هزینه یک وب سایت وردپرس در سال 2022 چقدر است؟


اگر می خواهید برای ،ب و کار خود حضور آنلاین داشته باشید، داشتن یک وب سایت ضروری است.

وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا است که برای ساخت وب سایت استفاده می شود. جای تعجب نیست که وردپرس 36.28٪ قدرت دارد از وب سایت های موجود در اینترنت با هزاران تم و افزونه موجود، وردپرس اولین انتخاب ا،ر وب مسترها است. و اگر سایت وردپرسی پربازدید دارید، انتخاب آن سودمند است میزب، ابری وردپرس توسط MilesWeb. MilesWeb یک ارائه دهنده میزب، وب پیشرو است که طیف وسیعی از خدمات میزب، وب را ارائه می دهد.

بنابراین، اگر به فکر ساختن یک سایت افتاده باشید، ممکن است اولین سوال را در ذهن داشته باشید که هزینه آن چقدر خواهد بود؟ برای کمک به شما در ارائه ایده در این وبلاگ، در مورد هزینه توسعه یک سایت وردپرس بحث خواهیم کرد.

هزینه یک وب سایت وردپرسی

شما می تو،د یک سایت وردپرسی در WordPress.com به صورت رایگان ایجاد کنید، اما اگر می خواهید یک وب سایت تجاری بزرگ بسازید، باید برنامه پولی را دنبال کنید. هزینه یک سایت وردپرس معمولا بین 30 تا 3000 دلار است.

به خواندن زیر ادامه دهید و عوامل مختلفی که در هزینه ساخت یک سایت وردپرس نقش دارند را بد،د.

قیمت گذاری WordPress.com و WordPress.org

اولین نکته در هزینه یابی وردپرس، انتخاب طرح وردپرس است. دو نوع وجود دارد، اساسا WordPress.org و WordPress.com. تفاوت اصلی این دو در ارائه دهنده هاست است. WordPress.org یک پلت فرم خود میزبان است، در حالی که WordPress.com خودکار است.

حتی اگر شما می تو،د یک وب سایت رایگان با WordPress.com، اگر می خواهید یک سایت تجارت الکترونیک بزرگ راه اندازی کنید، می تو،د یک طرح برتر ،یداری کنید. قیمت WordPress.com از 4 تا 45 دلار در ماه متغیر است.

WordPress.org استفاده رایگان است با این حال، شما باید برای میزب، دامنه و وب هزینه کنید. اگر می‌خواهید گزینه‌های ،ب درآمد، کنترل و آزادی زیادی روی سایت وردپرس خود داشته باشید، این یک گزینه عالی برای ایجاد یک وب سایت با WordPress.org است.

دامنه

اولین قدم در ادعای فضای آنلاین خود، دریافت یک نام دامنه سطح بالا برای وب سایت شما است. نام دامنه آدرس منحصر به فرد وب سایت شما است.

ا،ر ارائه دهندگان میزب، وب به شما امکان ثبت نام دامنه را به صورت رایگان با طرح میزب، وب می دهند. و برخی از آنها به شما فرصتی برای ،ید آنها با هزینه اضافی می دهند.

هزینه نام دامنه شما به دو عامل بستگی دارد:

  • از کدام ،د دامنه استفاده می کنید
  • نام دامنه خود را کجا ثبت می کنید

یک دامنه سطح بالا 0.99 تا 12 دلار در ماه هزینه دارد. اگر از طرح حرفه ای وردپرس استفاده کنید، نام دامنه به مدت یک سال رایگان خواهد بود.

میزب،

مهم ترین تصمیمی که می خواهید در مورد وب سایت خود بگیرید این است که کدام هاست را باید انتخاب کنید. میزب، وب سرویسی است که تمامی فایل های وب سایت شما در یک سرور ذخیره می شود. ارائه دهنده میزب، که انتخاب می کنید مسئول عملکرد، سرعت و امنیت سایت وردپرس شما است.

