همه چیز درمورد محتوای سئو شده و اصول کلیدی سئو محتوا در 6 گام-لیلی ری | سئو

حتی اگر مقاله هم نباشد و فقط یک صفحه توضیح خدمات داشته باشیم باز هم ما در آن صفحه به سوالات متداول موجود در ذهن مشتری پاسخ می دهیم. مثلا اگر خدماتی ارائه می کنیم مسلما باید درباره جنس آن، کیفیت، قیمت، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، نحوه استفاده از آن و … به مشتری توضیح بدهیم. برای خواننده محتوای خود، باید ارزش قائل شوید و باید کاری کنید که مخاطب از خواندن محتوای شما خسته نشود. المان های خوانایی محتوا زیاد هستند که در ادامه چندتا از مهمترین هایش را به شما می گویم. در ادامه چند نمونه از این مدل اشتباهات فاحش را در سئوی محتوا برای شما مثال می زنم تا بهتر متوجه منظورم شوید.

سال‌هاست از خواندن و نوشتن لذت می‌برم و عاشق یاد گرفتنم، مخصوصا یادگیری سئو. معتقد به انتشار اطلاعات آزادم و هر آنچه از سئو بلد هستم رو در اختیار دیگران قرار می‌دم. محتوایی است کاربر را تشویق می‌کند که ادامهٔ محتوا را بخواند.

  • همه اینها به شما کمک می کند تا بتوانید با اشراف بیشتری محتوای خود را تولید کنید.
  • یعنی به همه سوألات و نیازهای مخاطب پاسخ داده و در عین حال به سمت زیاده‌گویی و حشو حرکت کند.
  • رعایت این شش گام و توجه به نکات آن در تولید محتوای سئو شده از اهمیت بالایی برخوردار است و در تعیین کیفیت سئو محتوا بسیار اثرگذار است.
  • متخصصان ما بر رعایت اصول سئو در محتوا کاملاً واقف هستند.
  • استفاده از جملات کوتاه و واضح و پاراگراف‌های کوتاه به قابلیت خوانش محتوا کمک شایانی می‌کند.

انکر تکست یا Anchor Text متنی است که کاربر با کلیک روی آن به صفحه هدف منتقل می شود. یکی از فاکتورهای سئو که کمتر به آن اشاره شده، اهمیت انکر تکست در لینک سازی است. برای آشنایی بیشتر با این موضوع و انواع انکر تکست مطلب زیر را از دست ندهید. سئو تولید محتوا شاید در ابتدا به نظر کار خیلی پیچیده‌ای به نظر برسد اما وقتی نکات آن را بدانید، کار بسیار ساده شده و می‌توانید به راحتی با انتشار محتواهای سئو شده، رتبه سایت خود را بهبود دهید. لینک‌های داخلی یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی سئو است که گوگل به آن توجه زیادی می‌کند. تمام صفحات سایت شما باید از طریق پیوندهای داخلی با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

– به اندازه کافی کلمه کلیدی را در متن وارد کنید

شما باید برای هر محتوایی که تولید می کنید، یک استراتژی و برنامه داشتید. در واقع باید بدانید که برای چه کسی تولید می کنید، از چه کلمات کلیدی اصلی باید استفاده کنید و آن را در کدام شبکه ها و کانال ها بازنشر کنید. سئو، شامل تکنیک و فرآیند هایی است که برای بهینه سازی سایت و افزایش رتبه آن در گوگل به کار می رود تا کاربران بتوانند وب سایت را با استفاده از موتورهای جستجو پیدا کنند. تیم دیجیتال مارکتینگ دکتر مهندس (متشکل از کادر درمان) با داشتن نمونه کارهای موفق در حوزه وبسایت های پزشکی و سلامت، می تواند شما را به رتبه های برتر گوگل و موتورهای جستجو برساند. این کار برای تولید محتوای سئو شده بسیار اهمیت دارد و باعث می شود تا کاربران به صفحات دیگر سایت یا سایت های هدف هدایت شوند.

دوره آموزش تولید محتوا سئو شده

همانطور که گفته شد، نوشتن محتوای طولانی می تواند یک مزیت رقابتی برای شما باشد. محتوای طولانی پتانسیل بیشتری برای جذب بک لینک و اشتراک مجله خبری سئو گذاری را دارد. همانطور که قبلاً اشاره کردم، مقالات طولانی می توانند موارد بیشتری را نسبت به بلاگ پست 300 کلمه ای پوشش دهد.

۹. استفاده از تصاویر و ویدئو

اما در هر صورت نوشتن یک محتوای با کیفیت، جامع و یونیک بسیار سخت و زمان بر خواهد بود. حال اگر وب سایتی محتوای شما را بدون ذکر منبع و اجازه شما در سایت خود کپی کند، قطعا با او برخورد خواهید کرد. اما چگونه؟ در ادامه نحوه گزارش کپی کنندگان به گوگل برای حذف مطلب کپی شده از سایت را به شما خواهیم گفت. برای ایجاد لینک‌های داخلی‌، یک قانون کلی و مشخصی وجود ندارد اما نکاتی در این زمینه وجود دارد که باید رعایت شود. به طور کلی باید با کلمات کلیدی صفحه مقصد، به آن صفحات لینک دهید.