ،ک 40 درصد از کل درآمد را به خود اختصاص می دهد

با سئو، مخاطبان من، را جذب می‌کنید و ROI عالی را تضمین می‌کنید. تحقیقات نشان می دهد که ترافیک ارگ،ک 40 درصد از درآمد کلی را با این امکان به دست می آورد مشتریان ایده آل را هدف قرار دهید،

  • چه ،، واقعاً به برند شما علاقه مند هستند
  • آنها قبلاً با محصول/خدمات شما درگیر هستند
  • آنها افرادی هستند که آماده ،ید هستند
  • لازم نیست آنها را متقاعد کنید که محصول شما را ب،ند

برای اطمینان از جذب مخاطب من،، باید یک تحلیل رقابتی انجام دهید، روی پروفایل مشتری ایده آل کار کنید و پارامترهای مختلف را شناسایی کنید.

یاد آوردن: پیام من، + زمان من، + مخاطب من، = ROI عالی

5. SEO سرنخ های محلی را جذب می کند

هنگامی که وب سایت شما بهینه شد، سرنخ های محلی را جذب می کند. این عمدتا زم، کار می کند که شما در حال ارائه خدمات خاصی در منطقه خود هستید. برخی از نمونه ها می تواند خدمات چمن زنی، خدمات لوله کشی مس،، خدمات تمیز ، فرش، خدمات برق خانگی و غیره باشد.

هنگام جستجوی خدمات، مردم اغلب از کلمات کلیدی مانند خدمات قالیشویی نزدیک من، خدمات قالیشویی در شهر ABC یا خدمات قالیشویی همان روز استفاده می کنند. اگر وب سایت شما بهینه باشد، ترافیک هدفمندی دریافت خواهید کرد که احتمال تبدیل آن به مشتری بیشتر است.

هنگامی که شخصی یک پرس و جو را در یک موتور جستجو قرار می دهد، به طور ارگ،ک او را به وب سایت شما هدایت می کند. در نتیجه، آنها احتمالاً از شما ،ید خواهند کرد.

6. آگاهی از برند را بهبود می بخشد

هنگامی که وب سایت شما به طور مداوم در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر می شود، ،ب و کار شما در بین مخاطبان هدف شما مورد توجه قرار می گیرد. آنها شما را پیدا می کنند و بیشتر بر روی وب سایت شما کلیک می کنند.

در نتیجه، ترافیک بیشتری دریافت می‌کنید، و همچنین به شما کمک می‌کند فالوورهای هدف خود را در پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی بهبود ببخشید، بنابراین آگاهی از برند را بهبود می‌بخشید.

سرمایه گذاری مداوم روی شما سئو آگاهی از برند را در بین مشتریان فعلی و بالقوه افزایش می دهد.

همانطور که آنها با برند شما و آنچه می تو،د ارائه دهید بیشتر آشنا می شوند، دوباره اعتبار برند شما را بهبود می بخشد. هنگامی که اعتماد مشتریان خود را به دست آوردید، آنها مدام به سراغ شما خواهند آمد.

تحقیقات ثابت کرده است که مشتریان خوشحال تجربیات خود را با حداقل پنج نفر دیگر به اشتراک می گذارند و به این ترتیب، شهرت یک برند در طول زمان ساخته می شود.

7. نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد

لیستی از کلمات کلیدی با هدف اطلاعاتی و قصد ،ید را پیدا کنید با استفاده از SEMrush برای بهبود نرخ تبدیل وب سایت شما افراد بسته به اینکه در کدام مرحله از قیف فروش هستند، لیست های مختلفی از پرس و جوها را ارائه می کنند.

به ،وان مثال، اگر مشتری بخواهد یک وب سایت بسازد و یک نام دامنه ب،د، یک پرس و جو مانند:

نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد

منبع: Google SERP

در این حالت مشتری در مرحله 5 قیف فروش قرار دارد که عبارت است ازعمل“، و اگر لیست کلمات کلیدی شما با جستارهای او مطابقت داشته باشد، آنها از شما ،ید خواهند کرد.

