وزارت صنعت، تجارت و معدن همشهری آنلاین | brassonline

وزارت صنعت، تجارت و معدن همشهری آنلاین | brassonline

براساس اعلام قبلی وزارت صمت قرار بود ثبت نام نوبت دوم در طرح سامانه یکپارچه عرضه خودرو از امروز ۱۶ اردیبهشت آغاز شود اما براساس اطلاعات واصله، زمان ثبت نام به دلیل مسائلی از جمله آنالیز وضعیت ثبت نام به تعویق تراشکاری صنعتی افتاده است. مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت «صنعت، معدن و تجارت» به منظور اطلاع افراد معرفی‌شده مرحله اول نهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی جهت بررسی مدارک توضیحاتی ارائه کرد. وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم رونمایی از هوشمند سازی و حذف نقش عامل انسانی در صدور کارت بازرگانی از رسانه ها خواست تا پیامدها و تاثیرات مثبت اصلاحات در ساز و کارها را برای مردم به خوبی منعکس کنند و در جامعه امید آفرینی نمایند. رسیدگی به استیضاح فاطمی امین، وزیر صمت در دستورکار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار دارد.

  • تشکیلات وزارت بازرگانی با اصلاحاتی در دی ماه ۱۳۸۳ با چهار معاونت و هشت مؤسسه و شرکت وابسته به تأیید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی رسید.
  • اشتباه بزرگ مجلس ادغام وزارت خانه ها وتشکیل وزارت صمت بود واشتباه اخیر آن تنبلی در تصویب مالیات برعایدی سرمایه است.
  • وزارت بازرگانی از وزارت‌خانه‌های دولت ایران و مسئول توسعه و بهبود امکانات بازرگانی ایران، و تنظیم قانون‌ها و سیاست‌های کشور برای رسیدن به این هدف بود.
  • رشد تولید ناخالص داخلی صنعت در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ معادل ۸ درصد و بیش از ۲ برابر نرخ رشد اقتصادی (۳.۷ درصد) است.
  • وزارت صنعت، معدن و تجارت ۱۲ سال پیش در فضایی سیاست‌زده و در شرایطی که احمدی‌نژاد از قهر یازده روزه بازگشته بود، تشکیل شد.

برای عبور از این مرحله نیاز است، تجارت سنتی مبتنی بر صادرات محصولات کشاورزی مثل زعفران و پسته، جای خود را به تجارت محصولات صنعتی و دانش‌بنیان بدهد. برای دریافت و مطالعه‌ی دفترچه‌ی نهمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی، روی کلید زیر، کلیک کنید. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران. استخدام مشاغل فروش بازاریابیاستخدام بصورت دورکاریاستخدام برنامه نویساستخدام مشاغل حسابداری مالیاستخدام مشاغل اداری دفتریاستخدام بانواناستخدام مشاغل کامپیوتر نرم‌افزار ITاستخدام مشاغل فنی مهندسی سایر …

رولزرویس سفید و نارنجی؛دستپخت جدید تیونر ایرانی-آلمانی

تورم تولیدکننده و مصرف کننده بخش کالایی صنعت و معدن در سال 1402 به طور میانگین کمتر از متوسط نرخ تورم کل کشور خواهد بود. در واقع سبد کالایی وزارت صنعت، معدن و تجارت نقش کاهنده در متوسط تورم کل کشور … متن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی/ پیشنهاد دولت تفکیک کدام اختیارات وزارت صمت است؟ بررسی تقاضای دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار امروز نمایندگان مجلس قرار گرفته و هم‌اکنون در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است.

تفاهمنامه همکاری بین وزارت دفاع و وزارت آموزش و پرورش اجرایی شد

سیاستگذاری اقتصادی ایران که ماهیت، شکل و ساختار مبهم و غیرشفافی دارد و مکتب و الگوی آن نیز مورد تردید و اختلاف‌‌‌نظر است، مشخصه بارز نظام حکمرانی چهاردهه اخیر ایران بوده است. دزفول – با حضور رئیس جمهور و برخی اعضای هیئت دولت، مراسم احیا و بازگشت به تولید ۱۶۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل شده خوزستان در دزفول برگزار شد. در مجموع ارزش صادرات خودرو و قطعه کشور در سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۱ میلیون دلار بود که در مقایسه با سال ۱۴۰۰ رشد ۹۶.۱ درصدی را نشان می‌دهد. در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و …

اولویت دولت توسعه تجارت خارجی با کشورهای همسایه و آسیای جنوب‌‌شرقی و‌ آفریقا است‌

رویکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در تحقق رشد تولید تاکید بر ادامه اجرای پروژه­های تحولی،درون­زایی، استمرار و … سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور طی حکمی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت را معرفی کرد. در حالی استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی با پس گرفتن امضای استیضاح از سوی برخی نمایندگان منتفی اعلام شده است که شمارش معکوس برای برگزاری نشست سرنوشت برای وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز شده است. وزارت صنعت، معدن و تجارت ۱۲ سال پیش در فضایی سیاست‌زده و در شرایطی که احمدی‌نژاد از قهر یازده روزه بازگشته بود، تشکیل شد.