اگر می خواهید هزینه ها را پایین نگه دارید و اولین سایت خود را به صورت آنلاین راه اندازی کنید، می تو،د از هاست اشتراکی استفاده کنید. این بهترین گزینه برای سایت های کم بازدید است. با این حال، اگر وب سایت شما به تدریج ترافیک دریافت می کند، می تو،د به VPS یا میزب، اختصاصی بروید. همچنین به یاد داشته باشید، هر چه طرحی که انتخاب می کنید بالاتر باشد، پول بیشتری خواهید داشت.

اگر برنامه های میزب، را از یک ارائه دهنده میزب، وب مشهور مانند MilesWeb بررسی کنید، از 50 دلار در ماه تا 212.5 دلار برای سه سال متغیر است.

همچنین بخو،د: لیست 20 بهترین شرکت میزب، وب در سال 2022

قالب وردپرس

انتخاب موضوع یکی از مهم ترین بخش های ساخت سایت وردپرسی است. بر اساس نیازهای شما، تم های وردپرس رایگان و پولی زیادی وجود دارد.

همیشه باید به یاد داشته باشید که هزینه تم پولی به نوع سفارشی سازی مورد نظر شما بستگی دارد. برای تم‌های ممتاز، می‌خواهید بین 2 تا 200 دلار برای هر تم بپردازید.

پلاگین ها

حدود 59000 افزونه رایگان در فهرست پلاگین وردپرس موجود است. اما گاهی اوقات اگر فکر می کنید افزونه Premium گزینه بهتری است. برای ،ید این افزونه بدیهی است که باید هزینه پرداخت کنید. همچنین، هزینه به تعداد افزونه هایی که استفاده می کنید بستگی دارد.

قیمت پلاگین ها از 0 تا 1000 دلار یک بار یا در حال انجام متفاوت است. وقتی صحبت از استفاده از وردپرس می شود، هر یک از عوامل به بودجه کلی کمک می کند.

توصیه می شود بخو،د: 5 بهترین افزونه وردپرس برای وب سایت شما

امنیت

اگر وب سایت دارید، امنیت باید در بالای لیست اولویت شما باشد. در حالی که تعداد زیادی پلاگین امنیتی رایگان در دسترس است، می تو،د از گزینه های پیشرفته ای مانند Wordfence (99-950 دلار در سال) یا Sucuri (199.99-499.99 دلار در سال) استفاده کنید.

در حالی که وردپرس دارای برخی ویژگی های امنیتی داخلی مانند اسکن وب سایت، فایروال برنامه وب (WAF) و موارد دیگر برای محافظت از سایت شما در برابر حملات ورودی است.

گفتار نهایی

در پایان، عوامل مختلفی بر هزینه سایت وردپرسی شما تأثیر می گذارد، از هاست، تم ها و افزونه ها گرفته تا امنیت. همانطور که در بالا ذکر شد، برخی از محبوب ترین وب سایت ها در جهان با وردپرس ساخته شده اند. اما این بدان م،ا نیست که شما مجبور نیستید برای آن چیزی بپردازید. با وردپرس، مطمئناً مانند پولی است که به خوبی ،ج شده است.

پشتیب، آنلاین سئو
پشتیب، آنلاین سئو یک راه حل یک مرحله ای برای تمام نیازهای بهینه سازی موتور جستجوی شما است که میلیون ها ،ب و کار را قادر می سازد راهی برای مشتریان بالقوه خود پیدا کنند. پشتیب، سئو آنلاین با هدایت شما به وبلاگ‌های با کیفیت بالا و قابل درک که منجر به بازگشت سرمایه بالا می‌شود، تجربه بازاریابی دیجیتال را ساده‌تر می‌کند.

با ما همراه باشید تا با جدیدترین فناوری، بازاریابی دیجیتال و سئو آشنا شوید.

پشتیب، آنلاین سئو
آ،ین پست های پشتیب، آنلاین سئو (همه را ببین)


منبع: https://onlineseosupport.com/wordpress-website-cost/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=wordpress-website-cost