و اگر آنها در “اطلاعدر مرحله “، آنها همچنان علاقه مند به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد محصول یا خدمات شما هستند، که دوباره مشتری بالقوه با شانس بالاتری برای تبدیل است.

بهینه سازی وب سایت خود برای این مجموعه های مختلف از کلمات کلیدی همراه با سرعت بالا و یک رابط تعاملی به بازدید کننده کمک می کند تا مدت زیادی در وب سایت شما بماند.

هر چه بازدیدکننده مدت بیشتری در وب سایت بماند، نرخ تبدیل بالاتر است، ی،ی شانس ،ید (یا هر اقدام مورد نظر) بیشتر است.

شما می تو،د با هدف قرار دادن کلمات کلیدی با قصد ،ید بالاتر درآمد ،ب کنید. اگر قبلاً با PPC آشنا هستید، پس باید دانش زیادی در مورد آن داشته باشید. پرس و جوهای جستجو با پتانسیل ،ید را به استراتژی سئوی خود اضافه کنید تا درآمد بلندمدت ایجاد کنید.

8. تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد

سئو توسعه مهارت به شما کمک می کند تا مشتری خود را در زمان من، با محصول/خدمت من، هدف قرار دهید و یک موقعیت برد-برد ایجاد کنید. اگر در ارائه تجربه کاربری بهتر موفق شوید، مردم همچنان به شما مراجعه خواهند کرد.

چه محصول جدیدی را معرفی کنید یا خدمات جدیدی را راه اندازی کنید، مشتریان فعلی شما که به برند شما اعتماد دارند در ابتدا احتمالاً آن را امتحان می کنند.

تجربه کاربری بهتر
منبع

سئو به شما کمک می کند تا تجربه کاربری بهتری را ارائه دهید و در دراز مدت درآمد بیشتری ایجاد کنید. در نتیجه، مشتریان هدف شما احتمال بیشتری دارند

  • برگرد: بر اساس تجربه گذشته، آنها برمی گردند، و حفظ آنها آسان است. به دست آوردن یک مشتری جدید پنج برابر بیشتر از حفظ مشتری فعلی برای شما هزینه دارد.
  • به دوستان خود بگویید: بازاریابی دهان به دهان می تواند توسط مشتریان فعلی به بهترین شکل انجام شود.
  • نظرات عالی بنویس: – آنها نظرات عالی می نویسند، بنابراین به شما کمک می کنند تا اعتبار برند خود را بهبود بخشید.

نتیجه

وقتی می د،د که وب سایت شما رتبه بندی می شود و در نتایج جستجو ظاهر می شود، می د،د که سئو کار می کند و بازگشت سرمایه (ROI) خود را دریافت می کنید. این روندی است که ماه ها و حتی سال ها ادامه دارد.

با بهبود رتبه بندی، ROI افزایش می یابد. بنابراین از دیدگاه درآمدزایی بلندمدت، سئو بهترین استراتژی بازاریابی دیجیتال است.

آیا می خواهید در مورد هر کاری که سئو می تواند برای ،ب و کار شما انجام دهد و اینکه چگونه می تواند از تلاش های بازاریابی فعلی شما حمایت کند بیشتر بد،د؟ با یک متخصص TechWyse تماس بگیرید و یاد بگیرید که چگونه می تو،د ،ب و کار خود را به اوج برس،د.

پست توسط Nayana Bhasurasen (1 پست)

نایانا یک بازاریاب دیجیتال پرشور است که در سئو، بازاریابی ایمیلی، گسترش رسانه های اجتماعی و مدیریت ارتباط با جامعه تخصص دارد. او در حال حاضر سرپرست فناوری SEO و مدیر توسعه در Visme است.




منبع: https://www.techwyse.com/blog/search-engine-optimization/why-seo-is-essential-for-generating-long-term-revenue/